neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 3 minuten geleden zei chrisje1993: Voor hoeveel? 4.5m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni 10 minuten geleden zei neva: Hebben Sambo en Lozano geen toekomstige transfer staan? Dat ga ik moeten uitzoeken. FM is net afgesloten kom ik nog bij je op terug dus. 5 minuten geleden zei Djurovski: Is het mogelijk om de save te delen zodat we de selectie zelf kunnen bekijken? Dat kan zeker. Ik moet de managers nog aanmaken etc. wel, maar de save is hier te vinden via de volgende url: https://www.mediafire.com/file/y6012baffyx7jcz/Sign_Up_-_COTT_-_1_-_NL_-_BEL.fm/file Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 5 minuten geleden zei neva: 4.5m Ow. Dat vind ik toch echt te veel voor Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 3 minuten geleden zei chrisje1993: Ow. Dat vind ik toch echt te veel voor Ramalho. Misschien dat het later nog zakt. Ik hou je op de hoogte. Het is ook afhankelijk van wat ik zelf kan krijgen voor mijn beperkte budget. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 uur geleden zei neva: 4.5m Voor 3.5 wil ik hem wel overnemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni @nasje92, @chrisje1993 Op dit moment verkoop ik nog niemand. Moet me eerst eens verdiepen in de selectie, maar op het eerste oog lijk ik iedereen al nodig te hebben . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni @Fantasy ik ben zaterdag weer thuis en kan dan op mijn MacBook dan krijg je mijn tactiek en zal ik actief meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 18 minuten geleden zei Copywriter: @Fantasy ik ben zaterdag weer thuis en kan dan op mijn MacBook dan krijg je mijn tactiek en zal ik actief meedoen. Helemaal goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 12 uur geleden zei Oerlie: Voor 3.5 wil ik hem wel overnemen Mag niet @Fantasy, wil je Land, Ledezma, Waterman, Oppegard, Fofana en Simons overhevelen naar het eerste elftal bij PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 2 minuten geleden zei neva: Mag niet @Fantasy, wil je Land, Ledezma, Waterman, Oppegard, Fofana en Simons overhevelen naar het eerste elftal bij PSV? 4M dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni Zojuist zei neva: Mag niet @Fantasy, wil je Land, Ledezma, Waterman, Oppegard, Fofana en Simons overhevelen naar het eerste elftal bij PSV? Komt in orde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 19 minuten geleden zei Oerlie: 4M dan. Is goed. @Fantasy; Ramalho mag voor vier miljoen naar NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 17 minuten geleden zei neva: Is goed. @Fantasy; Ramalho mag voor vier miljoen naar NAC. Gaan we ook noteren. Voor in het vervolg; graag definitief bevestigde transfers ook dikgedrukt markeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 21 uur geleden zei Kelvin: @neva @007mark Zijn er spelers waar jullie vanaf willen zonder de concurrentie in de eigen competitie te versterken? Walemark en Kasanwirjo. 20 uur geleden zei nasje92: @Titan Lahdo of Sadiq te koop? @FlyDokkels te koop? @007mark lingr te koop? Nope. 15 uur geleden zei chrisje1993: @neva @007mark @Titan @Glenn08 @aron24 welke spelers zijn bij jullie overbodig? Voor de rest is iedereen te koop bij RKC. 15 uur geleden zei chrisje1993: Voor hoeveel? @007mark zijn Wellenreuther, Beelen, Kasanwirjo, Bullaude en Walemark beschikbaar voor een transfer naar Waalwijk? Enkel Walemark en Kasanwirjo. De anderen niet. Wat een geluk trouwens dat ik Feyenoord pak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni @Fantasy is er nog een plekje vrij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 2 minuten geleden zei 007mark: Walemark en Kasanwirjo. Nope. Enkel Walemark en Kasanwirjo. De anderen niet. Wat een geluk trouwens dat ik Feyenoord pak Wat wil je voor die 2? ik heb wel interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 24 minuten geleden zei 007mark: Walemark en Kasanwirjo. Nope. Enkel Walemark en Kasanwirjo. De anderen niet. Wat een geluk trouwens dat ik Feyenoord pak Ik heb ook interesse in beide heren. Wat wil je er voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 32 minuten geleden zei Oerlie: Wat wil je voor die 2? ik heb wel interesse. 10 minuten geleden zei nasje92: Ik heb ook interesse in beide heren. Wat wil je er voor Beiden 5 miljoen. Of samen voor 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 9 minuten geleden zei 007mark: Beiden 5 miljoen. Of samen voor 8 miljoen. Beide 7? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 49 minuten geleden zei bas huijsmans: @Fantasy is er nog een plekje vrij? Zeker! Vul het lijstje in en kies een team dat nog over is. Of laat je verrassen en laat mij een team toewijzen, net zoals dat via loting bij de rest gebeurd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Barry Achternaam manager: Batsbak Geboortedatum manager: 10/02/1996 Nationaliteit: Nederlands, Engels Kan ik dan voor GAE gaan @Fantasy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 28 minuten geleden zei 007mark: Beiden 5 miljoen. Of samen voor 8 miljoen. 8 miljoen is voor mij goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni 17 minuten geleden zei nasje92: Beide 7? Zojuist zei Oerlie: 8 miljoen is voor mij goed. Dan is Oerlie de gelukkige. PM het maar naar Fasntasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni @Fantasy Patrick Walemark en Neraysho Kasanwirjo voor samen 8 miljoen euro naar NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 juni Auteur Share Geplaatst 27 juni 20 minuten geleden zei bas huijsmans: Geslacht manager: m Voornaam manager: Barry Achternaam manager: Batsbak Geboortedatum manager: 10/02/1996 Nationaliteit: Nederlands, Engels Kan ik dan voor GAE gaan @Fantasy? Dat kan jij Succes met GAE! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten