chrisje1993 Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus 4 minuten geleden zei Kelvin: Is het ook mogelijk om screens groter te maken of bijvoorbeeld toeschouwersaantallen en dergelijke weg te halen zodat we meer doelpuntenmakers kunnen zien? Hier zal ik naar kijken bij de volgende update . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Leuk allemaal zo goede voorbereiding, maar ik ben wel benieuwd hoe deze tactiek gaat uitpakken in de duels van belang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Van Sporting CP verliezen is zeker geen schande. Daarna mooie uitslagen weer met 4-3 en 4-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus Voorbereiding 3/3 De voorbereiding zit er voor iedereen op! De Johan Cruijf Schaal is gespeeld EN PSV en AZ hebben ook hun eerste europese wedstrijd gehad! Ajax: @La Pulga Almere City: @keano77 AZ Alkmaar: @Whitewolf345 FC Groningen: @nasje92 FC Twente: @Kelvin FC Utrecht: @Djurovski Feyenoord: @DemoN Fortuna Sittard: @chrisje1993 Go Ahead Eagles: @aron24 Heracles Almelo: @Oerlie NAC Breda: @007mark NEC Nijmegen: @Mansveld PEC Zwolle: @Fantasy PSV Eindhoven: @neva RKC Waalwijk: @Glenn08 SC Heerenveen: @himan Sparta Rotterdam: @Genkie_06 Willem II: @Copywriter Programma speelronde 1: Afwezige: Ajax: Devyne Rensch, Geronimo Rulli, Ahmetcan Kaplan en Kenneth Taylor Almere City: Ibrahim Sadiq en Christopher Mamengi AZ Alkmaar: Amourricho van Axel Dongen, Wouter Goes, Mees de Wit, Rome-Jayden Owuso-Oduro, Mayckel Lahdo en Troy Parrott FC Groningen: Rui Mendes FC Twente: Jort Ribbers, Keito Nakamura en Anass Salah-Eddine FC Utrecht: Zidane Iqbal en Othmane Boussaid Feyenoord: Dennis Praet, Marcos Lopez, Ezequiel Bullaude en Gernot Trauner Fortuna Sittard: Chemsdine Talbi, Alessio da Cruz, Fredrik Oppegard, Bruno Martins Indi en Kaj Sierhuis Go Ahead Eagles: Finn Stokkers, Armando Obispo, Patrik Walemark, Dean James en Luca Everink Heracles Almelo: Jizz Hornkamp en Joao Rego NAC Breda: Elias Mar Omarsson, Aime Omgba, Casper Staring en Clint Leemans NEC Nijmegen: Lars Olden Larsen, Bart van Rooij, Calvin Verdonk, Domagoj Bradaric en Ivan Marquez PEC Zwolle: Ethan Butera, Thomas Buitink, Ryan Thomas, Kenneth Vermeer en Jaydon Banel PSV Eindhoven: Mauro Junior, Johan Bakayoko, Luuk de Jong en Hirving Lozano RKC Waalwijk: Godfried Roemeratoe en Denilho Cleonise SC Heerenveen: Danilo Al-Saed Sparta Rotterdam: Mike Eerdhuijzen, Arno Verschueren, Sergi Rosanas en Julian Baas Willem II: Remko Pasveer, Nick Doodeman, Junior Adamu, Joshua Smits en Amine Lachkar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Wanne prutstart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Mooi, de eerste punten zijn alvast binnen. #manifesterenkunjeleren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Keurige laatste uitslagen, waar C. Ronaldo los begint te komen. Starten tegen FC Twente is niet verkeerd, want die spelen Europees. Hopelijk dus wat voordeel uit meer rust al missen we wel vedettes als Leemans en Omgba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Eerste prijs is binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Ze scoren er aardig op los in alkmaar. Maar helaas ook nog flink wat tegen goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Nu al 2 aankopen afwezig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Poeh pittig potje om mee te starten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) De afwezigen zijn die geblesseerd of is er een andere reden @chrisje1993? Miis 5 spelers is niet normaal waaronder 2 basisspelers 15 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Wie bedenkt er in Utrecht dat het slim is om af te sluiten met een wedstrijd tegen psg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus 52 minuten geleden zei Copywriter: De afwezigen zijn die geblesseerd of is er een andere reden @chrisje1993? Miis 5 spelers is niet normaal waaronder 2 basisspelers Bij jou zijn het geblesseerde. Maar het had ook schorsing kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 uur geleden zei 007mark: Keurige laatste uitslagen, waar C. Ronaldo los begint te komen. Starten tegen FC Twente is niet verkeerd, want die spelen Europees. Hopelijk dus wat voordeel uit meer rust al missen we wel vedettes als Leemans en Omgba. Kom sprinten dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) 44 minuten geleden zei chrisje1993: Bij jou zijn het geblesseerde. Maar het had ook schorsing kunnen zijn. Dus je maakt ze bij begin van de sign-up niet blessurevrij 15 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus En wat is de reden dat ze bij mij afwezig zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus 35 minuten geleden zei Copywriter: Dus je maakt ze bij begin van de sign-up niet blessurevrij Het mooie is dat ik wel de blessures verwijderd heb in de editor. Alleen zijn ze in het spel alsnog geblesseerd. Ben bang dat ik wat verkeerd gedaan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus 8 minuten geleden zei Whitewolf345: En wat is de reden dat ze bij mij afwezig zijn Ook geblesseerd allemaal. Alleen Taylor en Baas zijn geschorst. De rest allemaal geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei chrisje1993: Het mooie is dat ik wel de blessures verwijderd heb in de editor. Alleen zijn ze in het spel alsnog geblesseerd. Ben bang dat ik wat verkeerd gedaan heb. Je kan ze in de ingame editor verwijderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei Copywriter: Je kan ze in de ingame editor verwijderen. Die heb ik niet..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei chrisje1993: Die heb ik niet..... ik kan het voor je regelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei Copywriter: ik kan het voor je regelen Ik zal je de save even sturen. Wel alleen de blessures die bij start van de game zaten verwijderen he :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Zojuist zei chrisje1993: Ik zal je de save even sturen. Wel alleen de blessures die bij start van de game zaten verwijderen he :P. ik zal er op letten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 10 minuten geleden zei chrisje1993: Ook geblesseerd allemaal. Alleen Taylor en Baas zijn geschorst. De rest allemaal geblesseerd. Verkeerde club🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten