Fantasy Posted July 31 Share Posted July 31 Zo langzaam maar zeker verwachten we vanaf augustus de eerste nieuwtjes en updates over FM25 te kunnen delen, welke natuurlijk direct te lezen zijn op manutd.nl zodra er informatie te delen valt. Ook hier zullen we e.e.a. delen en kan er over gediscussieerd worden. Waar hoop jij op in de nieuwe editie van Football Manager? https://manutd.nl/vrouwenvoetbal-komt-naar-football-manager/ https://manutd.nl/eerste-fm25-nieuws-fm-bemachtigt-licentie-premier-league/ https://manutd.nl/fm25-screenshots-en-info/ https://manutd.nl/nieuwe-clubs-in-football-manager-2025/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 31 Share Gepost July 31 @Dansmeister geen clubje meer maken dus, kan jij mooi een jaartje een editie skippen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost August 6 Share Gepost August 6 Qua screenshots lijkt het wel een beetje op een “tablet variant”, zou ik toch jammer vinden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost August 6 Share Gepost August 6 Ja, maar het zijn wel hele vroege screenshots. Ik hoop dus dat ze het nog een beetje weten op te knappen. Het begint nu wel te kriebelen hoor. Wordt nog lang wachten.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost August 6 Share Gepost August 6 Ik denk dat het ook wat simpeler moet worden FM is nu heel intimiderend voor nieuwe spelers omdat er zo veel te doen en te (micro)managen is 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 16 Author Share Gepost August 16 Heb een polletje toegevoegd aan dit topic MU'ers Ga jij FM25 kopen straks? Over een week of twee verwachten we de eerste berichtgeving en nieuw beeldmateriaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 16 Share Gepost August 16 Is hij ook weer vanaf day one in de Gamepass? Want dan is het antwoord namelijk ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 16 Author Share Gepost August 16 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Is hij ook weer vanaf day one in de Gamepass? Want dan is het antwoord namelijk ja De Xbox Game Pass? In dat geval durf ik er geen antwoord op te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 16 Share Gepost August 16 1 minuut geleden zei Fantasy: De Xbox Game Pass? In dat geval durf ik er geen antwoord op te geven. Ja PC/Xbox Gamepass. Ik dacht ergens gelezen te hebben van wel. Maar zeker weet ik het ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 19 Author Share Gepost August 19 https://manutd.nl/nieuwe-clubs-in-football-manager-2025/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost August 19 Share Gepost August 19 Ik twijfel nog een beetje of ik FM25 koop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copywriter Gepost August 19 Share Gepost August 19 1 uur geleden zei Wolf_pd: Ik twijfel nog een beetje of ik FM25 koop Wil je geen vrouwenvoetbal spelen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 22 Author Share Gepost August 22 We zijn ondertussen ook al de nodige voorbereidingen aan het treffen voor de nieuwe FM25-artikelen voor op de website. Wat zouden onderwerpen of topics zijn die we niet mogen vergeten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost August 22 Share Gepost August 22 Analyse van tactieken van echte voetbalmanagers en hoe deze vertaald kunnen worden naar FM25. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost August 22 Share Gepost August 22 nieuw gepromoveerde clubs, gedegradeerde clubs, clubs met nieuwe eigenaren of investeringen spelers die een boost zouden verdienen in FM25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost August 22 Share Gepost August 22 Op 19-8-2024 om 18:07 zei Copywriter: Wil je geen vrouwenvoetbal spelen Daar heb ik wilde plannen mee, dat is niet het punt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 22 Share Gepost August 22 8 uur geleden zei Fantasy: We zijn ondertussen ook al de nodige voorbereidingen aan het treffen voor de nieuwe FM25-artikelen voor op de website. Wat zouden onderwerpen of topics zijn die we niet mogen vergeten? De lijstjes met clubs om te managen in FM25. En dan bij voorkeur unieke en creatieve lijstjes . 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost September 2 Share Gepost September 2 Wanneer wordt er eigenlijk weer wat nieuws verwacht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 2 Author Share Gepost September 2 43 minuten geleden zei Jotew: Wanneer wordt er eigenlijk weer wat nieuws verwacht? Ik verwacht deze of volgende week toch wel al de volgende berichten en evt. nieuw beeldmateriaal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost September 4 Author Share Gepost September 4 Binnenkort lezen jullie een uitgebreidere Nederlandse samenvatting op de website. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost September 4 Share Gepost September 4 6 minuten geleden zei Fantasy: Binnenkort lezen jullie een uitgebreidere Nederlandse samenvatting op de website. Geen bondscoach??? Wat is de tory daarachter dan? En lekker release date al naar achter, lekker man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost September 4 Share Gepost September 4 Ik denk dat ze zich realiseerden dat bondscoach spelen niet interessant was en maar half werkte, dus hebben ze het eruit gehaald, beetje zelfde verhaal als de shouts. Om het later weer erin te steken als "nieuwe feature" Die release naar achter is wel minder goed voorteken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost September 4 Share Gepost September 4 De bondscoach functie wordt er nu uitgehaald om in FM26 in betere vorm terug te keren. Wat mij betreft een aparte beslissing, maar ik moet toegeven dat ik - zoals Miles in zijn brief aanhaalt - net als veel andere managers nooit als bondscoach speel. Verder valt het gewicht van spelers weg in FM25. Door de toevoeging van vrouwenvoetbal kwam men tot de conclusie dat gewichtsbepaling daar stukken minder makkelijk in elkaar stak en hierom gooit men het bij iedereen maar over boord. Wat mij betreft een aparte keuze. Ik vind het prima dat je bij de vrouwelijke spelers geen gewicht toont, maar waarom moet je het bij de mannen dan weghalen? Ik begrijp dat de waarde ervan in FM niet zo heel groot is, maar een sterke reden voor de verwijdering vind ik dit niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMNOOB Gepost September 4 Share Gepost September 4 Goed dat ze het bondscoachschap willen verbeteren, maar jammer dat het niet in FM25 zit. Ik behoor blijkbaar tot die kleine groep, maar interlandvoetbal is voor mij leuke aanvulling. Lekker de wereldrond reizen en zeer veel continentale prijzen die er te winnen zijn. Helaas, gaat mijn persoonlijke challenge, win alle continentale club- en landenprijzen bij de mannen en vrouwen, dus ook verschuiven naar FM26. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf_pd Gepost September 4 Share Gepost September 4 31 minuten geleden zei Urbeto: De bondscoach functie wordt er nu uitgehaald om in FM26 in betere vorm terug te keren. Wat mij betreft een aparte beslissing, maar ik moet toegeven dat ik - zoals Miles in zijn brief aanhaalt - net als veel andere managers nooit als bondscoach speel. Verder valt het gewicht van spelers weg in FM25. Door de toevoeging van vrouwenvoetbal kwam men tot de conclusie dat gewichtsbepaling daar stukken minder makkelijk in elkaar stak en hierom gooit men het bij iedereen maar over boord. Wat mij betreft een aparte keuze. Ik vind het prima dat je bij de vrouwelijke spelers geen gewicht toont, maar waarom moet je het bij de mannen dan weghalen? Ik begrijp dat de waarde ervan in FM niet zo heel groot is, maar een sterke reden voor de verwijdering vind ik dit niet. Ik vermoed dat dat is gedaan zodat het in basis hetzelfde werkt voor elke 'persoon'. Anders zou je onderscheid moeten inbouwen voor vrouw of man. Al is het deels waarschijnlijk in eerste instantie een visuele weergave? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Fantasy,
1 reaction
Go to this post