Fantasy Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus Zojuist zei Djurovski: Danny iig die ik gekocht heb met Union ( SG ) voor iemand weer denkt dat ik in de war ben. Is dat Mota ja? Hoe kom ik op Jota dan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 21 minuten geleden zei FlyD: @Fantasy Ik neem Angel Correa mee van Utrecht naar Ausburg. Heeft @Fantasy gemist want geen like Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei Fantasy: Die ja. Heet ook gewoon Dany ipv Danny haha. Ach ja je weet wat ik bedoel zowiezeau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei Copywriter: @Oerlie 6 miljoen voor Adamu @Fantasy Gregoritsch van Freiburg naar Berlin voor 5 miljoen. 10 miljoen is ie voor jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik kan morgen pas alles bekijken. Krijgen we nog tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 7 minuten geleden zei Oerlie: 10 miljoen is ie voor jou Zullen we het verschil delen op 8 miljoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus 7 minuten geleden zei Bogatyr: Ik kan morgen pas alles bekijken. Krijgen we nog tijd? Tijd zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Uhm beste @Fantasy Neem aan dat de transferban die Keulen in het echt heeft is opgeheven is? Zoja dan zijn onderstaande spelers allemaal te koop Matthias Köbbing Alessandro Blazic Marlon Mönning Jakob Krautkämer Rijad Smajic Dominique Heintz Georg Strauch Kian Hekmat Sargis Adamyan Aaron Bayakala Florian Dietz Steffen Tigges Damion Down Paul Gelber Mijosecic Thieltges Chukwukelu Yilmaz Höhn Süne Borie Niany terug naar het tweede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Urbig overhevelen naar het eerste wanneer hij terug is van zijn verhuur aub @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 12 minuten geleden zei Copywriter: Zullen we het verschil delen op 8 miljoen? Vooruit, 8 is een deal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus (bewerkt) @Djurovski als ze allemaal weg gaan wordt het een flinke renovatie. @Fantasy Junior Adamu voor 8 miljoen van Freiburg naar Berlin. Zo krijg ik toch langzaam een Oostenrijkse selectie 2 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 2 minuten geleden zei Copywriter: @Djurovski als ze allemaal weg gaan wordt het een flinke renovatie. @Fantasy Junior Adamu voor 8 miljoen van Freiburg naar Berlin. Zo krijg ik toch langzaam een Oostenrijkse selectie Kaft van de koren scheiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Iemand een fatsoenlijke rechtsback in de aanbieding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus (bewerkt) Maarten Vandevoordt Frederik Jakel Christopher Lenz Fabrice Hartmann Yussuf Poulsen Andre Silva Deze mogen allemaal wegwezen. En de technisch directeur die een bod had gedaan op Devyne Rensch die mag lekker wegwezen. Ik neem Jonathan Ikone mee vanuit Leuven 3 augustus bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 15 uur geleden zei 007mark: Er komt een nieuwe speler aan bij Olympique Lyon: Transferlijst Lyon: Emil Krafth Jake O'Brien Dejan Lovren Paul Akouokou Tino Kadewere Amin Sarr Hoeveel wil je voor Sarr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 7 uur geleden zei Kelvin: Maarten Vandevoordt Frederik Jakel Christopher Lenz Kevin Kampl Fabrice Hartmann Yussuf Poulsen Andre Silva Deze mogen allemaal wegwezen. En de technisch directeur die een bod had gedaan op Devyne Rensch die mag lekker wegwezen. Ik neem Jonathan Ikone mee vanuit Leuven Hoeveel voor vandevoordt en/of andre silva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 7 uur geleden zei Djurovski: Iemand een fatsoenlijke rechtsback in de aanbieding? Brunner staat op de lijst, weet niet of dat wat voor je is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus 9 uur geleden zei Djurovski: Uhm beste @Fantasy Neem aan dat de transferban die Keulen in het echt heeft is opgeheven is? Ja, transfers zijn gewoon mogelijk bij FC Köln Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus Transfermarkt - S2, R1 Kort en krachtig, deze update. De transfermarkt is geopend en jullie kunnen nog altijd aangeven welke speler je gratis wil 'meenemen' van je vorige club. De deadline voor deze eerste ronde transfers zet ik op woensdag 7 augustus 2024, 19:59 uur. Bieden gaat weer via blinde biedingen, dus kom maar door met die persoonlijke berichten. En let op; je kunt ook bieden op een nieuwe assistent manager. Aangezien menigeen al doorhad dat we vanuit vakantiemodus spelen, heeft de assistent manager dus een behoorlijke vinger in de pap bij het kiezen van de opstellingen. Er zal nog een tweede ronde van deze zomerse transfermarkt komen ook. En net als tijdens het eerste seizoen zullen er dan in deze tweede ronde enkele spelers van de transferlijst verdwijnen én nieuwe spelers beschikbaar komen. En terugkomende op een scherpe opmerking van de spelersregistratie, hier ga ik strakker op zitten. De gedane transfers in de winterstop had ik wel goed doorgevoerd, maar bij de selectie-inschrijvingen voor de competitie(s) in België is het aan mijn aandacht ontschoten om deze spelers ook daadwerkelijk te registreren voor de tweede seizoenshelft. Excuus voor het ongemak hiervan. Op de spelers die jullie actief hebben aangeboden ga ik jullie later dit weekend laten weten welke interesse hiervoor vanuit de markten buiten Duitsland en Frankrijk is gekomen. Dan is het aan jou om dit bod te accepteren of de speler (voorlopig) te behouden. Voor nu allereerst; de beschikbare spelers waarop jullie kunnen bieden Naam (keepers) Positie Club Waarde (bieden vanaf) Samuel Portugal DM FC Porto € 4.200.000 Sergio Rico DM Clubloos € 2.900.000 Tekengeld Mailson DM Al-Taawoun € 2.600.000 Jesso Joronen DM Venezia € 1.200.000 Santiago Mele DM Clubloos € 900.000 Tekengeld Naam (verdedigers) Positie Club Waarde (bieden vanaf) Manuel Akanji VRC Manchester City € 49.000.000 Carlos Augusto VVL, ML Internazionale € 32.000.000 Stanely Nsoki VLC, VVL TSG Hoffenheim € 11.500.000 Ben Johnson VRL West Ham United € 10.000.000 Jesús Vallejo VC Real Madrid € 8.400.000 Borna Sosa VVL, VMC, MLC Ajax € 7.200.000 Marin Pongracic VRC Clubloos € 3.100.000 Tekengeld Àlex Valle VVL, ML Barcelona B € 2.500.000 Mitchell Bakker VLC, VVL Atalanta € 2.400.000 Marash Kumbulla VC AS Roma € 2.100.000 Pasquale Mazzocchi VVRL, MR Napoli € 1.700.000 Chris Smalling VC AS Roma € 1.600.000 Alessandro Florenzi VRL, VVR, MR AC Milan € 1.100.000 Joshua Brenet VVRL Clubloos € 900.000 Tekengeld Kortney Hause VLC Aston Villa € 750.000 Naam (middenvelders) Positie Club Waarde (bieden vanaf) Philippe Coutinho MLC, AMRLC Aston Villa € 19.500.000 Facundo Buonanotte MRL, AMRLC Brighton € 16.000.000 Thorgan Hazard MRL, AMRLC Anderlecht € 11.500.000 Ondrej Lingr AMRC Feyenoord € 7.600.000 Chidera Ejuke ML, AMRL, SP Clubloos € 7.300.000 Tekengeld Wilfred Ndidi VMC, MC Clubloos € 5.000.000 Tekengeld Donny van de Beek VMC, MC, AMC Manchester United € 4.800.000 Carles Aleña MC, AMC Getafe € 3.900.000 Marko Rog MC Clubloos € 3.600.000 Tekengeld Josip Brekalo ML, AMRLC Fiorentina € 3.400.000 Stefano Sensi VMC, MC, AMC Clubloos € 3.000.000 Tekengeld Anwar El Ghazi AMRL Clubloos € 2.200.000 Tekengeld Þórir Jóhann Helgason VMC, MC Lecce € 2.200.000 Son Jun-Ho VMC, MC Clubloos € 2.000.000 Tekengeld Hannes Wolf ML, AMRLC New York City € 1.600.000 Gerard Deulofeu AMRL, SP Udinese € 1.200.000 Michal Sadílek VVL, VMC, MLC Clubloos € 1.100.000 Tekengeld Renato Tapia VC, VMC, MC Clubloos € 1.000.000 Tekengeld Naam (aanvallers) Positie Club Waarde (bieden vanaf) Paulo Dybala AMRLC, SP AS Roma € 51.000.000 Steven Bergwijn MRL, AMRLC, SP Ajax € 36.000.000 Wout Weghorst SP Burnley € 12.500.000 Andrej Kramaric AMC, SP TSG Hoffenheim € 5.800.000 Pedro AMRLC, SP Clubloos € 2.500.000 Tekengeld Juan Manuel Cruz SP Hellas Verona € 1.500.000 Anthony Lozano AML, SP Getafe € 1.500.000 Roman Yaremchuck SP Club Brugge € 1.300.000 Luis Muriel AMC, SP Orlando City € 650.000 Schettine SP Clubloos € 600.000 Tekengeld Naam (ass. managers) Rol Club Waarde (bieden vanaf) José di Leo Assistent Manager San Lorenzo € 2.000.000 Sascha Franz Assistent Manager 1.FC Kaiserslautern € 1.800.000 Volkan Bulut Assistent Manager New York RB € 1.700.000 Lars Bender Assistent Manager Clubloos € 700.000 Tekengeld Spoiler 1.Bundesliga Bayern @timpy00 RB Leipzig @Kelvin Borussia Dortmund @La Pulga SC Freiburg @Oerlie Union Berlin @Copywriter FC Köln @Djurovski Gladbach @aron24 FC Augsburg @FlyD Schalke 04 @nasje92 Ligue 1 PSG @chrisje1993 AS Monaco @Titan Lyon @007mark RC Lens @Becks Reims @Svenpunt Strasbourg @Bogatyr Brest @Glenn08 Saint-Etienne @bas huijsmans Angers @keano77 AJ Auxerre @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Ik ga er straks allemaal eens even naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 2 uur geleden zei nasje92: Hoeveel wil je voor Sarr 5 miljoen. 13 uur geleden zei chrisje1993: Spelersruil met Cherki vind ik ook prima hoor. Voor mij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus @Fantasy Mogen wij ook spelers 'vast' ind e basis zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2 minuten geleden zei Glenn08: @Fantasy Mogen wij ook spelers 'vast' ind e basis zetten? Dat kan zeker Als je dat wenst, kun je een ‘vaste’ opstelling doorgeven die dan altijd (blessures en schorsingen daargelaten) gehanteerd zal worden. Gok dat @Djurovski en misschien wel vele anderen daar ook interesse in hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Bij Brest mogen op de transferlijst: Luc Zogbé Jonas Martin Axel Camblan Enzo Fiore @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Iemand een spits te koop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten