Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik neem Jota mee @fantasygamer krijg die niet weg op de mobiel maar bedoelde ofcourse @Fantasy Heb je ook weer een link zodat de selectie bekeken kan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei chrisje1993: Deal! @Fantasy bernat voor 10 miljoen naar Angers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 3 minuten geleden zei chrisje1993: Deal! Wat heb je er voor over? Een rollator en twee krukken? Een miljoen of 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus 11 minuten geleden zei Djurovski: Heb je ook weer een link zodat de selectie bekeken kan worden? https://we.tl/t-ZwM9gEk0G3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Dank u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus @chrisje1993 weet alvast dat ik ook interesse heb ik Dembéle. Alleen met Lyon heb ik ook nog niet veel budget. Kom misschien later bij je terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus @Oerlie 5 miljoen voor Gregoritsch en is Junior Adamu te koop? @timpy00 Paul Wanner te huur? @Fantasy ik neem Luis Suarez mee naar de metropool Berlijn Transferlijst; Kevin Vogt, Alexander Schwolow, Lucas Tousart, Aissa Laidouni, Rhani Kadira, Kevin Volland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei Copywriter: @Oerlie 5 miljoen voor Gregoritsch en is Junior Adamu te koop? @timpy00 Paul Wanner te huur? @Fantasy ik neem Luis Suarez mee naar de metropool Berlijn Transferlijst; Kevin Vogt, Alexander Schwolow, Lucas Tousart, Aissa Laidouni, Rhani Kadira, Kevin Volland Wat wil je voor Volland hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei Djurovski: Een rollator en twee krukken? Een miljoen of 8 Dan houd het onderhandelen al op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei 007mark: @chrisje1993 weet alvast dat ik ook interesse heb ik Dembéle. Alleen met Lyon heb ik ook nog niet veel budget. Kom misschien later bij je terug. Spelersruil met Cherki vind ik ook prima hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei Djurovski: Wat wil je voor Volland hebben? 4 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 58 minuten geleden zei Copywriter: 4 miljoen Ik wil hem wel voor 4 mil kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Wachten jij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 16 minuten geleden zei aron24: Ik wil hem wel voor 4 mil kopen Tegenvoorstel 3 miljoen en Lainer ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 19 minuten geleden zei Copywriter: Tegenvoorstel 3 miljoen en Lainer ? Deal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei aron24: Deal! @Fantasy Volland van Berlin naar Gladbach voor 4 miljoen Lainer van Gladbach naar Berlin voor 1 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 2 uur geleden zei Copywriter: @Oerlie 5 miljoen voor Gregoritsch en is Junior Adamu te koop? @timpy00 Paul Wanner te huur? @Fantasy ik neem Luis Suarez mee naar de metropool Berlijn Transferlijst; Kevin Vogt, Alexander Schwolow, Lucas Tousart, Aissa Laidouni, Rhani Kadira, Kevin Volland 5 miljoen is goed. wat wil je bieden voor Adamu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 2 minuten geleden zei Oerlie: 5 miljoen is goed. wat wil je bieden voor Adamu? @Oerlie 6 miljoen voor Adamu @Fantasy Gregoritsch van Freiburg naar Berlin voor 5 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Hoop dat ze daar degraderen in Berlijn! @Fantasy Vertel de ingame editor dat mijn verdedigers met het mes tussen de tanden op Volland gaan spelen tijdens de potjes tegen Gladbach. Dubbele beenbreuk etc is allemaal toegestaan. Rode kaarten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus (bewerkt) 14 minuten geleden zei Djurovski: Hoop dat ze daar degraderen in Berlijn! @Fantasy Vertel de ingame editor dat mijn verdedigers met het mes tussen de tanden op Volland gaan spelen tijdens de potjes tegen Gladbach. Dubbele beenbreuk etc is allemaal toegestaan. Rode kaarten ook. Had je sneller moeten zijn. Je was notabene online en maakte een opmerking. Ik dacht die wil Vollan niet meer. Welkom in de transferwereld! 2 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei Copywriter: Had je sneller moeten zijn. Welkom in de transferwereld! Dacht wij nog oldschool waren... of zoals op Fm Delay transfer for a week...haha. Ben bezig met andere dingen en moet nog even mijn eigen selectie bekijken of ik hem echt nodig had. Vandaar geen reactie maar helemaal prima dat je hem verkocht heb hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus @Fantasy Ik neem Angel Correa mee van Utrecht naar Ausburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus 3 uur geleden zei Djurovski: Ik neem Jota mee @fantasygamer krijg die niet weg op de mobiel maar bedoelde ofcourse @Fantasy Heb je ook weer een link zodat de selectie bekeken kan worden? En je bedoelde Mota in plaats van Jota ook gok ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus Alle 'meegenomen' spelers & afgeronde transfers die ik reeds genoteerd en/of doorgevoerd heb, heb ik in het bericht voorzien van een like. Heb ik een bericht gemist? Laat het me gerust even weten. Spoiler @timpy00 @Kelvin @La Pulga @Oerlie @Copywriter @Djurovski @aron24 @FlyD @nasje92 @chrisje1993 @Titan @007mark @Becks @Svenpunt @Bogatyr @Glenn08 @bas huijsmans @keano77 @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 4 minuten geleden zei Fantasy: En je bedoelde Mota in plaats van Jota ook gok ik? Danny iig die ik gekocht heb met Union ( SG ) voor iemand weer denkt dat ik in de war ben. Is dat Mota ja? Hoe kom ik op Jota dan haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten