Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Show jouw Mystery United shirt

Fantasy

Aanbevolen berichten

Wat een afgrijselijk shirt. Die rode 'scheuren' doen me een beetje denken aan een blik Monster Energy ;c

Waar ik dan weer wel benieuwd naar ben; wat krijg je te zien wanneer je de NFC chip rechtsonderin het shirt leest? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Wat een afgrijselijk shirt. Die rode 'scheuren' doen me een beetje denken aan een blik Monster Energy ;c

Waar ik dan weer wel benieuwd naar ben; wat krijg je te zien wanneer je de NFC chip rechtsonderin het shirt leest? 

Ieder zijn ding natuurlijk. Ik vind het eigenlijk wel wat hebben juist.

Niet geprobeerd. Zal vanavond eens kijken als ik weer thuis ben van werk (als ik er aan denk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Urbeto:

Wat een afgrijselijk shirt. Die rode 'scheuren' doen me een beetje denken aan een blik Monster Energy 

Alle sites van die sponsoren op t shirt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-11-2024 om 13:11 zei sennid:

Obscure club met een stadion van 80.000 man  Misschien een sidesave mee beginnen in FM 

Zitten niet in FM als speelbare club. Je hebt daar twee competities en die gasten komen uit in de competitie die niet speelbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Nom de Guerre:

Zitten niet in FM als speelbare club. Je hebt daar twee competities en die gasten komen uit in de competitie die niet speelbaar is.

Ik heb uiteindelijk eentje gevonden waar ze speelbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites