Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Engeland - de geboorteplaats van het voetbal - Episode II

germandutch

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

78.jpg

79.jpg

Sorry, dat ik het zeg, maar ten opzichte van mijn selectie heb ik zitten knoeien. Ik vond in eerste instantie dat 10 selectiespelers niet goed genoeg voor het 1ste team waren en verkocht konden worden. Mijn besluit had te maken met de statistiekkennis, die ik bij de KNVB had opgedaan. Inmiddels ben ik er hier achter, dat als je statistieken tot de uitgangsbasis maakt, je de spelers tekort doet. O.a. de 32jarige spits Redshaw heeft laten zien, dat hij in tegenstelling tot de statistische gegeven wel terdege een hele belangrijke speler voor dit team is en bovendien ook nog op meerdere posities uit de voeten kan.

Vandaar dat ik heb besloten: mocht de club om welke reden dan ook spelers willen verkopen, dan heb ik er geen bezwaar tegen. En als spelers weg willen, dan mag dat, mits er het juiste bedrag op tafel komt. Van mij moet dus vanaf nu niemand weg.

In 3 dagen spelen wij uit en wel in en tegen Gainsborough Trinity, een Engelse voetbalclub uit de stad Gainsborough.

Spoiler

The Northolme, om sponsorredenen bekend onder de naam Gainsborough Martin & Co. Arena, is een voetbalstadion in de Engelse stad Gainsborough. Het stadion vormt de thuisbasis van Gainsborough Trinity. De totale capaciteit bedraagt 4.304, waarvan 504 zitplaatsen.

77.jpg

80.jpg

Bij regenachtig weer en voor 667 toeschouwers arriveerden wij in Gainsborough in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. De tegenstander kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en de scheids is ene Adrian George.

81.jpg

Omdat de tegenstander ons op een keiharde fysieke manier wilde bestrijden, ging het al in de 4de minuut mis en kregen wij terecht een penalty. Redshaw, die vandaag als AMR fungeert, nam de penalty voor zijn rekening en schoot hem feilloos binnen. 0 : 1 en een goed begin. Ofschoon wij technisch de veel betere ploeg waren, kregen wij in de 30ste minuut een doelpunt tegen. Clarke schoot de bal in ons net. 1 : 1 en dat was even balen. Bij rust stond het nog steeds 1 : 1.

Pas in de 62ste minuut lukte het spits Ormerod de 1 : 2 binnen te schieten. 12 minuten later haalde ik de moegestreden Redshaw eraf en bracht Bunn. In de 80ste minuut mochten ook Ditchfield en Bebbington vertrekken en kwamen Lewis en Wittingham. Vlak voor het laatste fluitsignaal lukte het invaller Bunn de winnende treffer te scoren. Het werd dus 1 : 3 en ik was tevreden. Temeer, omdat Roscoe, Doherty, Redshaw, Makoli, Ormerod en invaller Bunn indruk op mij hadden gemaakt.

Spoiler

82.jpg

83.jpg

----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

Omdat de onderlinge verschillen nogal groot zijn, krijg je soms ook van die toch wel rare uitslagen, maar dat is de charme van deze kelderklasse.

Bedankt voor jullie aandacht en reacties.

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

86.jpg

In 4 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen Bradford (Park Avenue) Association Football Club, een Engelse voetbalclub uit Bradford. De club werd opgericht in 1907.

Spoiler

84.jpg

85.jpg

Bij regenachtig weer en voor maar liefst 701 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-3-3 opstelling. Bradford kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Matthew Scholes.

87.jpg

87a.jpg

Al na 19 minuten stond het 3 : 0 voor ons tegen het puur fysiek optredende Bradford. In de 24ste minuut gingen ze voor de tweede keer over de scheef en kregen wij al de tweede penalty, die ook nu weer Redshaw voor zijn rekening nam. Maar zijn slappe inzet werd door keeper Scott gekeerd. In de 45ste en laatste minuut van de eerste helft lukte het Longbottom de aansluitingstreffer te maken en voor de ruststand van 3 : 1 te zorgen.

Jonkie Ormerod zorgde in de 67ste minuut voor de 4 : 1 en in de 73ste minuut haalde ik de moegestreden Ditchfield en Redshaw naar de kant. Voor hen kwamen Patterson en de weer herstelde Bunn. Alessandra, die duidelijk beter functioneert als 2de spits en of AMC, zorgde in de 91ste minuut voor de eindstand: 5 : 1 en nog geen minuut later haalde ik hem eraf om Harper nog wat minuten te gunnen. Het bleef 5 : 1 en iedereen was tevreden.

Spoiler

88.jpg

89.jpg

----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

91.jpg

92.jpg

93.jpg

97.jpg

94.jpg

95.jpg

In 3 dagen spelen wij een uitwedstrijd in de 1ste Kwalificatie Ronde van de Emirates FA Cup in en tegen Wythenshawe Football Club, een voetbalclub gevestigd in Wythenshawe, Manchester. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Division One West en spelen in Hollyhedge Park.

Spoiler

90.jpg

96.jpg

Geteisterd door regenbuien en voor maar liefst 1.296 toeschouwers arriveerden wij in Wythenshawe in de aanvallende 4-3-3 opstelling. WFC kwam kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is ene Aaron Ford.

98.jpg

In de eerste helft was het een min of meer gelijkwaardige wedstrijd zonder echte hoogtepunten en dus bij rust stond het nog steeds maar 0 : 0. Daarentegen waren wij in de tweede helft duidelijk de betere ploeg en werd het uiteindelijk 1 : 3, waardoor wij een ronde verder zijn.

Turner had zijn dag niet en ik voerde 4 wissels door en wel: in de 69ste minuut Bebbington. Voor hem kwam Jones-Griffiths. Ditchfield haalde ik in de 72ste minuut eraf en bracht Patterson en in de 77ste minuut mochten Doherty en Redshaw gaan douchen en kwamen Amado en Harper.

Spoiler

99.jpg

100.jpg

-----------

@keano77

@delichris = ik heb de juiste spelers op de vleugels en een goede afmaker voorin. Dan ben je op dit niveau spekkoper.

@Genkie_06 = de stand verstrek ik maandelijks of op verzoek

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

101.jpg

102.jpg

103.jpg

In 4 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen Stafford Rangers FC, een Engelse voetbalclub uit Stafford, Staffordshire.

104.jpg

Bij bewolkt weer en voor 725 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Ook SR kwam in de 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en de scheids is ene Liam Corbett.

105.jpg

Het werd geen makkie, ofschoon wij duidelijk de veel betere ploeg waren. Maar wij hadden heel veel moeite met de keiharde fysiek speelstijl van onze tegenstander. In de 44ste minuut kregen wij terecht een penalty, die linksback Doherty voor zijn rekening nam en feilloos binnen schoot. 1 : 0 en dat was ook de ruststand.

Nieuweling O’Neill zorgde in de 67ste minuut voor de bevrijdende 2 : 0 en dat was het dan ook. In de 73ste minuut haalde ik Ditchfield en Doherty eraf en bracht Patterson en Amado. 6 minuten later mocht ook de zeer zwak spelende Makoli gaan douchen en kwam Redshaw. Het bleef 2 : 0 en de punten blijven hier.

Spoiler

106.jpg

107.jpg

----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

Nu een vraag van mij:  ik had 2 uploadprogramma's, eentje is verdwenen en deze (postimage)  doet steeds raar en is vaak niet beschikbaar. Waar werken jullie mee?

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

109.jpg

In 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Ashton United Football Club, een Engelse voetbalclub uit Ashton-under-Lyne die speelt in de Northern Premier League Premier Division, het zevende niveau van het Engels voetbalsysteem. De thuishaven van de club is Hurst Cross, een stadion met 4.500 plaatsen waarvan 250 zitplaatsen.

In het seizoen 2004/05 en 2018/19 kwam Ashton United uit in de Conference North. De ploeg haalde tweemaal in de historie de eerste ronde van de FA Cup, in 1952 en in 1955.

Spoiler

108.jpg

110.jpg

Bij bewolkt weer en voor 729 toeschouwers arriveerden wij in Ashton-under-Lyne in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Ashton kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Darius Bradley.

111.jpg

Wij begonnen sterk en al na 7 minuten zorgde Ormerod voor de openingstreffer. Waarom de scheids 3 minuten later tegen ons een penalty verstrekte, mag Joost weten. In elk geval schoot Newton deze feilloos in ons doel. 1 : 1 en dat was het dan ook, want wij kregen steeds meer greep op deze match en bij rust stond het al 1 : 3 voor ons.

Ook in de tweede helft waren wij de betere ploeg en in de 72ste minuut haalde ik Ditchfield en Spooner naar de kant, omdat ze beiden al geel hadden. Voor hen kwamen Patterson en Amado. 5 minuten later was Makoli ter plekke, om voor de 1 : 4 te zorgen. In de 78ste minuut haalde ik Bebbington naar de kant, die tegen de scheids begon te protesteren en bracht Fearnley.

Blijkbaar ter compensatie kregen wij in de 88ste minuut ook een penalty, die Makoli voor zijn rekening nam en feilloos binnenschoot. 1 : 5 en zijn derde doelpunt, dus een hattrick.

Spoiler

112.jpg

113.jpg

---------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Wist u, dat ik in mijn avonduren rustig op mijn hotelkamer verblijf en niet op kroegentocht ga? In haast alle plaatselijke kroegen hier in het dorp is het hoofdonderwerp altijd voetbal en aangezien voetbal tegenwoordig mijn werk is, probeer ik de ellenlange discussies met aangeschoten fans te voorkomen. Vandaar dat ik mij in de avonduren vermaak met BBC First. Inmiddels ben ik al een beetje liefhebber van hun detective series en wel: Midsomer Murders, Inspector Lewis, Inspector Lynley misteries, London Kills, Taggart, Death in paradise en Vera. Het mooie aan deze series is, als je tijdens een uitzending even wegzakt, heb je niets gemist. Dit soort series werden blijkbaar hoofdzakelijk voor oude mensen gemaakt, maar ik vind ze prachtig en kijk er graag naar.

Enfin, in 4 dagen spelen wij weer thuis en wel tegen Lancaster City FC, een Engelse voetbalclub uit Lancaster, Lancashire.

Spoiler

114.jpg

115.jpg

Bij regenachtig weer en voor 671 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-3-3 opstelling. Lancaster kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is een vrouw en wel ene Helen Conley.

116.jpg

Nou, dit werd geen makkie. Enerzijds, omdat Lancaster met hand en tand verdedigde en heel compact achterin bleef staan en anderzijds, omdat de scheids iets teveel op mijn spelers stond te letten. Pas in de 42ste minuut lukte het Ormerod met een simpele breedtepass Redshaw in stelling te brengen en Redshaw schoot de bal probleemloos in het vijandelijke doel. 1 : 0 en dat werd ook de ruststand.

Ook in de tweede helft hadden wij moeite, het doel van de tegenstander te vinden en in de 65ste minuut lukte het Jones-Griffiths met een slimme steekpass Makoli voor de keeper te zetten, die de bal moeiteloos in het doel schoot. 2 : 0 en dat was het dan ook.

In de 72ste minuut haalde ik Ditchfield en Jones-Griffiths naar de kant en bracht Patterson en Amado. 6 minuten later mocht ook de zeer zwak spelende 0’Neill vertrekken en kwam Bell. Het bleef 2 : 0 en hoe moeizaam deze overwinning ook was, ze levert wel 3 punten op.

Spoiler

117.jpg

118.jpg

-----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Al in 3 dagen spelen wij thuis in de 2de Kwal.Ronde van de Emirates FA Cup tegen Curzon Ashton Football Club, een Engelse voetbalclub uit Ashton-under-Lyne die speelt in de National League North. De club draagt de bijnaam "The Nash".

119.jpg

Bij bewolkt weer en voor 1.452 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. CA kwam in een 5-1-2-2 formatie het droge veld op en scheids is ene Michael Barlow.

120.jpg

CA mag dan wel volgens de media de favoriet zijn, maar ze moeten het wel op het veld laten zien en dat konden ze juist niet. Feit is, dat ze veel te traag waren en in een veel te laag tempo speelden. Bij rust stond het dan ook al 3 : 0 voor ons en was er geen vuiltje aan de lucht. Ofscoon Jones-Griffiths en ook O’Neill hun dag niet hadden, speelde de rest van ons team ijzersterk.

Weliswaar kregen wij in de 60ste minuut een tegentreffer te verwerken, maar niemand raakte in paniek. In de 71ste minuut haalde ik Bebbington en O’Neill eraf en bracht Amado + Alessandra. 5 minuten later haalde ik ook nog Ditchfield en Makoli naar de kant. Voor hen kwamen Patterson en Redshaw. Het bleef 3 : 1 omdat wij alleen nog controleerden. Dat wij desondanks veel hoger hadden kunnen en moeten winnen, spreekt vanzelf, als u naar de feiten kijkt. Wij hadden 68% balbezit en kregen 22 hoekschoppen (tegen 4). Maar winst is winst en daar ging het ons om.

Spoiler

121.jpg

122.jpg

---------

@keano77

@delichris =  Bedankt voor de link, ga er gebruik van maken.

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

124.jpg

125.jpg

126.jpg

Trouwens, u moet niet denken, dat ik ineens een toptrainer ben? Integendeel, ik heb 2x per week een zogenaamde ‘zoom-meeting’ met mijn oom Benny, die heel veel ervaring met het Engelse clubvoetbal heeft en die adviseert en stuurt mij steeds bij.

In 4 dagen spelen wij wederom thuis, nu voor de competitie en wel tegen Basford United Football Club, een voetbalclub uit Basford, een voorstad van Nottingham. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division en spelen op Greenwich Avenue.

Spoiler

123.jpg

127.jpg

Bij bewolkt weer en voor 666 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. Basford kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op en scheids is Will Davis.

128.jpg

Ook deze wedstrijd werd al voor de rust door ons duidelijk beslist, want bij rust stond het al 3 : 0. Wij waren gewoon de veel betere ploeg en in de 67ste minuut haalde ik uit voorzorg Bebbington en Ormerod eraf, omdat de tegenstander met keiharde tackles ons verder wilde bestrijden. Voor hen kwamen Bunn + Redshaw. Ditchfield mocht in de 78ste minuut gaan douchen en voor hem kwam Patterson.

Voor het slotakkoord en ons 4de en laatste doelpunt zorgde invaller Bunn en Makoli + Bell raakten nog geblesseerd, maar bleven tot het eindsignaal op het veld.

Spoiler

129.jpg

130.jpg

--------

@keano77

@Genkie_06

@delichris = Om eerlijk te zijn, de tegenstanders in deze zeer lage divisie stellen totaal niets voor.

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

132.jpg

133.jpg

Al in 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en nu uit in en tegen Workington AFC, een Engelse voetbalclub uit Workington, Cumbria.

Spoiler

Borough Park is een voetbalstadion in Workington, Cumbria. De thuisbasis van Workington A.F.C., het heeft een capaciteit van 3.101, waarvan 500 zitplaatsen.

131.jpg

134.jpg

Bij bewolkte weer en voor 683 toeschouwers arriveerden wij in Workington in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling.

135.jpg

Workington kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Andrew Miller.

136.jpg

Ook deze match konden wij binnen een dik half uur al beslissen en bij rust stond het 0 : 2. Wel heb ik mij in de eerste helft verschrikkelijk zitten ergeren aan de scheids, die praktisch alles tegen ons floot, waardoor wij niet echt in ons spel konden komen. Bovendien werden onze spitsen Ormerod en Bell met kei- en keiharde tackles uit hun spel gehaald, waardoor ze geen poot aan de grond kregen.

Ook in de tweede helft waren wij de veel betere ploeg en uit een corner in de 63ste minuut kon Bebbington de voorzet met de borst opvangen en alvorens hij de bal uit de gevarenzone kon spelen, werd hij van achteren geattaqueerd, waardoor hij de bal kwijtraakte en ene Symington in balbezit kon komen en de bal in ons doel kon tikken. 1 : 2 en volledig ten onrechte, maar de scheids greep niet in en keurde het doelpunt goed. Dat was balen, kan ik u vertellen.

6 minuten later greep ik in en haalde uit voorzorg O’Neill eraf en bracht Bunn. Nog geen 5 minuten later was het wederom Carroll, die onze middenvelder Bebbington nu wel definitief brutaal uit de wedstrijd schopte. Ook nu greep de scheids niet in en mijn protesten werden weggewuifd. Bebbington werd van het veld gesjouwd en voor hem kwam Fearnley. In de 80ste minuut haalde ik ook nog Bell eraf en bracht Makoli.

Het bleef 1 : 2, want voetbaltechnisch had Workington weinig tot niets in te brengen. En toen ik na het laatste fluitsignaal verhaal bij de scheids wilde halen, was hij als een speer vertrokken.

Spoiler

137.jpg

138.jpg

---------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

140.jpg

In 3 dagen spelen wij de volgende uitwedstrijd en wel in en tegen Football Club United of Manchester (afgekort ook FC United of Manchester, FC United of FCUM genoemd), een Engelse voetbalclub, die in 2005 is opgericht door teleurgestelde supporters van Manchester United. In het seizoen 2014-2015 behaalde FC United de eerste plaats van de NPL Premier Division en bewerkstelligde daarmee promotie naar de National League North, het zesde niveau van de Engelse voetbalpiramide. In het seizoen 2018-2019 degradeerde de club voor het eerst in haar bestaan. In 2019-2020 werd het seizoen afgebroken door de Corona epidemie, terwijl FC United of Manchester op een tweede plaats stond. Hierdoor speelt de club ook in 2020-2021 in de Northern Premier League. De club speelt tot op heden nog steeds in de NPL Premier Division. In 2020-2021 werd de 1e hoofdronde van de FA Cup voor de tweede keer bereikt. Hierin werd met 1-5 verloren van Doncaster Rovers uit League One. De wedstrijd werd live door BBC2 uitgezonden als ook in 65 andere landen. Maar ondertussen zijn ze weer gedegradeerd en staan 16de in onze divisie.

Spoiler

Broadhurst Park is een stadion in Moston, Manchester. Het is de thuisbasis van FC United of Manchester en Moston Juniors FC. Het stadion stond bekend onder de projectnaam Moston Community Stadium, voordat de naam tijdens een ledenvergadering in 2014 werd veranderd.

139.jpg

141.jpg

Bij bewolkt weer en voor maar liefst 1.336 toeschouwers arriveerden wij in Moston in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling.

142.jpg

De wedstrijden volgen elkaar te snel op en het merendeel van mijn spelers (tenslotte zijn het semiprofs, die nog een 2de job hebben) is gewoon vermoeid.

United kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Liam Corbett.

143.jpg

Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: wij waren niet dominanter en vandaag beslist niet de betere ploeg, maar wel slimmer en vooral veel efficiënter. Bij rust stond het weliswaar 0 : 1, maar onze centrumverdedigers leken zeer veel moeite te hebben met spits Buckley.

Gelukkig deden wij het in de tweede helft beter en wij verzilverden de schaarse kansen, die wij kregen. Na 57 minuten stond het 0 : 3 in ons voordeel en in de 68ste minuut haalde ik uit voorzorg Ditchfield naar de kant en bracht Patterson. 5 minuten later mocht ook Ormerod gaan douchen en kwam Lewis. In de 78ste minuut haalde ik ook nog O’Neill naar de kant en bracht Harper. 8 minuten later was het spits Buckley die de 1 : 3 binnen kopte en dat werd ook de einduitslag.

Spoiler

144.jpg

145.jpg

-----------

@keano77

@delichris = Het wel of niet halen van de titel is afhankelijk van het feit, of ik van deze club de kans krijg om de trainersdiploma's te halen?

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

146.jpg

In 4 dagen spelen wij thuis in de 3de Kwal. Ronde van The Emirates FA Cup tegen South Shields Football Club, een professionele voetbalclub gevestigd in South Shields, Tyne and Wear. Het team neemt deel aan de National League North, het zesde niveau van het Engelse voetbalcompetitiesysteem. De derde club met deze naam werd opgericht in 1888 en opnieuw opgericht in 1974.

147.jpg

Bij bewolkt weer en voor 1.215 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-3-3 opstelling. SS kwamin een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Garreth Rhodes.

148.jpg

Uiteraard is de tegenstander vandaag de favoriet, tenslotte zijn ze van een hoger niveau en spelen in de 6de divisie. Hetgeen ik vanaf de eerste minuut graag wilde zien, gebeurde niet. Niet wij, maar SS zette ons gelijk onder druk en al in de 18de minuut was het Clarke, die de openingstreffer in ons doel schoot. 0 : 1 en dat was balen. En eerlijk is eerlijk, individueel hadden ze veel meer in huis, maar wij zijn een hecht team en moeten het van inzet en teamwork hebben. Na een dik halfuur kregen wij in de 33ste minuut een vrije trap zo’n 26 meter van het vijandelijke doel. Linksback Doherty schoot de vrije trap onberispelijk binnen. 1 : 1 en de nu toch wel verdiende gelijkmaker was een feit. Lang konden wij echter niet juichen, want nog geen 5 minuten later was het Blackett, die voor de 1 : 2 zorgde. Gelukkig voor ons, zorgde Bell in de 41ste minuut voor de gelijkmaker. 2 : 2 werd ook de ruststand.

In de tweede helft kregen wij steeds meer grip op deze match, ofschoon de scheids in veel opzichten gewoon tegenzat. Want in geval van twijfel floot hij gewoon in het voordeel van SS en plots had hij heel vaak twijfel. De vermoeide Bunn haalde ik in de 58ste minuut naar de kant en bracht Amado. 11 minuten later haalde ik de vandaag zeer slecht spelende Ormerod eraf en bracht Redshaw. Nog geen minuut later zorgde Bell voor de 3 : 2 en dat gaf een goed gevoel.

Weer een minuut later mocht ook rechtsback Ditchfield gaan douchen en kwam Patterson. Plots waren wij de dominerende partij en wat de scheids betreft, hij deed het helemaal niet goed, want hij bleef maar SS te bevoordelen, zonder dat het echt succes opleverde. Het bleef 3 : 2 en wij zijn een ronde verder en weer 3 gele kaarten rijker.

Spoiler

149.jpg

150.jpg

--------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

152.jpg

153.jpg

157.jpg

154.jpg

155.jpg

In 3 dagen moeten wij alweer aantreden en nu thuis tegen Atherton Collieries Association Football Club, een voetbalclub gevestigd in Atherton, Greater Manchester. De club is momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division en speelt in Alder House. Ze zijn volwaardige leden van de Lancashire County Football Association.

Spoiler

151.jpg

156.jpg

Bij bewolkt weer en voor 680 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling.

158.jpg

ACA kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Shaun Taylor.

159.jpg

Natuurlijk waren wij de betere ploeg, maar de slijtage begint zichtbaar te worden. Desondanks stond het bij rust al 2 : 0 en was er geen vuiltje aan de lucht.

In de 56ste minuut haalde ik de totaal vermoeide Bunn naar de kant en bracht Amado (feitelijk een centrale verdediger). 5 minuten later mocht ook Ditchfield gaan rusten en kwam Patterson. Nog geen drie minuten later zorgde ene Gooden voor de aansluitingstreffer. 2 : 1 en dat was even balen.

Jonkie Ormerod haalde ik in de 70ste minuut eraf en bracht Alessandra. Rechtsback Waldron, die al geel op zak had en toch door bleef gaan met keiharde tackles, ging in de 80ste minuut over de schreef, waardoor de scheids hem weer geel toonde en uiteraard een ….

Rode-Kaart.jpg

Voor Waldron was deze match afgelopen en de 10 overgebleven tegenstanders konden wij makkelijk in bedwang houden. Redshaw zorgde in de 92ste minuut voor het slotakkoord, door de 3 : 1 binnen te tikken. Te danken hadden wij deze toch wel matige overwinning aan de goede prestaties van Roscoe, Lewis, Ormerod, Redshaw en invaller Alessandra.

Spoiler

160.jpg

161.jpg

--------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites