Marius Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Je maakte het wel spannend, maar dat telt ook natuurlijk. De andere prijs zal wellicht iets vlotter binnen gehengeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus (bewerkt) Seizoen 2025 - 2026 De Copa Italia is binnen en nu gaan we proberen de titel veilig te stellen, maar daarvoor moeten wij wel diep gaan. Maar dat is niet erg. Alles zal gewoon gewonnen moeten gaan worden. We spelen deze maand tegen Monza, Udinese, Lazio en Milan in de Serie A. De finale van de Copa Italia heb ik al behandeld. Bologna - Lazio Roma Serie A Mei Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts users @Djurovski Dit was een belangrijke winst voor ons. De beker pakken is gewoon een hele mooie prijs. @Marius De beker is een mooie prijs en ik ben blij dat ik deze binnen heb. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN 26 augustus bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Hoppa, en ook de titel is binnen! Het zat er aan te komen, maar je moet het natuurlijk nog altijd over de streep trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Heerlijk om de titel te prolangeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 augustus Auteur Share Geplaatst 28 augustus (bewerkt) Seizoen 2025 - 2026 Het derde seizoen seizoen zit er op. We mogen heel blij met het winnen van de Italiaanse dubbel. Is Bologna nu een echte topclub geworden? Ik vind nog van niet. Ik vind dat je pas meepraten als je drie titels in Italië hebt. Nu moeten wij in de zomer maar aan de gang gaan om een betere selectie te krijgen. Maar voor nu gaan we eerst deze update doen. Oftewel de update van feiten en statistieken. Ranglijst competities en clubs Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts users @Marius Het was een zwaar seizoen. We pakten de titel pas twee speelronden voor het einde. @Djurovski Dat is het zeker en ik hoop er nog een aantal te gaan winnen. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN 28 augustus bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Heel veel mooie gemiddelde beoordelingen valt vooral op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 augustus Share Geplaatst 28 augustus Mooi overzicht altijd leuk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 augustus Auteur Share Geplaatst 29 augustus (bewerkt) Seizoen 2026 - 2027 Mijn vierde seizoen bij Bologna staat op het punt van beginnen. Ik weet nu wel dat dit mijn laatste novelle zal zijn met FM24. Ik wil eens zien hoever ik kan komen voordat FM25 uit gaat komen. Ik wil dit seizoen weer meedoen om de Champions League plekken en ver komen in de beker. In de Champions League wil ik zeker de kwartfinale halen om daarna te kijken wat er mogelijk is. En om deze doelstellingen te behalen heb ik de volgende spelers gehaald. Maar ken je het gezegde dat een ezel zich niet voor de tweede keer aan dezelfde steen stoot? Nou deze ezel wel. Daarover later meer. Ik behandel dus eerst de inkomende transfers. De eerste speler die ik haal is Merih Demiral. Hij is een centrale verdediger en komt gratis over van Al Ahli. De tweede speler is Roberto Alvarado een linker winger die gratis overkomt van Chivas. Jeremie Frimpong is mijn nieuwe rechtsback en komt over van Arsenal. Wij betalen hun 28,5 miljoen. Samuele Vignato is een Italiaanse aanvallende speler die als back-up gaat fungeren van Almada. Hij komt over van Monza en wij betalen 13,5 miljoen. Maicol Bove lijkt mij een talentvolle keeper en komt over van Frosinone voor 4,9 miljoen. Ook komt Antonio Silva een heel groot talent over van Benfica. Ik betaal hun 57 miljoen. Filippo Mané is een Italiaanse centrale verdediger en komt over van Borussia Dortmund. Ik betaal hun 10,25 miljoen. Nicolo Fagioli is een middenvelder die ik nodig heb en hij komt over van Juventus. Ik betaal hun 16,5 miljoen. De laatste speler die komt is Horatu Moldovan. Hij is een keeper en komt over van Atletico Madrid. Ik betaal hun 1,6 miljoen. Hij wordt mijn tweede keeper. En waar spelers komen daar gaan ook speler. Ik zal alleen de belangrijke spelers behandelen. De eerste die vertrekt is Sam Beukema. Hij gaat naar Leeds United voor 46 miljoen. En dan Dan Ndoye. Everton activeert de clausule 5,75 miljoen en zo is hij definitief van hun. Ook Benfica activeert de clausule van Tavares en hij vertrekt definitief naar hun toe. Wij krijgen 10,25 miljoen. Ismael Gharby gaat naar Cremonese voor 6 miljoen. Stefan Posch vertrekt naar Feyenoord. Ze betalen ons 19,75 miljoen. Antony vertrekt na een half jaar weer. Hij speelde geen minuut voor Bolgona en gaat naar Newcastle United voor 29 miljoen. Ik maak zo toch een winst op hem. Ik vertelde net over een die ezel? Nou komt het hoor. Ik had Alvarado gehaald, maar ik kom hem niet registreren. Dan is het beste dat ik hem meteen weer verkoop. Hij gaat naar Tottenham voor 48 miljoen. Zo speelt hij totaal niet en levert hij mij even 48 miljoen op. Een fout die mij toch veel geld oplevert. Ook is de loting van de Champions League geweest en ik kan zeggen dat ik wederom mogelijkheden zie om de laatste acht te gaan halen. Shakhtar Donetsk, Juventus, Real Madrid, Monaco, Club Brugge, FC Kopenhagen, Benfica en FC Porto zijn onze tegenstanders. Doelstellingen Transfers in Spoiler Transfers uit Selectie Bologna Loting champions League Antwoorden op posts users @Marius We hebben inderdaad goede cijfers neer kunnen leggen. @Djurovski Dankje @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN 29 augustus bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Prima spelers gehaald. Pittige maar leuke loting in de cl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus De foutjes meteen weer recht gezet qua transfers zeg maar 😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 augustus Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2026 - 2027 De wedstrijden gaan beginnen en uiteraard doen wij dat met een voorbereiding. We beginnen eerst in Italië tegen wat teams te spelen. Daarna vertrekken wij naar Amerika voor een paar wedstrijden om daarna onze voorbereiding af te sluiten tegen teams in ons eigen stadion. Er moet tenslotte ook nog geld worden verdiend. In de Serie A gaan we spelen tegen AC Milan, Sampdoria en AS Roma. Voorbereiding Bologna - AC Milan Serie A AS Roma - Bologna Serie A Augustus Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik ben zeer tevreden over de transfers. In de CL zie ik zeker kansen. @Marius Ik nog de tijd om het te herstellen en dan snel het maar doen. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Aan doelpunten geen gebrek tijdens de voorbereiding. Ook de start in de Serie A is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Prima gestart maar waarom tegen 2e elftallen spelen in de states? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus (bewerkt) 2026 - 2027 We zijn het seizoen beter gestart dan vorig seizoen. Maar het seizoen duurt nog lang en er kan nog van alles gebeuren. Daarom maar stap voor stap maar het seizoen door zien te komen. Deze maand beginnen we met twee wedstrijden in de Champions League. We spelen tegen Shakhtar Donetsk en Juventus. In de Serie A spelen wij tegen Udinese, Sassuolo en Hellas Verona. Shakhtar Donetsk - Bologna Champions League https://freeimage.host/i/dN50lS4 Juventus - Bologna Champions League https://i.postimg.cc/VshVJ9SD/juventusmilancl.png September https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2da1ea25ee/66d2da1e8bea9-september.png Stand Serie A https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2da30adacd/66d2da2f8238e-stand_serie_a.png Stand Champions League https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2da5533750/66d2da54a5cc3-stand_cl.png Manager van de maand https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2da7022247/66d2da701f2f4-managervandemaand.png Overzicht manager https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2daa96b649/66d2daa9661d5-overzicht.png Financien https://www.imgdumper.nl/uploads9/66d2dab90241e/66d2dab8f0cc5-financien.png Antwoorden op posts van users @Marius We hadden geen grote tegenstanders, maar we konden wel lekker vertrouwen tanken. @Djurovski De grote teams konden niet vanwege andere verplichtingen. @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN 31 augustus bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus De afbeeldingen zijn niet zichtbaar, of ligt dat nu aan mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2 minuten geleden zei Marius: De afbeeldingen zijn niet zichtbaar, of ligt dat nu aan mij? Ligt aan het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 september Auteur Share Geplaatst 4 september Seizoen 2026 - 2027 Even een paar dagen niet een update gedaan wegens drukte op werk en ik had er dan ook geen zin in, maar nu ben ik weer terug en gaan we weer knallen. Het gaat allemaal nog steeds goed. Verwacht niet altijd dat het zes is, want we zijn nog steeds niet de topper die Europa kent zoals Liverpool, Manchester United, Real Madrid, Bayern München en dat soort clubs. Over Real Madrid gesproken. Zij zijn onze tegenstander deze maand in de Champions League en nu kunnen wij gelijk zien hoe goed we echt zijn. In de Serie A spelen wij tegen Lazio, Genoa, Internationale en Torino. Bologna - Real Madrid Champions League Bologna - Torino Serie A Oktober Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op users @Marius Ze doen het nu wel weer in deze update. @Djurovski @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Het is ook komkommertijd in deze sectie, dus je bent niet de enige waarbij het tempo wat lager ligt. Afgelopen maand leek de ploeg wel wat te kampen hebben met een dipje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september Auteur Share Geplaatst 7 september Seizoen 2026 - 2027 We gaan weer lekker verder met deze novelle. We zitten alweer in de maand november en dat betekent dat wij alleen Serie A wedstrijden spelen en Champions League wedstrijden. De titel heb ik uit mijn hoofd gezet. We staan nu al wat punten achter van Internationale en dat zullen wij geheid niet meer goed maken. Ik vind het ook geen ramp dat ik niet de titel pak. Ik ga nu vol voor de Champions League. Deze maand spelen wij in de Champions League tegen AS Monaco en Club Brugge. In de Serie A spelen wij tegen Monza, Venezia en Atalanta Bergamo. AS Monaco - Bologna Champions League Bologna - Club Brugge Champions League November Stand Serie A Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op users @Marius Normaal heb ik wel een tempo erin, maar vanwege mijn vakantie en de warmte had ik geen zin in FM. Maar we zijn er weer en we doen het toch aardig goed. @John Terry 2.0 @Djurovski @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Het is nog vroeg op het seizoen om de titel al uit je hoofd te zetten. Volgens mij kan het zeker nog. De maand was op zich prima, al was dat verlies in de CL niet heel erg handig. Benieuwd of je nog naar de top-8 kan. En dat gevoel herken ik wel. Op bepaalde dagen, zoals af en toe met die warmte afgelopen tijd, kom ik ook niet/veel minder aan FM toe dan gepland, en automatisch loopt de novelle dan ook wat trager. En da's helemaal prima natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Een mindere maand gevolgd door een sterke maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 september Auteur Share Geplaatst 8 september Seizoen 2026 - 2027 Vorige maand was een goede maand voor ons. We moeten alleen in de Champions League hopen dat wij bij de beste acht gaan komen. Want voor nu lijkt dit schier onmogelijk. We lijken wel goed mee te doen in de Serie A voor de plekken van de Champions League. Dat is voor de club altijd fijn, want dan komen er vele miljoenen bij en dat heeft de club hard nodig. We spelen deze maand tegen Kopenhagen in de Champions League. In de Serie A gaan we spelen tegen Empoli, Fiorentina, Juventus en Salernitana Bologna - FC Kopenhagen Champions League Juventus - Bologna Serie A Bologna - Salernitana Serie A December Stand Serie A Stand Champions League Europese Golden Boy Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op users @Marius Het gat is in mijn ogen te groot. Dit zal Inter nooit meer uit handen geven. @Djurovski We zijn langzaam aan beter aan het worden. @John Terry 2.0 @MNie @'Jochem @Genkie_06 @chrisje1993 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Extra puntenverlies helpt je natuurlijk niet vooruit in de CL, maar misschien zou het niet eens zo'n slechte zaak zijn dat Juve ook wat druk op Inter kan beginnen zetten om de titelstrijd toch open te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september Toch wel een gaatje naar inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rikkert90 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Even een beetje bijgelezen. Wat zet je heerlijke prestaties neer met Bologna. Jammer dat Inter ook blijft presteren. Je wel goed hersteld in de CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten