chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei neva: Oppegárd mag voor een miljoen weg. Tai Abed idem. De rest is helaas niet over te praten. Sterker nog, wil je Monamay, Tygo Land en Van de Blaak naar het eerste elftal zetten? Bedankt alvast. Oppegard en Tai Abed komen allebei voor 1M naar Fortuna dan! (2M in totaal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 12 uur geleden zei Djurovski: @himan Wat vraag je voor Hall? @keano77 Wat vraag je voor Zagaritis? Sorry die is helaas niet te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 uur geleden zei 007mark: Nondeju, heb jij nou gewoon een berichtje van mij over het hoofd gezien? Is één van de volgende spelers beschikbaar voor NAC? Kaplan, Gaeei, Vos of Baas? Over het hoofd gezien idd Baas is al weg, de rest nog beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 25 minuten geleden zei neva: Obispo 5 miljoen, Drommel 3 miljoen, Pepi 7 miljoen. Mag ik een screen van Jong PSV? Zit niet zo breed in de spelers. Til Doe maar een leuk bod joh. Ik heb wel 7 miljoen over voor Pepi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus @keano77 Is Ritmeester van der Kamp bespreekbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei keano77: Ik heb wel 7 miljoen over voor Pepi Ja, maak maar rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei chrisje1993: @keano77 Is Ritmeester van der Kamp bespreekbaar? Beetje afhankelijk hoeveel je over hebt voor hem. Hij kan prima bij mijn selectie blijven of je moet een goed bod (richting de 4 miljoen) doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei keano77: Beetje afhankelijk hoeveel je over hebt voor hem. Hij kan prima bij mijn selectie blijven of je moet een goed bod (richting de 4 miljoen) doen. 3 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei chrisje1993: 3 miljoen? Voor 3.5 mag je hem overnemen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei keano77: Voor 3.5 mag je hem overnemen dan. Prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 4 minuten geleden zei chrisje1993: Prima! Laat jij de organisatie wat weten dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Heeft er nog iemand een mooie vleugspeler in de aanbieding die voor de ogen van Ally de Aap mag gaan schitteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 35 minuten geleden zei La Pulga: Over het hoofd gezien idd Baas is al weg, de rest nog beschikbaar Heb nog slechts 4 miljoen over na het aantrekken van Ronaldo, Benzema en Modric Mooie namen in Breda. Kan ik Kaplan en Gaeei samen voor 4 miljoen over nemen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 3 minuten geleden zei 007mark: Heb nog slechts 4 miljoen over na het aantrekken van Ronaldo, Benzema en Modric Mooie namen in Breda. Kan ik Kaplan en Gaeei samen voor 4 miljoen over nemen dan? Is Garbett, Omgba of Omarsson te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 4 minuten geleden zei keano77: Is Garbett, Omgba of Omarsson te koop? Nee. Wil liever geen spelers kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 9 minuten geleden zei 007mark: Heb nog slechts 4 miljoen over na het aantrekken van Ronaldo, Benzema en Modric Mooie namen in Breda. Kan ik Kaplan en Gaeei samen voor 4 miljoen over nemen dan? Helaas, voor Kaplan alleen al heb ik een bod van 7 millies afgeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 uur geleden zei neva: Obispo 5 miljoen, Drommel 3 miljoen, Pepi 7 miljoen. Mag ik een screen van Jong PSV? Zit niet zo breed in de spelers. Til Doe maar een leuk bod joh. Til voor 2 miljoen? Abed wil ik je 750K voor bieden. edit; oh Abed ben ik al te laat voor zie ik. Jammer. Is Fodé Fofana te huur voor een seizoentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 2 uur geleden zei chrisje1993: 1.2 mil. Nee dat is ruim te weinig. Ik zat aan 3 te denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei nasje92: Nee dat is ruim te weinig. Ik zat aan 3 te denken 2M dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @Whitewolf345 Zijn Sadiq en/of Poku te koop of huur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 13 minuten geleden zei Fantasy: Til voor 2 miljoen? Abed wil ik je 750K voor bieden. edit; oh Abed ben ik al te laat voor zie ik. Jammer. Is Fodé Fofana te huur voor een seizoentje? Fofana mag je een tijdje huren, ja hoor. Til moet wel minstens 6m opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei neva: Fofana mag je een tijdje huren, ja hoor. Til moet wel minstens 6m opleveren. Ik wil wel 6 miljoen voor Til bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 9 minuten geleden zei keano77: @Whitewolf345 Zijn Sadiq en/of Poku te koop of huur? Zijn te huur allebei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 2 minuten geleden zei Whitewolf345: Zijn te huur allebei Dan wil ik Sadiq graag huren voor een seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 10 minuten geleden zei keano77: Ik wil wel 6 miljoen voor Til bieden. Rond maar af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten