Srangaman Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Zo, een hele onverwachte twaalfpunter!! Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Na 2 stemrondes zonder punten is een 10 wel lekker om te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Top 5 terug binnen met Teo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Gewoon jaloezie van de noorderburen voor het Belgische succes, de enige verklaring voor deze keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Nu weer twee rondes niks, benieuwd wat ik nog vang in die laatste rondes en of het genoeg zal blijken voor die top 10. Ook bovenin belooft het nog een leuke strijd te worden. Ik supporter natuurlijker voor mijn 12-punter @Chimpa maar die moet zelf nog punten geven en heeft al wat in te halen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Nog nooit zo lang droog gestaan. Het begin was zo veelbelovend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Wel grappig, heb het idee dat de inzending van Nederland en Jersey wel redelijk in hetzelfde straatje liggen. Maar we geven elkaar geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 8 punten, thanks @aron24! Linkerrijtje dabei! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Nasje en Ierland hadden eveneens een iets mindere start, maar ondertussen verschijnt hij toch ook als een dief in de nacht in de middenmoot. Met het nummer 'Green Fields of France' van de artiest The Fureys krijgen we een echt Iers Folk-nummer voorgeschoteld. Kan Nasje het aan de top nog spannender maken en tegelijkertijd zichzelf ook wat uit de wind zetten? Ierland: De punten uit Dublin {24} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Zonde, meestal is Nasje mij wel gunstig gezind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Alweer niets zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Haha, de spanning neemt zo alleen maar toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Het punten sprokkelen is nu dan toch begonnen, maar door de vele punten die naar de inzendingen boven me gaan zakken we juist verder weg. Mag toch hopen dat er nog een eindsprint in zit, want dit lijkt nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Bovenin blijft het zo wel spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Hier had ik wel op iets van punten gerekend, helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Er doet plots nog iemand mee. Ik kom 1 puntje dichter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Top-5 is niet meer haalbaar misschien, maar top-10 vind ik, gezien mijn muzieksmaak tegenover de gemiddelde MU'er, niet slecht. Dank @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Dankje wel voor de 8 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 11 oktober Share Geplaatst 11 oktober Ik pak al een tijdje geen punten meer dus nu is het eigenlijk hopen in het linkerrijtje te blijven aangezien mijn eigen stemmen ook nog moeten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Auteur Share Geplaatst 12 oktober Met nog vijf stemrondes te gaan naderen we langzaam maar zeker het einde van deze editie. De spanning is al voelbaar en het belooft alleen maar intenser te worden! We zijn aanbeland bij Chimpa, die met het kleine Estland meedoet om de prijzen. Het nummer 'Tuju' van Meelik leek in het begin niets te worden, maar doet eindelijk toch mee om de winst. Doet Chimpa zichzelf pijn? Of kan hij de schade beperken? Estland: De punten uit Tallinn {25} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Je krijgt wat je geeft, zullen we dan maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Dank u voor de 12 punten, doe het nu in ieder geval al veel beter dan de vorige editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Hier had ik wel wat mooie Chimpa punten verwacht, maar helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten