Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli 1 uur geleden zei Copywriter: @Fantasy je vergeet te taggen Klopt, ik tikte even een berichtje op m'n telefoon met die mededeling. Hierbij dan alsnog @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 23 uur geleden zei Djurovski: Iemand nog een leuke VMC , Linksback en linksbuiten te koop? HALLLOOOOOOOOO iemand wakker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli 1 minuut geleden zei Djurovski: HALLLOOOOOOOOO iemand wakker Staat er niemand op de transferlijst voor je? En anders gewoon specifiek spelers vragen. Dat is over het algemeen effectiever dan zo roepen wat jij wil hebben is mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 4 minuten geleden zei Djurovski: HALLLOOOOOOOOO iemand wakker Als jij een leuke speler bij NAC vind ben ik zeker bereid om te onderhandelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 23 minuten geleden zei Fantasy: Staat er niemand op de transferlijst voor je? En anders gewoon specifiek spelers vragen. Dat is over het algemeen effectiever dan zo roepen wat jij wil hebben is mijn ervaring. Mag ik niet Davidson halen van Eupen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 19 minuten geleden zei Oerlie: Als jij een leuke speler bij NAC vind ben ik zeker bereid om te onderhandelen Gheheeh grapjas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli 7 minuten geleden zei Djurovski: Mag ik niet Davidson halen van Eupen? Volgend seizoen misschien. Of in de winterstop. Die is helaas niet kiesbaar deze transferronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli Hoe vind je zelf dat het gaat? De eerste oefenpotten hebben we inmiddels achter de rug en de tweede ronde van de transferperiode is nog in volle gang. Alles gaat tegelijk, alles gaat door elkaar heen. De deadline om nog een bod uit te brengen op de speler(s) die je wil toevoegen aan jouw selectie ligt op maandag 8 juli, 21.59 uur. Dus je hebt nog krap 24 uur om dat in orde te maken. Ondertussen kijken we alvast naar de reeds gespeelde oefenwedstrijden Club Brugge @Glenn08 Anderlecht @aron24 Standard Luik @Svenpunt Union SG @Djurovski Cercle Brugge @timpy00 OH Leuven @Kelvin St. Truiden @Bogatyr PSV @neva Feyenoord @007mark AZ @Titan FC Utrecht @FlyD sc Heerenveen @Copywriter Sparta @La Pulga NEC @keano77 FC Groningen @Becks Go Ahead Eagles @bas huijsmans RKC Waalwijk @chrisje1993 Willem II @nasje92 NAC @Oerlie Spoiler @Glenn08 @aron24 @Svenpunt @Djurovski @timpy00 @Kelvin @Bogatyr @neva @007mark @Titan @FlyD @Copywriter @La Pulga @keano77 @Becks @bas huijsmans @chrisje1993 @nasje92 @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Mooie overwinning meteen in de voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2x winst tegen op papier betere teams. Prima start van de voorbereiding zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 50 minuten geleden zei Fantasy: De eerste oefenpotten hebben we inmiddels achter de rug en de tweede ronde van de transferperiode is nog in volle gang. Alles gaat tegelijk, alles gaat door elkaar heen. De deadline om nog een bod uit te brengen op de speler(s) die je wil toevoegen aan jouw selectie ligt op maandag 8 juli, 21.59 uur. Dus je hebt nog krap 24 uur om dat in orde te maken. Ondertussen kijken we alvast naar de reeds gespeelde oefenwedstrijden Dinsdag 9 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Mogen niet klagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 juli Auteur Share Geplaatst 8 juli 8 minuten geleden zei neva: Dinsdag 9 dan? Oh haha het is al maandag natuurlijk. Maar ja, dan hebben jullie nog allemaal tot morgen 21.59 uur de tijd om de transfermarkt op te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 2 uur geleden zei Djurovski: HALLLOOOOOOOOO iemand wakker Is Oppegård wat voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 9-0 winst op wat amateurs. Prima opening, zegt natuurlijk nog niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 16 minuten geleden zei neva: Is Oppegård wat voor je? Klinkt als een god in ons sterrenteam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli 19 minuten geleden zei Djurovski: Klinkt als een god in ons sterrenteam. 3 miljoen en hij is van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Wie heeft er nog spelers te huur? nog geen beste voorbereiding met NAC, maar het is belangrijker dat we er in de competitie staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 26 minuten geleden zei Oerlie: Wie heeft er nog spelers te huur? nog geen beste voorbereiding met NAC, maar het is belangrijker dat we er in de competitie staan. Bij mij (Willem 2) zijn er wel een aantal te huur: Doodeman Matoug De Waal Vermeulen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 9 uur geleden zei neva: 3 miljoen en hij is van jou. Ik luister heel graag mee naar deze speler. 3.500.000 is mijn bod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik luister heel graag mee naar deze speler. 3.500.000 is mijn bod Je hebt concurrentie @Djurovski. Vraagprijs voor jou is nu 4 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 18 minuten geleden zei neva: Je hebt concurrentie @Djurovski. Vraagprijs voor jou is nu 4 miljoen. Dan mag Bas hem hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juli Auteur Share Geplaatst 9 juli 6 uur geleden zei bas huijsmans: Ik luister heel graag mee naar deze speler. 3.500.000 is mijn bod 6 uur geleden zei neva: Je hebt concurrentie @Djurovski. Vraagprijs voor jou is nu 4 miljoen. Kan ik deze transfer noteren? Jullie maken het wel spannend met de transferdeadline in het verschiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Maandag 8 juli is ten slotte al geweest inderdaad @neva 3.5 miljoen akkoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 juli Auteur Share Geplaatst 9 juli 17 uur geleden zei Fantasy: Oh haha het is al maandag natuurlijk. Maar ja, dan hebben jullie nog allemaal tot morgen 21.59 uur de tijd om de transfermarkt op te gaan Ja klopt @bas huijsmans - maar soms ben ik wat flexibeler met deadlines. Voor deze ene keer dan toch zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten