Copywriter Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli 10e is niet het doel. Hopelijk volgend seizoen naar Oostenrijk, daar heb ik waarschijnlijk meer verstand van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Dit seizoen is al voorbij vermoed ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Mooie overwinning tegen Estevee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Mooie 3e plek en door in de beker! Nie gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli Strijden nog altijd om de europese plaatsen, en in de knvb beker een zeer gunstige loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Enkel overwinningen en daardoor dichter bij de koppositie gekomen. Wel kutloting in de beker met uitpotje naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Had toch gehoopt op een langer bekeravontuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 't Is allemaal niks te best . Pijnlijke nederlaag in de beker, pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli Iemand geld nodig? Ik koop nog steeds toppers. Alle posities behalve spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 21 juli Share Geplaatst 21 juli 38 minuten geleden zei timpy00: Iemand geld nodig? Ik koop nog steeds toppers. Alle posities behalve spits. Volgens mij is de transferperiode dicht toch @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 juli Auteur Share Geplaatst 21 juli 16 minuten geleden zei Copywriter: Volgens mij is de transferperiode dicht toch @Fantasy Daarover in de volgende update meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 juli Auteur Share Geplaatst 23 juli #Deadlineday Een kleine hint werd er natuurlijk al gegeven, maar met de deadline van de transfermarkt ingame besloot ik wat nieuws te introduceren bij jullie; #deadlineday in COTT. Het principe is simpel. Bieden gaat op de openbare markt, want net als in real life staat alles binnen een scheet en een zucht op social media. En om de snelheid er in te houden, werken we ook nu snel. Dus wees snel óf vis achter het net Ik zal jullie niet langer in spanning houden en hieronder de spelers delen die last-minute nog op zoek zijn naar een nieuwe club om - al dan niet op tijdelijke basis - weer aan spelen toe te komen. De een met het oog op het EK, de ander met het oog op een mogelijke transfer, en weer een ander om gewoon weer lekker op het veld te voetballen. Naam Positie Club Waarde (bieden vanaf) Robert Sánchez (huur) DM Chelsea € 4.500.000 Marcel Lotka (huur) DM Borussia Dortmund € 1.000.000 Janis Blaswich DM RB Leipzig € 450.000 Benjamin UPhoff DM SC Freiburg € 160.000 Japhet Tanganga VRC Tottenham Hotspur € 9.200.000 Jesús Vallejo VC Real Madrid € 7.700.000 Malang Sarr VLC Chelsea € 5.300.000 Jakov Medic VC, VMC Ajax € 3.200.000 Borna Sosa (huur) VVL, ML Ajax € 1.900.000 Tosin Adarabioyo (huur) VC Chelsea € 1.000.000 Willy Boly VC Nottingham Forest € 750.000 Zinho Vanheusden (huur) VC Inter € 500.000 Mathias Jørgensen VC Brentford € 450.000 Charalampos Lykogiannis VLC, VVL Bologna € 50.000 Terence Kongolo VLC Fulham € 50.000 Orkun Kökçü (huur) MC, AMC Benfica € 9.700.000 Hugo Vetlesen VCM, MC, AMC Club Brugge € 8.000.000 Donny van de Beek VMC, MC, AMC Manchester United € 7.500.000 Renato Sanches VMC, MC, AMRC PSG € 5.200.000 Riccardo Sottil AMRL Fiorentina € 4.300.000 Hannes Wolf ML, AMRLC New York City € 2.900.000 Rony Lopes MR, AMRLC Braga € 700.000 Alexey Miranchuk MR, AMRC Atalanta € 200.000 Alexander Sørloth SP Villarreal € 23.000.000 Youssoufa Moukoko (huur) SP Borussia Dortmund € 11.400.000 Datro Fofana (huur) MR, AMRL, SP Chelsea € 8.800.000 Danny Welbeck AMRLC, SP Brighton & Hove Albion € 6.400.000 Luis Suárez SP Inter Miami € 400.000 Hoe je een bod kan uitbrengen? Dat is simpel. Kopieer en plak het volgende lijstje hier in het topic met jouw bod. Heeft iemand anders al een bod gedaan op die speler. Quote dan diegene en plaats jouw nieuwe (hogere) bod met hetzelfde lijstje. Naam speler: Huidige club: Waarde: Mijn club: Mijn bod: Een voorbeeld van een bod Naam speler: Charalampos Lykogiannis Huidige club: Bologna Waarde: 50.000 Mijn club: Ajax Mijn bod: 100.000 Een voorbeeld van als je wil overbieden Citaat Naam speler: Charalampos Lykogiannis Huidige club: Bologna Waarde: 50.000 Mijn club: Ajax Mijn bod: 100.000 Naam speler: Charalampos Lykogiannis Huidige club: Bologna Waarde: 50.000 Mijn club: Antwerp Mijn bod: 200.000 Trek je om wat voor reden dan ook een bod in. Geef dat dan aan door jezelf te quoten en daaronder te zetten 'Ik trek dit bod in' of een tekst van soortgelijke strekking. Zijn er anderen die óók op deze spelers een bod hebben uitgebracht, wees dan zo lief om hen er ook van op de hoogte te brengen dat je je bod hebt ingetrokken. Misschien kunnen zij dan nog iets verder onderhandelen en de prijs van hun bod naar beneden drukken om geld te besparen waar mogelijk. Makkelijker kan ik het niet maken Veel plezier. Tot slot nog de budgetten die resteren. Sommige potjes zijn leeg, sommige zijn bijna leeg en anderen hebben nog geld te over. Reageren op spelers kan tot en met donderdag 25 juli, 20:59 uur. Oh en spelers last-minute van elkaar overnemen kan ook. Dus ga gerust nog een dag of twee los met onderlinge transfers ook Club Manager Saldo Club Brugge Glenn08 € 12.500.000 RSC Anderlecht aron24 € - Standard Luik Svenpunt € 3.500.000 Union SG Djurovski € 5.750.000 Cercle Brugge timpy00 € 17.600.000 OH Leuven Kelvin € - Sint-Truiden Bogatyr € 5.000.000 Club Manager Saldo PSV neva € 2.500.000 Feyenoord 007mark € - AZ Titan € 1.500.000 FC Utrecht FlyD € 499.999 Heerenveen Copywriter € 6.200.000 Sparta La Pulga € 11.500.000 NEC keano77 € 3.000.000 Groningen Becks € 4.900.000 GA Eagles bas huijsmans € 6.000.000 RKC chrisje1993 € 4.000.000 Willem II nasje92 € - NAC Breda Oerlie € 1.000.000 Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Naam speler: Luis Suárez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: PSV Mijn bod: €450.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Geen budget meer, maar leuk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli @Fantasy heb jij toevallig nog een screentje van de huidige selectie van GAE? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 27 minuten geleden zei neva: Naam speler: Luis Suárez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: PSV Mijn bod: €450.000 Ik ben Groningen dus ik mag Suarez Naam speler: Luis Suárez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: PSV Mijn bod: €2.500.001 Naam speler: Alexey Miranchuk Huidige club: Atalanta Waarde: €200.000 Mijn club: Groningen Mijn bod: €300.000 Naam speler: Tosin Adarabioyo (huur) Huidige club: Chelsea Waarde: €1.000.000 Mijn club: Groningen Mijn bod: €1.500.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Naam speler: Willy Boly Huidige club: Nottingham Forest Waarde: €750.000 Mijn club: NAC Mijn bod: €750.000 Naam speler: Terence Kongolo Huidige club: Fulham Waarde: €50.000 Mijn club: NAC Mijn bod: €90.000 Naam speler: Benjamin Uphoff Huidige club: SC Freiburg Waarde: €160.000 Mijn club: NAC Mijn bod: €160.000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 8 minuten geleden zei Becks: Mijn bod: €2.500.001 Meen je dit nou? Heel misselijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 3 minuten geleden zei neva: Meen je dit nou? Heel misselijk dit Nochtans is die ene euro vrij zinloos, want 2,5 miljoen kun jij natuurlijk ook niet overbieden haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Zojuist zei neva: Meen je dit nou? Heel misselijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 1 minuut geleden zei Oerlie: Nochtans is die ene euro vrij zinloos, want 2,5 miljoen kun jij natuurlijk ook niet overbieden haha Haha, oeps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 1 minuut geleden zei Oerlie: Nochtans is die ene euro vrij zinloos, want 2,5 miljoen kun jij natuurlijk ook niet overbieden haha Misschien moet ik straks m'n macht maar eens misbruiken en een nulletje weghalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 6 minuten geleden zei neva: Misschien moet ik straks m'n macht maar eens misbruiken en een nulletje weghalen als je die nul aan mijn budget toevoegt zal ik erover zwijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 37 minuten geleden zei Becks: Ik ben Groningen dus ik mag Suarez Naam speler: Luis Suárez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: PSV Mijn bod: €2.500.001 Naam speler: Luis Suárez Huidige club: Inter Miami Waarde: €400.000 Mijn club: Union Mijn bod: €3,750,000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli 27 minuten geleden zei Becks: Haha, oeps Haha oh het was een foutje? Ik dacht dat het een grapje was omdat Arsenal toen een keer 40.000.001 euro bood omdat ze dachten dat dit een clausule activeerde toen Suarez nog bij Liverpool zat hahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten