Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Oerlie: @Whitewolf345 ik wil eventueel wel 6 miljoen bieden voor Clasie. 6,5 heb je een deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei Whitewolf345: 6,5 heb je een deal deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 23 minuten geleden zei Fantasy: Combideal voor €400.000? Daarvoor mag je alleen van Berkel ophalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 3 minuten geleden zei Copywriter: Daarvoor mag je alleen van Berkel ophalen En wat als ik ze allebei wil, wat komt er dan nog bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @Copywriter Razak te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Vitik, Sima en Bardghji versterken FC Groningen🤝 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 9 uur geleden zei La Pulga: Medic? Wil je degraderen ofzo? Ik ga er over nadenken en kom bij je terug. Und? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) Zlatan Ibrahimović, heeft zijn team aanzienlijk versterkt met enkele opvallende buitenlandse aankopen. De Zweedse trainer, bekend om zijn visie en oog voor talent, heeft drie nieuwe spelers aan zijn selectie toegevoegd. De eerste aanwinst is Pablo Torre, die voor €3 miljoen overkomt van FC Barcelona. Torre, een veelbelovend talent, wordt gezien als een waardevolle toevoeging aan het middenveld van AZ. Naast Torre heeft Ibrahimović ook Héctor Fort weten te strikken. Fort, eveneens afkomstig van Barcelona, maakt de overstap voor een bedrag van €10 miljoen. De verdediger staat bekend om zijn solide spel en wordt verwacht een belangrijke rol te gaan spelen in de achterhoede van AZ. Tot slot richt Ibrahimović zich ook op de ontwikkeling van jong talent. Joane Gadou komt voor €500.000 over van Paris Saint-Germain Onder 19. Gadou, een veelbelovende jonge speler, zal zich bij AZ voegen met het oog op toekomstige groei en prestaties. Met deze versterkingen toont Ibrahimović zijn ambitie en zijn streven naar succes op zowel de korte als de lange termijn voor AZ 6 augustus bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Iemand nog een links/rechtsback in de aanbieding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus Ook in Sittard zijn er 3 opvallende spelers gekomen. De eerste was Milan Smit van SC Cambuur. Hij maakte vorig seizoen een goede indruk in de KKD en mag het nu een stapje hoger laten zien. Fortuna heeft €750.000 moeten betalen voor de 20-jarige aanvaller. Vervolgens kwam Chemsdine Talbi over van Club Brugge. Talbi is een 19-jarige aanvallende middenvelder. Hij heeft een mooie toekomst voor zich en voor een bedrag van €650.000 is de verwachting dat hij nog veel meer waard gaat worden. Tot slot komt doelman Dennis Seimen over van VFB Stuttgart. Ook hij bleek een koopje, want €1.000.000 was al genoeg om hem naar Sittard te laten komen. Aan deze 3 aankopen is wel te zien dat ook Sittard volop inzet op talent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus @nasje92 Is Thijs Oosting bespreekbaar voor een overstap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 45 minuten geleden zei Fantasy: En wat als ik ze allebei wil, wat komt er dan nog bij? 1,6 miljoen samen @nasje92 Razak ga ik overhevelen naar het 1e elftal. @chrisje1993 mag ik een screentje van het 2e elftal en onder 19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 uur geleden zei nasje92: Und? Medic mag je hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 uur geleden zei Copywriter: 1,6 miljoen samen Ik kan niet verder gaan dan 1 miljoen voor hun samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 7 uur geleden zei chrisje1993: @nasje92 Is Thijs Oosting bespreekbaar voor een overstap? Jawel, wat bied je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2 uur geleden zei nasje92: Jawel, wat bied je? 1.2 mil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 7 uur geleden zei La Pulga: Medic mag je hebben. Nondeju, heb jij nou gewoon een berichtje van mij over het hoofd gezien? Is één van de volgende spelers beschikbaar voor NAC? Kaplan, Gaeei, Vos of Baas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 10 uur geleden zei Copywriter: 1,6 miljoen samen @nasje92 Razak ga ik overhevelen naar het 1e elftal. @chrisje1993 mag ik een screentje van het 2e elftal en onder 19 Jong Willem II: Willem II -19: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Jullie hebben er een drukke eerste transferdag van gemaakt. Er werden maar liefst 57 transfers afgerond! Er zijn zelfs nog enkele ploegen totaal niet actief geweest dus ben benieuwd met wat nog gaat komen! Hieronder een overzicht van alle transfers die geweest zijn. Mis je er een laat het me weten! Afgeronde transfers: Memphis Depay - Clubloos -> PEC Zwolle - Transfervrij Renato Tapia - Clubloos -> PEC Zwolle - Transfervrij Mario Hermoso - Clubloos -> PEC Zwolle - Transfervrij Milan Smit - SC Cambuur -> Fortuna Sittard - €750.000 Chemsdine Talbi - Club Brugge -> Fortuna Sittard - €650.000 Gaëtan Coucke - Clubloos -> RKC Waalwijk - Transfervrij Paul Onuachu - Southampton -> RKC Waalwijk - €13.000.000 Christopher Bonsu Baah - KRC Genk -> RKC Waalwijk - €3.500.000 Cristiano Ronaldo - Al-Nassr FC -> NAC Breda - €15.000.000 Karim Benzema - El-Ittihad -> NAC Breda - €10.000.000 Luka Modric - Real Madrid -> NAC Breda - €6.000.000 Emre Can - Borussia Dortmund -> Go Ahead Eagles - €10.000.000 Iker Muniain - Clubloos -> Go Ahead Eagles - Transfervrij Dennis Seimen - VFB Stuttgart -> Fortuna Sittard - €1.000.000 Damon Mirani - Heracles Almelo -> PEC Zwolle - €500.000 Wissam Ben Yedder - Clubloos -> Go Ahead Eagles - Transfervrij Kristoffer Peterson - Fortuna Sittard -> Heracles Almelo - €1.750.000 Nikolai Laursen - Heracles Almelo -> NEC - €1.500.000 Wout Weghorst - Burnley -> Heracles Almelo - €6.000.000 João Rego - SL Benfica -> Heracles Almelo - €1.500.000 Bruno Petkovic - Dinamo Zagreb -> Heracles Almelo - €5.000.000 Domagoj Bradaric - US Salernitana -> NEC - €5.000.000 Tiago Tomas - VFL Wolfsburg -> NEC - €6.000.000 Maxime Esteve - Burnley -> NEC - €7.000.000 Idan Toklomati - Maccabi Petah Tikva -> FC Utrecht - €1.600.000 Denis Huseinbasic - FC Köln -> FC Utrecht - €4.000.000 Finn Jeltsch - FC Nürnberg -> FC Utrecht - €5.000.000 Wessel Kooy - FC Utrecht -> Fortuna Sittard - €1.200.000 Issam el Maach - FC Twente -> PEC Zwolle - €200.000 Luca Plogmann - Go Ahead Eagles -> NEC - €650.000 Koki Ogawa - NEC -> Fortuna Sittard - €2.000.000 Yoram Boerhout - Ajax -> NEC - €1.500.000 Max de Waal - Willem II -> Fortuna Sittard - €2.000.000 Nick Viergever - FC Utrecht -> PEC Zwolle - €1.200.000 Peer Koopmeiners - AZ Alkmaar -> Heracles Almelo - €3.000.000 Marco Rente - FC Groningen -> FC Utrecht - €1.750.000 Youri Baas - Ajax -> PEC Zwolle - €5.000.000 Jayden Banel - Ajax -> PEC Zwolle - €3.000.000 Skye Vink - Ajax -> PEC Zwolle - €2.000.000 Siebe Horemans - FC Utrecht -> NEC - €2.000.000 Remko Pasveer - Ajax -> Willem II - €1.200.000 Amouricho van Axel Dongen - Ajax -> AZ Alkmaar - €7.500.000 Dies Janse - Ajax -> AZ Alkmaar - €3.000.000 Jay Gorter - Ajax -> Fortuna Sittard - €4.250.000 Bruno Martins Indi - AZ Alkmaar -> Fortuna Sittard - €3.000.000 Nicolas Tagliafico - Olympique Lyon -> Ajax - €8.000.000 Hakim Ziyech - Galatasaray -> Ajax - €9.000.000 Enoch Mastoras - AZ Alkmaar -> Fortuna Sittard - Huur Junior Adamu - SC Freiburg -> Willem II - €4.000.000 Hector Fort - FC Barcelona -> AZ Alkmaar - €10.000.000 Joane Gadou - Paris Saint-Germain -> AZ Alkmaar - €500.000 Jordy Clasie - AZ Alkmaar -> Heracles Almelo - €6.500.000 Pablo Torre - FC Barcelona -> AZ Alkmaar - €3.000.000 Martin Vitik - Sparta Praag -> FC Groningen - €12.000.000 Abdallah Sima - Brighton & Hove Albion -> FC Groningen - €7.500.000 Roony Bardghji - FC Kopenhagen -> FC Groningen - €9.000.000 Jakov Medic - Ajax -> FC Groningen - €3.000.000 @nasje92 @Fantasy @Kelvin @himan @Whitewolf345 @DemoN @keano77 @Oerlie @aron24 @neva @La Pulga @Genkie_06 @Glenn08 @Djurovski @Mansveld @007mark @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Ik ben morgen beschikbaar om deals te sluiten. We zitten nog op zomerstage en dan geef ik de huidige kern liefst mijn volledige aandacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 20 uur geleden zei chrisje1993: @neva Wat vraag je voor Armando Obispo, Joël Drommel, Couhaib Driouech, Ricardo Pepi en Jason van Duiven? Obispo 5 miljoen, Drommel 3 miljoen, Pepi 7 miljoen. Mag ik een screen van Jong PSV? Zit niet zo breed in de spelers. 12 uur geleden zei La Pulga: Zo hou ik geen speler meer over. @neva wie verkoop je? Til Doe maar een leuk bod joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 minuten geleden zei neva: Obispo 5 miljoen, Drommel 3 miljoen, Pepi 7 miljoen. Mag ik een screen van Jong PSV? Zit niet zo breed in de spelers. Til Doe maar een leuk bod joh. Obispo wil ik wel kopen voor 5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 4 minuten geleden zei neva: Mag ik een screen van Jong PSV? Zit niet zo breed in de spelers. Dan wil ik je meteen vragen wat mogelijk is met: Iggy Houben Tai Abed Tim van den Heuvel Madi Monamay Fredrik Oppegard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei chrisje1993: Dan wil ik je meteen vragen wat mogelijk is met: Iggy Houben Tai Abed Tim van den Heuvel Madi Monamay Fredrik Oppegard Oppegárd mag voor een miljoen weg. Tai Abed idem. De rest is helaas niet over te praten. Sterker nog, wil je Monamay, Tygo Land en Van de Blaak naar het eerste elftal zetten? Bedankt alvast. 2 minuten geleden zei aron24: Obispo wil ik wel kopen voor 5 miljoen. Is goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei neva: Oppegárd mag voor een miljoen weg. Tai Abed idem. De rest is helaas niet over te praten. Sterker nog, wil je Monamay, Tygo Land en Van de Blaak naar het eerste elftal zetten? Bedankt alvast. Is goed! @chrisje1993 Obispo voor 5 miljoen naar Go Ahead Eagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten