Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

[FM25] Nieuws & Updates

Fantasy

Recommended Posts

Tsja, was natuurlijk te verwachten daar het al zo lang stil bleef rond FM25.. Het is wat het is. Nu maar hopen dat ze een nóg betere en uitgebreidere FM25 kunnen releasen, ze hebben er immers dan 2 jaar de tijd voor gehad! :)

Dat voor nu, ik ga weer even terug naar het trainingscomplex van SV Meppen (FM24) :D 

Zojuist zei Rrrood:

Misschien slechte timing van een FM content creator om zijn baan op te zeggen, nieuw huis te kopen en fulltime FM content creator te worden. :classic_blink:

En over wie heb je het dan in deze?

2 uur geleden zei Fantasy:

Dat is wel de bedoeling inderdaad. Of je moet de voorkeur geven aan een Mystery Shirt als je niet zo lang meer kan wachten :D 

Nee, dat kon niet. Hierom: 

Eeuwig zonde natuurlijk evengoed wel. @neva kruipt al in de pen om er een genuanceerd en Nederlands bericht van uit te tikken op de website. 

Ik kan wel wachten (d)

52 minuten geleden zei AntiChrist7:

Had die niet 3 dagen geleden een video waar ie zei dat hij er zeker van was dat FM25 ging releasen? Ik vind hem niet meer, denk dat hij die geschrapt heeft

Nee, niet gezien.

56 minuten geleden zei sennid:

Leeft Miles nog btw? heeft sinds November niks meer vn zich laten horen op Twitter.

Miles heeft een social media-pauze ingelast. Goed mogelijk dat dat komt omdat hij al langer wist dat dit niet haalbaar was, maar als je ziet hoeveel stront hij dagelijks over zich heen krijgt kan ik me voorstellen dat hij er wel klaar mee was. 

Lijkt me bepaald niet makkelijk om het publieke gezicht van een bedrijf te zijn.