Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 uur geleden zei Fantasy: McNulty - 7.500.000 + 50% dvk Reijnders - 15.000.000 + 50% dvk v/d Berg - 5.000.000 + 50% dvk Spelers zijn schaars en dus duur in Zwolle. Mag Viergever voor 1,2 miljoen naar Zwolle dan? Ja hoor stuur chris maar een PB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Djurovski: Ja hoor stuur chris maar een PB Ga ik in orde maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 2 uur geleden zei Oerlie: Ik wil wel 3 miljoen bieden voor Koopmeiners eventueel. Deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 7 minuten geleden zei Copywriter: @chrisje1993 de Waal 2 miljoen Deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Whitewolf345: Deal Top, ik stuur het naar Chris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 8 minuten geleden zei Copywriter: @La Pulga Pasveer 800K en Baas 2 miljoen @Mansveld Behounek wil ik houden sorry vergeten te vermelden @chrisje1993 de Waal 2 miljoen Meerveld 9 miljoen Pasveer wil ik nog eventjes houden, Baas mag voor 4 miljoen weg want dat is een alleskunner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Wat zeg je voor 6,5 miljoen voor Kaplan @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 7 minuten geleden zei Djurovski: 1,75 Akkoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga laatste bod: Banel, Baas & Vink voor 9,5 miljoen euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei Fantasy: @La Pulga laatste bod: Banel, Baas & Vink voor 9,5 miljoen euro Ronden we het mooi af naar boven en dan mag je ze voor 10 millies hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 5 minuten geleden zei chrisje1993: Deal. Stuur jij een pm naar Chrisje @La Pulga Baas is een deal voor 4 miljoen stuur jij Chrisje een pm ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Zojuist zei La Pulga: Ronden we het mooi af naar boven en dan mag je ze voor 10 millies hebben. Akkoorden. Ik informeer de organisator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Hoe duplicate ik Baas nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei La Pulga: Hoe duplicate ik Baas nu? Niet. Dit zit al in z'n nieuwe appartementje in Zwolle. Sorry @Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Transfernieuws uit de Domstad FC Utrecht legt alvast drie namen vast voor komend seizoen Idan Toklomati maakt de stap vanuit het Israelische Maccabi Petah Tikva naar Utrecht. De jonge Israëlier hoopt er direct te staan en veel te leren in Nederland Finn Jeltsch komt over van 1.FC Nürnberg , de centrale verdediger hoopt hier ook veel te leren net als Denis Huseinbasic die over komt van 1.FC Köln. Volgens Jasje Gooier was het belangrijk om de grote clubs snel af te troeven en dat is gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 6 uur geleden zei aron24: Ook doe ik graag een bod van 3 mil op Timon Wellenreuther en eveneens 3 op Bart Nieuwkoop @DemoN @La Pulga Ik bied 9 miljoen op Wijndal Over spelers bij Eagles valt te onderhandelen trouwens, een ruildeal is ook mogelijk. @La Pulga, wat vind je van dit bod? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 4 minuten geleden zei Fantasy: Niet. Dit zit al in z'n nieuwe appartementje in Zwolle. Sorry @Copywriter @La Pulga dan vind ik dat je als compensatie Pasveer moet aanbieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Kaplan 7,5 mil @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei aron24: @La Pulga, wat vind je van dit bod? Matig, wordt waarschijnlijk me eerste backie ook. 1 minuut geleden zei Copywriter: @La Pulga dan vind ik dat je als compensatie Pasveer moet aanbieden 1,2 miljoen en dan heb jij Pasveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Martins indi en jordy clasie mogen in ieder geval vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus EN WAT BETREFT KAPLAN @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus @La Pulga speksnijder, konadu en el aisatti voor 3 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 minuut geleden zei Djurovski: EN WAT BETREFT KAPLAN @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 augustus Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2 minuten geleden zei Whitewolf345: Martins indi en jordy clasie mogen in ieder geval vertrekken. Wat moeten ze beide kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus (bewerkt) 5 minuten geleden zei La Pulga: 1,2 miljoen en dan heb jij Pasveer. Deal licht jij Chrisje in 6 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten