Marius Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus De zomerperiode loopt stilaan op zijn laatste benen en met het einde van de maand in zicht is het ook weer tijd om een nieuw verhaal te verkiezen om een maand lang in de spotlights te staan. Meteen ook de laatste keer voor FM24, want binnenkort komt de Novelle van het Jaar verkiezing er weer aan. Welk verhaal voegt zich nog als laatste bij de genomineerden? Laat hieronder even weten welk verhaal jouw de afgelopen weken het meeste kon boeien, en waarom natuurlijk. Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik ga voor Djurovski zijn novelle met Groningen dit keer. Niet per se voor de grafische hoogstandjes, maar toch zeker voor het doorzettingsvermogen en de duur van het verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik sluit mij aan bij @Fantasy en kies net als vorige maand voor @Djurovski. Zijn novelle loopt al lang en ondanks dat hij af en toe een pauze heeft gaat het verhaal nog steeds door. Dat verdiend een dikke chapeau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Ik kies ook voor @Djurovski Een volhouder en goede resultaten. Dat verdiend wel een verkiezing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Mijn stem gaat naar @Oerlie met zijn Zagreb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus En de laatste gaat naar ... @Djurovski! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten