Bogatyr Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september Everton doet niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Vitesse ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ik vond het best oke. Ik heb landen moeten teleurstellen die ik best punten had willen geven. Mijn nummer 1 was wel duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 september Auteur Share Geplaatst 26 september De stemmen zijn geteld, de spanning stijgt, en het moment waar we allemaal op hebben gewacht is eindelijk aangebroken: MU-Worldvision editie nummer 51 kan beginnen! De deelnemers hebben alles op alles gezet om jullie harten te veroveren, en nu is het tijd om te zien welke landen gaan strijden om de podiumplaatsen. Zijn jullie er klaar voor? Ik alvast wel. Want traditiegetrouw, bij mijn edities toch, beginnen we met de punten van de organisator. Veel succes iedereen! Griekenland: De punten uit Athene {1} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Hoera, we zijn begonnen! En meteen punten. <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Hoppaaaa, eerste klap is een daalder waard Had wel wat verwacht van de beste man, maar 12 is erg lekker om mee te starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Hoppa meteen bovenaan! Wel bovenaan het rechterrijtje met 0 punten, maar ja je moet ergens hoop uit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Dat is een prima begin! Dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Alle begin is moeilijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Ach net begonnen. Nog niks verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september (bewerkt) Het eerste punt van de editie voor de onlangs overleden Italo disco legende Pino D'Angio. Dat is in elk geval iets! Grappig ook om te zien wie welke inzending heeft ingestuurd. Had totaal geen idee! 26 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september 5 punten reeds in de pocket. Bedankt, Griekenland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Kijk aan, dat is een heerlijk begin. Tack så mycket! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Sjonge Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Iemand heeft teveel Ouzo opgedronken tijdens het stemmen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Smaken verschillen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Helaas, maar top-5 blijft nog mogelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september De eerste 0 punten is binnen! Dank daarvoor! Denk dat er nog veel meer zullen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Helemaal niets helemaal niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september En we zijn lossss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Badmuts staat erom bekend een voorliefde te hebben voor de wat meer exotische inzendingen, en ook dit jaar is daarop geen uitzondering. Bangladesh heeft gekozen voor het nummer 'Chap Nai', uitgevoerd door Tabib Mahmud, om hun land te vertegenwoordigen in deze editie. Met deze keuze hopen ze hun prestaties te verbeteren ten opzichte van hun deelname aan de jubileum-editie, waar de resultaten teleurstellend waren. Het is nu de vraag naar welke inzendingen de punten uit Bangladesh zullen gaan, en of ze hiermee het klassement door elkaar schudden. Bangladesh: De punten uit Dhaka {2} Spoiler @Srangaman @Roprop @Urbeto @michael16 @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Laki @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Chimpa @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @Badmuts @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @Fabian. @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Geen punten dit keer, ik was er al Bangladesh voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september De.eerste 5 punten zijn binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 september Auteur Share Geplaatst 27 september Zojuist zei Grote Ree: Geen punten dit keer, ik was er al Bangladesh voor Dit soort woordgrapjes kan en mag ik niet tolereren in mijn editie. 15 strafpunten voor Vitesse! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Zojuist zei Bogatyr: Dit soort woordgrapjes kan en mag ik niet tolereren in mijn editie. 15 strafpunten voor Vitesse! Mijn nederige excuses. Hopelijk Jersey je het dit keer door de vingers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten