Marius Posted August 29, 2024 Share Posted August 29, 2024 De zomerperiode loopt stilaan op zijn laatste benen en met het einde van de maand in zicht is het ook weer tijd om een nieuw verhaal te verkiezen om een maand lang in de spotlights te staan. Meteen ook de laatste keer voor FM24, want binnenkort komt de Novelle van het Jaar verkiezing er weer aan. Welk verhaal voegt zich nog als laatste bij de genomineerden? Â Laat hieronder even weten welk verhaal jouw de afgelopen weken het meeste kon boeien, en waarom natuurlijk. Stemmen kan tot aanstaande zaterdagochtend 10u. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 29, 2024 Share Gepost August 29, 2024 Ik ga voor Djurovski zijn novelle met Groningen dit keer. Niet per se voor de grafische hoogstandjes, maar toch zeker voor het doorzettingsvermogen en de duur van het verhaal  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost August 29, 2024 Share Gepost August 29, 2024 Ik sluit mij aan bij @Fantasy en kies net als vorige maand voor @Djurovski.  Zijn novelle loopt al lang en ondanks dat hij af en toe een pauze heeft gaat het verhaal nog steeds door. Dat verdiend een dikke chapeau! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost August 30, 2024 Share Gepost August 30, 2024 Ik kies ook voor @Djurovski Een volhouder en goede resultaten. Dat verdiend wel een verkiezing. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost August 30, 2024 Share Gepost August 30, 2024 Mijn stem gaat naar @Oerlie met zijn Zagreb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost August 31, 2024 Author Share Gepost August 31, 2024 En de laatste gaat naar ... @Djurovski! Gefeliciteerd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts