Titan Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Als de koploper gemiddeld nog net geen vier punten per stemronde krijgt, kan het echt alle kanten op. Waarschijnlijk voor mij uiteindelijk richting de onderkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Dank @Fabian. om mij puntjes te geven. De tranen staan al in mijn ogen van tevredenheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 oktober Auteur Share Geplaatst 7 oktober We zijn inmiddels bij de koploper aangekomen. Het was al een hele tijd geleden dat Aaron21 nog meedeed met ons geliefde spel. Deze keer heeft hij Noorwegen onder zijn hoede, met de artiest Teo en het nummer 'Ghost'. Een spookachtige editie voor onze Belgische vriend, want op dit moment lijkt hij mee te dingen naar de overwinning en teistert hij zijn concurrenten door veel punten weg te sprokkelen. Zal hij achteraf spijt krijgen van zijn eigen punten? Of heeft Noorwegen strategisch gestemd? Noorwegen: Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark De punten uit Oslo {18} (Sorry is via telefoon) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Bedankt voor de punten kon ze goed gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Boooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Echt hoor, na Finland mag ook Noorwegen de pleuris genieten. Hoop dat ze degraderen. Cultuurbarbaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Tactisch stemmen kan je dit niet bepaald noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Qua smaak scheiden hier onze Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 6 punten, maar enkel ingelopen op Chimpa. Ach ja, ik had niet verwacht dat ik überhaupt nog in deze race aan de top zou belanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Okay okaaaaayy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Dit is lekker hoor. 12 aan de concurrent gegeven en er dan 10 terugkijken. Dat is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Helaas nada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Oei, gaat hier ook nog niet denderend, een beetje alles of niets qua punten geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober Auteur Share Geplaatst 8 oktober Srangaman, de rijzende ster uit Kenia, neemt met zijn band, de Koinange Street Avengers, deel aan MU Worldvision met hun nummer 'School'. Koinange Street Avengers is een Keniaans indie rock-project dat in 2010 werd opgericht door Sam Kiranga en later werd versterkt door drummer Anthony Munene. De band heeft als doel de funky soul van de jaren '80 terug te brengen, gecombineerd met het magnifieke alternatieve geluid van de jaren '90. Srangaman weet hoe hij de snaar moet raken bij zijn luisteraars, alleen lijkt het momenteel een beetje een valse snaar te zijn. Kenia: De punten uit Nairobi {19} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Die gifbeker moet helemaal leeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Aii, terug naar rechterrtije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Na zes puntloze rondes is alles mooi meegenomen, ook al schieten we met drie punten heel erg veel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober 4 punten is mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Plekje in de top 10 waar ik op hoopte ontglipt me steeds verder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Niet verkeerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Dank u zeer! De Belgen gaan weer aan kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Geen liefde uit Afrika tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober De Estse kansen op een overwinning lijken nu toch wel vervlogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 8 oktober Share Geplaatst 8 oktober Hé ineens weer puntjes. De punten die ik krijg zijn meestal ook wel hoge aantallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten