Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM25] Nieuws & Updates

Fantasy

Football Manager 2025  

47 leden hebben gestemd

1. 1. Ga je FM25 kopen?

• Ja, natuurlijk - Ik koop 'm via MU!
    • Hmm, ik twijfel nog een beetje.
    • Nee, ik sla een jaartje FM over.

Aanbevolen berichten

Op 2-10-2024 om 15:16 zei Chiemel:

Zijn er al updates geweest over nieuwe features naast het vrouwenvoetbal / is er al iets van positief nieuws geweest? En dan bedoel ik niet de mensen die het spel promoten zoals Ronald de Boer het midden-oosten promoot.

Raadt je aan dit te lezen;

https://www.eurogamer.net/fm25-is-not-a-continuation-of-fm24-the-big-football-manager-interview

Of als je niet zo sterk bent met Engels,deze MU samenvatting ervan;

https://manutd.nl/interview-met-si-baas-miles-jacobson/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Martijn1705:

Ik ben geen ict-er oid. Maar een simpele laptop gebruiker. Mijn vraag is, voldoet deze laptop aan de systeemeisen? 

FM25.pdf 215.92 kB · 2 downloads

Voor de minimale eisen is ie prima, voor de aanbevolen eisen kom je tekort. Je zal de game dus wel kunnen spelen, maar niet met heel veel competities en de beste grafische instellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Is het echt 100% zeker er geen beta komt dit jaar/early-acces?:cry:

Nee.

Het is wel zo dat er nog met geen woord gesproken is over een eventuele bèta, terwijl daar normaal wel enige communicatie over is tijdens de official release.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede beslissing, denk ik. Het was wel duidelijk dat wat ze in november wilden gaan uitbrengen veel en veel te mager was, anders hadden ze al lang updates gegeven. Ik ben vooral benieuwd of ze het nu gaat lukken om in maart wél iets moois uit te brengen, want misschien is het wel verstandiger om een jaar te skippen en direct voor FM26 te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had dan lekker in FM25 de oude engine gebruikt + vrouwenvoetbal. Dan kon je voor FM26 een heel jaar nog gebruiken om alles te optimaliseren en de engine te verbeteren.

Dit gaat toch echt een enorme knauw geven aan de reputatie hoor. Van 5 sterren naar 3,5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites