delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Seizoen 2023 - 2024 Een nieuwe novelle van mijn kant. Ik ga dit keer Bologna onder mijn hoede nemen. De banner is gemaakt door mijn vriend @MNie. Waarvoor mijn dank. Tijdens het EK merkte ik dat Bologna veel internationals heeft en het is ook nog eens een club die heel lang geen prijs meer heeft gewonnen. Al deze prijzen zijn gewonnen in de vorige eeuw. De club was ooit zeven keer de beste van Italië. De Copa Italia hebben zij maar twee keer gewonnen en een echte Europese prijs hebben ze nooit gepakt. En daarom wil ik van deze club een heuse Europese topclub maken. Ik zie zeker mogelijkheden, maar dan moet ik wel rustig bouwen bij deze club. Ik hoef niet meteen mee te gaan doen om de titel. Daar zijn we ook nog niet klaar voor. Misschien dat we beker kunnen pakken en ik wil gewoon Europees voetbal binnen halen. Met ieder jaar Europees voetbal krijg je meer geld en willen er betere spelers naar je toe komen. Ik zou het leuk vinden om ook jeugdspelers door te laten breken, maar ze moeten wel goed genoeg zijn voor de eerste selectie. Ik ga dit eerste seizoen ook de club bekijken. Misschien dat er in het lopende seizoen betere stafleden kunnen komen en dat de club kan groeien qua faciliteiten. Stap voor stap zal de club beter gaan worden. Qua inkomende transfers kan ik kort zijn. Er zal tijdens deze zomerperiode geen speler ons versterken. Wel heb ik wat spelers laten gaan. Ik heb een screen gemaakt van de uitgaande transfers die ik gedaan heb. De rest was niet belangrijk voor mij. Ik ga wel met de taktiek spelen die ik altijd gebruik. Dat zal dus 4-2-3-1 zijn. Ik heb zin in het seizoen en deze novelle. Aanstelling Introductie Doelstellingen Transfer beperkingen Uitgaande transfers Selectie Bologna FC Taktiek Loting Copa Italia Antwoorden op posts van users Ik tag eerst even mijn vaste volgers. Wil je niet getagd worden even goede vrienden. @MNie @Marius @Djurovski @ElMarcos @Satioz @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Toffe clubkeuze, zeer goede selectie en Italië en Europa gaan spoedig veroverd worden! Banner uiteraard graag gemaakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Succes met Bologna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Succes met Bologna! Mij mag je meepakken in de tags Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Hele toffe clubkeuze! Ik volg het Italiaanse voetbal niet van heel nabij maar het was me de afgelopen weken ook al opgevallen hoe veel leuke namen in hun selectie zitten. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Jammer dat je meteen je beste verdediger verkoopt! Succes met Bologna! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Ik ben geïntrigeerd door je speelstijl. Beukema en Calafiori zijn allebei geen briljante passers, zeker Sammetje niet. Vanwaar de keuze om hen dan toch als voetballende verdedigers in te zetten? Of heb je ze een PI gegeven om gebruik te maken van de natuurlijke neiging van die rol om in te schuiven? Met betrekking tot je middenveld, hoever staat de hele bende naar voren toe? Of liever gezegd, wie staan er nog achter de bal als het een keer fout gaat? Not saying it can't or won't work, zeker als je hoog en fel druk zet, zul je de meeste AI-ploegen klein krijgen, maar meer benieuwd naar de ratio achter de instellingen. Always trying to learn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Succes met Bologna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 juli Auteur Share Geplaatst 7 juli Seizoen 2023 - 2024 Bologna is een leuke club. Een selectie met ervaring en talenten. Nu moet ik er een groep van maken die in staat moet zijn om leuke dingen te laten zien. Mijn assistent mag de voorbereiding, want deze was al klaar toen ik hier aan kwam. Zo kan ik me nog bezig houden met andere zaken. Vanaf de competitie bepaal ik wat er gebeurd. We spelen maar twee competitiewedstrijden. Cagliari en Sassuolo zijn onze tegenstanders. In de Copa Italia spelen wij tegen Reggiana. Voorbereiding Debuut Bologna - Reggiana Serie A Augustus Stand Serie A Loting Copa Italia Antwoorden op posts van users @MNie Ik heb totaal geen idee hoelang het gaat duren. Ik zit nog maar in febuari van het eerste seizoen. @chrisje1993 Dankje. @Genkie_06 Dankje. Bij deze. @Marius Ik volg het Italiaanse voetbal ook niet. Maar het viel mij op hoeveel spelers van Bologna mee doen aan het EK. @Glenn08 Hij wilde weg. Dan ga ik hem niet tegenhouden. En het levert ons ook mooi wat geld op. @Nom de Guerre Ik kies de spelers die het beste op deze posities kunnen spelen. Ik weet niet wat je met PI bedoeld. De centrale middenvelders staan niet heel ver naar voren volgens mij. Ik let daar nooit zo op. De instellingen kan niet ik zo snel vinden. Ik heb wel twee screen voor je met de mentaliteit. Spoiler @Djurovski Dankje. @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Meer dan degelijke start natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zeer keurige start hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Zo'n start is altijd wat afwachten, maar de eerste tekenen lijken alvast positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli 6 uur geleden zei delichris: @Nom de Guerre Ik kies de spelers die het beste op deze posities kunnen spelen. Ik weet niet wat je met PI bedoeld. De centrale middenvelders staan niet heel ver naar voren volgens mij. Ik let daar nooit zo op. De instellingen kan niet ik zo snel vinden. Ik heb wel twee screen voor je met de mentaliteit. Ik snap dat het de beste verdedigers zijn. Ik vraag me gewoon af waarom je ze deze rol hebt gegeven, omdat ze allebei niet echt uitblinken in deze rol en Beukema zelfs ronduit matig is in de passing. Zit er een idee achter waarom het voetballende verdedigers zijn en niet normale verdedigers? PI zijn Personal Instructions. Anders gevraagd, heb je ze specifieke, individuele instructies meegegeven? Bijvoorbeeld meer indribbelen, om zo het gat naar het middenveld kleiner te maken. Ik was benieuwd naar de balans op je middenveld, omdat het geheel, voor mijn gevoel althans, vrij kwetsbaar is in de omschakeling. Wel tof om te zien dat ik het high block goed had voorspeld Bedankt voor de screenshots. Succes met je campagne in de Serie A. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli Seizoen 2023 - 2024 We zijn heel goed gestart dit seizoen. Ik had een betere wens niet kunnen wensen. En door in de beker is voor ons ook fijn. Deze maand wordt het een wat zwaardere maand helaas. We gaan spelen tegen Udinese, Lazio, AC Milan en Torino. Pittige tegenstanders voor ons. Ook heb ik nog een gratis speler op de kop kunnen tikken. Stefano Sensi is een Italiaanse middenvelder die ons komt versterken. Hier ben ik erg blij mee. Sensi Bologna - Lazio Serie A AC Milan - Bologna September Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @MNie Over de start ben ik meer dan tevreden. @Djurovski Dankje. Ik ben tevreden over deze start. @Marius We zijn goed gestart en ik hoop dat wij de komende tijd de lijn kunnen doortrekken. @Nom de Guerre Ik kies de rol uit die op dat moment het beste bij ze past in deze formatie. Als zij zich later anders ontwikkelen kies ik een andere rol voor ze. Ik heb ze geen instructies zelf meegegeven. Dit is een gedownloade taktiek. @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Geen vreemde resulaten al had je liever wat meer groen gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Met een 8e positie mag je zeker tevreden zijn al zul je persoonlijk op een plekje of 2 hoger mikken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Op het veld van Udinese had je wellicht liever niet verloren, maar de overige resultaten lijken me niet heel vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 17 uur geleden zei delichris: Ik kies de rol uit die op dat moment het beste bij ze past in deze formatie. Als zij zich later anders ontwikkelen kies ik een andere rol voor ze. Ik heb ze geen instructies zelf meegegeven. Dit is een gedownloade taktiek. Helder. Mijn excuses voor de lastige vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 juli Auteur Share Geplaatst 9 juli Seizoen 2023 - 2024 Vorige maand was geen beste maand, maar ik moet eigenlijk ook niet verwachten dat wij meteen iedereen gaan verslaan. Ik moet deze club zo opbouwen dat ik tevreden ben. En daar zullen dus ook nederlagen bij gaan komen. Maar al met al ben ik tevreden zoals het nu gaat. Deze maand hebben wij maar vier competitiewedstrijden. We spelen tegen Frosinone, Napoli, Salernitana en Hellas Verona. Napoli - Bologna Serie A Oktober Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Djurovski Zo goed zijn we nog niet. Maar dat moet wel over een aantal jaar. @MNie Ik ben tevreden, maar het kan altijd beter natuurlijk. @Marius Daar hadden wij misschien wel moeten winnen, maar goed we zijn in opbouw. @Nom de Guerre Vragen stellen mag altijd. Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb. Ik ben taktiekenmaker. Ik download liever en probeer daar dan een beetje mee te spelen. @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Je bent met alle respect Bologna dus natuurlijk moet je tevreden zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Net gelijkspel tegen Napoli verder gewoon goede resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Prima resultaten. Zoals je zelf aangeeft kan niemand verwachten dat je momenteel elke wedstrijd winnend zou gaan afsluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 juli Auteur Share Geplaatst 10 juli Seizoen 2023 - 2024 Het was weer een stuk beter dan de maand ervoor. Daar ben ik erg tevreden over en nu moeten wij dit wel zien vast te houden. Want ik heb wel gemerkt dat deze club in de top 10 hoort. Ook deze maand spelen wij maar vier wedstrijden. Op zich wel lekker. In de Copa Italia gaan we spelen tegen Palermo. En in de Serie A gaan we spelen tegen Genoa, Empoli en Fiorentina. Bologna - Palermo Copa Italia Bologna - Fiorentina Serie A November Stand Serie A Loting Copa Italia Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @MNie Ik eis altijd het uiterste van mezelf en dan uiteraard ook van iedereen in de club. @Djurovski Met dat gelijke spel was ik meer dan tevreden. @Marius We hebben weer de weg omhoog gevonden zo lijkt. En dan doel ik meer op de uitslagen. @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Mooie periode met een 10 op 12, al was het ook niet de moeilijkste periode qua tegenstanders. Maar elk punt telt natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 juli Auteur Share Geplaatst 11 juli Seizoen 2023 - 2024 We staan er op dit moment er goed voor. We pakken mooie overwinningen en laten het spel lekker aanvallend zijn. Ik ben daar ook tevreden over. Toch kan het in mijn ogen nog wel een ietsje beter. Dat moeten wij dze maand dan maar laten zien. In de Serie A spelen wij tegen Monza, Lecce, AS Roma, Internationale en Juventus. Een pittig programma, maar nu kunnen mijn jongens wel laten zien wat ze exact kunnen. Bologna - Lecce Serie A Lazio Roma - Bologna Copa Italia December Stand Serie A Overzicht manager Financien Antwoorden op post van users @Marius Het was een hele mooie periode voor ons. Ik ben ook tevreden. @MNie @Djurovski @chrisje1993 @Genkie_06 @KayDeManaager @Glenn08 @Satioz @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten