himan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Tsjonge, heeft Indonesië niet al eens een WK gespeeld in 1934 onder de noemer Nederlands-Indië? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 2 minuten geleden zei himan: Tsjonge, heeft Indonesië niet al eens een WK gespeeld in 1934 onder de noemer Nederlands-Indië? dat wist ik niet (maar onder een andere noemer, maar ik heb DR Congo ook niet meegeteld als debutant omdat ze als Zaïre al op het WK gespeeld hadden.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 13 minuten geleden zei Laki: dat wist ik niet (maar onder een andere noemer, maar ik heb DR Congo ook niet meegeteld als debutant omdat ze als Zaïre al op het WK gespeeld hadden.) Ik ben je een beetje aan het plagen hoor. Maar ik vermoede dat je dit een leuk feitje vond, dus daarom vertelde ik het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 3 minuten geleden zei himan: Ik ben je een beetje aan het plagen hoor. Maar ik vermoede dat je dit een leuk feitje vond, dus daarom vertelde ik het. Bij manueel debutanten gaan zoeken ga je onvermijdelijk foutjes maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Zou je de kampioenenlijst van Zweden eens kunnen tonen @Laki? Ben benieuwd of een club Malmö van de troon heeft kunnen stoten, al acht ik de kans klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Op 21-9-2024 om 12:35 zei Urbeto: Zou je de kampioenenlijst van Zweden eens kunnen tonen @Laki? Ben benieuwd of een club Malmö van de troon heeft kunnen stoten, al acht ik de kans klein. Sorry voor de late reactie Denk dat het nog wel meevalt met de dominantie hier. Duurt zelfs eventjes voor dat Malmo de eerste keer een titel wint in mijn save. Maar dan domineren ze toch wel grotendeels tussen 2030s en 2070s, waarschijnlijk door de faciliteiten. Daarna periode Elfsborg, dan terug Malmo in 2100s en nu terug even een overgangsperiode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober 1 uur geleden zei Laki: Sorry voor de late reactie Denk dat het nog wel meevalt met de dominantie hier. Duurt zelfs eventjes voor dat Malmo de eerste keer een titel wint in mijn save. Maar dan domineren ze toch wel grotendeels tussen 2030s en 2070s, waarschijnlijk door de faciliteiten. Daarna periode Elfsborg, dan terug Malmo in 2100s en nu terug even een overgangsperiode. Zonde van de dominantie van Malmö en Elfsborg. Hoopte dat één van de Stockholmse clubs hun potentie eens in zouden lossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten