Jeroen. Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Nog geen top seizoen maar gezien het beginpunt ook eigenlijk gewoon prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Gaat niet zo goed, maar wel volgens verwachting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli (bewerkt) Het is december en de winterstop is aangebroken. In Europa is het armoe troef voor de Oostenrijkse clubs. Slechts 1 club overwintert in Europa. In de Admiral Bundesliga 3 clubs bovenaan met hetzelfde puntenaantal. Ook de onderste 3 staan dicht bij elkaar. Maar als de kampioenspoule en degradatie poule starten worden de punten gehalveerd dus alles is nog mogelijk. Ook is er een 2e manager gesneuveld op grond van de slechte resultaten. @keano77 mag een nieuwe manager aanstellen. De onderstaande zijn beschikbaar (voor statistieken zie eerdere post) Alex Pastoor Onur cinel Peter Stoger Adi Hütter Fred Grim Ruud Gullit René Hake Brian Riemer Miron Musclic Wouter Vrancken Thorsten Fink @chrisje1993 @FlyD @aron24 @007mark @neva @nasje92 @Genkie_06 @Jeroen. @bas huijsmans @Svenpunt @keano77 @Fantasy Stand: Statistieken 20 juli bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Hele belangrijke zege op Sturm, des te meer jammer dat we dan verloren van Austria Wien. Maar hey; wij staan bovenaan Dat Pentz in het lijstje van hoogste beoordelingen én MvdW-verkiezingen staat laat mij raden dat we redelijk vaak onterecht wat punten binnen harken wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli Hieronder vinden jullie een screen van jullie selectie. De transferperiode komt er aan, denk er even over na wie jullie op de transferlijst willen zetten om je transferbudget te verhogen. Er komen namelijk weer transfermogelijkheden Onderlinge transfers zijn uiteraard ook mogelijk. @chrisje1993 Spoiler @FlyD Spoiler @aron24 Spoiler @007mark Spoiler @neva Spoiler @nasje92 Spoiler @Genkie_06 Spoiler @Jeroen. Spoiler @bas huijsmans Spoiler @Svenpunt Spoiler @keano77 Spoiler @Fantasy Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Dave Kwakman is te huur bij WSG Tirol. Verder vallen er over heel wat spelers te praten, mits daar een knap bedrag tegenover staat. @chrisje1993 Is Jonas Arweiler over te nemen? @neva Valt er te praten over Robert Zulj? @Jeroen. Wat zou je voor Damian Maksimovic willen hebben? @bas huijsmans Max Johnston zou een aanwinst zijn voor WSG in mijn ogen. Wat wil je voor hem hebben? Hetzelfde geldt voor William Boving. @Copywriter hoe zit het met aflopende contracten van spelers uit de selectie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli @Copywriter dan mag Alex Pastoor een schokeffect te weeg brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Het gaat goed bij de club zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli 11 minuten geleden zei Fantasy: @Copywriter hoe zit het met aflopende contracten van spelers uit de selectie? Die mogen verlengd worden met 1,2 of 3 jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 37 minuten geleden zei Fantasy: Dave Kwakman is te huur bij WSG Tirol. Verder vallen er over heel wat spelers te praten, mits daar een knap bedrag tegenover staat. @chrisje1993 Is Jonas Arweiler over te nemen? Jazeker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 7 minuten geleden zei chrisje1993: Jazeker hoor. Wat moet die kosten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Zojuist zei Fantasy: Wat moet die kosten dan? 750.000 mag je hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Zojuist zei chrisje1993: 750.000 mag je hem hebben. 500K en we hebben een deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Zojuist zei Fantasy: 500K en we hebben een deal Prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Zojuist zei chrisje1993: Prima. Voila, fijn zaken doen zo. @Copywriter Jonas Arweiler komt WSG Tirol versterken voor 500K Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 20 juli Auteur Share Geplaatst 20 juli 7 minuten geleden zei Fantasy: Voila, fijn zaken doen zo. @Copywriter Jonas Arweiler komt WSG Tirol versterken voor 500K Verwerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Lukaku en Frimpong zijn goede aanlopen gebleken, maar sta wel in de onderste regionen helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Wisselvallig seizoen, met een logische plaats in de middenmoot. In vergelijking met de voorspelling voor het seizoen is dit wel een prima prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Op 20-7-2024 om 20:44 zei Fantasy: @bas huijsmans Max Johnston zou een aanwinst zijn voor WSG in mijn ogen. Wat wil je voor hem hebben? Hetzelfde geldt voor William Boving. Die wil ik beiden wel in mijn team houden. Boving is wel te huur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli 52 minuten geleden zei bas huijsmans: Die wil ik beiden wel in mijn team houden. Boving is wel te huur Dan pas ik, thanks voor je reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 24 juli Auteur Share Geplaatst 24 juli Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Na de vorige post hebben jullie allemaal de tijd gehad om even na te denken over jullie selectie. Helaas heeft er maar 1 onderlinge transfer plaatsgevonden. Met jullie resterende transferbudget mogen jullie opnieuw 2 spelers van transfermarkt kiezen op voorwaarde dat de spelers in de game geladen zijn. Degene die eerder hiervan niet alles gebruikt hebben mogen er meer . Voor het juiste aantal zie de kolom TM Om degene tegemoet te komen die weinig budget hebben, je mag maximaal 2 spelers verkopen, de waarde die dit oplevert is de waarde van transfermarkt. Voor de aankoop is ook de waarde op transfermarkt van toepassing. Bij gelijke keuze van spelers op volgorde van binnenkomst pm bij mij. Club Budget Aankoop Verkoop Saldo TM Manager Austria Klagenfurt 19 0 0,5 19,5 2 Chrisje1993 Austria Lustenau 6,3 0 0 6,3 3 Flyd Austria Wien 9,5 0 0 9,5 2 Aron24 BW Linz 2,95 0 0 2,95 2 007mark LASK 6,5 0 0 6,5 2 Neva RB Salzburg 2,5 0 0 2,5 2 Genkie_06 SCRA Altach 25 0 0 25 2 Jeroen. Rapid Wien 20 0 0 20 2 Nasje92 Sturm Graz 6 0 0 6 3 bas huijsmans TSV Hartberg 11,5 0 0 11,5 4 Svenpunt Wolfsberg AC 4 0 0 4 3 keano77 WSG Tirol 27,6 0,5 0 27,1 2 Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Even WSG Tirol van wat nieuwe impulsen voorzien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Ik zag dat ik de deadline vergeten was. Deadline is vrijdagavond 26 juli om 23;00 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 25 juli Share Geplaatst 25 juli ik heb weinig beweegruimte in budget, dus de selectie gaat het toch zo moeten doen. Hopelijk krikken we ons niveau beetje op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 juli Auteur Share Geplaatst 26 juli (bewerkt) Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Beetje teleurstellend zijn de transferactiviteiten. Vinden een aantal van jullie de sign up niet interessant? Dan kunnen we net zo goed stoppen. Een aantal heeft geen enkele activiteit bij deze transferronde gedaan. Laat me weten wat anders kan? Dan kan ik dat bij een eventueel volgend seizoen meenemen. Deadline vanavond om 23:00 26 juli bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten