nasje92 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Man van de klok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Spannend is het wel zo. Alles gelijk bovenin bij het ingaan van de laatste ronde? Ik ga nog even Q Music luisteren om mijn volgende inzending te ontdekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Bedankt voor de hoge score. @michael16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik heb met Zweden als enige Scandinavische land een authentiek Scandinavisch nummer ingestuurd en wat doen de buurlanden? Die flikkeren iedere vorm van culturele eigenwaarde overboord en weigeren punten uit te delen aan de inzending van hun toch wel lichtelijk superieure buurman. Skäms på dig Norge, Finland och Danmark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Lekker spannend bovenin. Zelf al eeuwen geen punten meer gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober wel heel veel nullen op een rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober De spanning blijft onverminderd hoog. Hopelijk pak ik of mijn favoriet Canada de winst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Onze voorlaatste kandidaat is niemand minder dan Erwin. Voor dat we morgenvoormiddag aan de finale beginnen gaan we dus zo meteen weten of die finale überhaupt nog wel spannend gaat worden... Erwin koos Maleisië om deel te nemen aan dit festival, maar dat bleek helaas nog geen voltreffer. Het nummer Salleh, Wake up! van FUGO bleek niet al te populair onder de andere deelnemers. Een plaats in de onderste regionen van het klassement is het verdict. Maleisië: De punten uit Kuala Lumpur {28} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Haha, weer geen punten van @Erwin.Alsof hij het expres doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Top 5 is in de pocket. Ik doe deze ronde zowaar de beste zaken met 10 punten vanuit Maleisië. Bedankt! @Erwin. Nog 5 potentiële winnaars, als staat Fini er nog altijd het best voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Ik zie Canada winnen morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Van Erwin had ik gezien zijn eigen inzending wel diverse punten verwacht. Triestig dat dat niet het geval is. Ben benieuwd wie morgen de winst pakt, maar ik zet m'n geld op Noorwegen. Dat is eigenlijk de enige uit het rijtje die er enige aanspraak op maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober WOW! Zo lang niets en dan 12 punten! Dankuwel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Zakken ineens helemaal weg. Rop en Michael nog okee, maar daar kreeg concurrentie nog meer. Nu niets, dus 5e. Kan in theorie nog winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Net binnen de top-10. Bedankt @Roprop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 3 uur geleden zei Urbeto: Van Erwin had ik gezien zijn eigen inzending wel diverse punten verwacht. Triestig dat dat niet het geval is. Ben benieuwd wie morgen de winst pakt, maar ik zet m'n geld op Noorwegen. Dat is eigenlijk de enige uit het rijtje die er enige aanspraak op maakt. Je bent het enige nummer, behalve de onderste twee, die van niemand 10 of 12 punten krijgt, dus ga nou niet even bepalen wat wij mooi moeten vinden, of welk nummer volgens jou 'dan maar moet winnen' bij gebrek aan beter. Arrogant gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 7 uur geleden zei Satyr: Je bent het enige nummer, behalve de onderste twee, die van niemand 10 of 12 punten krijgt, dus ga nou niet even bepalen wat wij mooi moeten vinden, of welk nummer volgens jou 'dan maar moet winnen' bij gebrek aan beter. Arrogant gedoe. Ben jij inmiddels al over je onzinnige "Jersey/Guernsey is geen land!!!" gezever heen? Arrogant gedoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Op 9-10-2024 om 19:18 zei Rykjvk1: Sluipend naar het podium! Hopelijk een eindsprint van formaat. Dank voor de puntjes! Toch zeker 1 ronde op het podium gestaan en nu niet meer, donderdag nog op plaats 8! Nu voor de laatste eindsprint! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 6e lijkt het maximaal haalbare Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Dankzij wat schaars gesprokkel toch 11e. Krijg ik nog een laatste push?Bovenaan lijkt het toch Argentinië te gaan worden, of wie weet een verrassender ontknoping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 12 uur geleden zei Urbeto: Van Erwin had ik gezien zijn eigen inzending wel diverse punten verwacht. Triestig dat dat niet het geval is. Ben benieuwd wie morgen de winst pakt, maar ik zet m'n geld op Noorwegen. Dat is eigenlijk de enige uit het rijtje die er enige aanspraak op maakt. Je was er net buiten gevallen, maar wel props voor een niet Engelstalig nummer. 11 uur geleden zei Platina32: WOW! Zo lang niets en dan 12 punten! Dankuwel Ik vond het oprecht een tof nummer. Dus dikverdiende 12- punter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Auteur Share Geplaatst 13 oktober Welkom bij de langverwachte finale van het MU Worldvision #51! Vandaag zullen we eindelijk ontdekken welk land de felbegeerde overwinning in de wacht sleept en wie naar huis gaat met die begeerde badge. Na weken van spannende puntentelling en emotionele rollercoasters, is het nu aan @Platina32 om te beslissen wie de kroon mag opzetten. Platina kan helaas niet spreken over een geslaagde editie met het nummer WAVE van Emil Rottmayer, maar mag hier wel iemand heel blij gaan maken! De strijders deze voormiddag? Argentinië, Noorwegen, Zuid-Afrika, Canada en België. Ze hebben zich allemaal van hun beste kant laten zien, maar slechts één land zal als winnaar uit de bus komen. Wie krijgt de badge en schrijft geschiedenis? Laten we het ontdekken! Bedankt iedereen voor de deelname. Het was een leuke en spannende editie. Ik zou zeggen, op naar de volgende. Maar die mag iemand anders organiseren! PROFICIAT AAN DE WINNAAR! Engeland: De punten uit Londen {29} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Eindelijk een verdiende winnaar, puik nummertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Toch nog 5e geworden door 12 punten. En maar 9 punten af van de winnaar. Dat had ik toch niet verwacht na die waardeloze start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Toch nog de sprong weten te maken naar het linkerrijtje Van harte gefeliciteerd met de overwinning Spoiler Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten