Oerlie Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Voor de coaches die graag nog spelers verhuren om vlieguren te maken, bij NAC is plek genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Zojuist zei Oerlie: Voor de coaches die graag nog spelers verhuren om vlieguren te maken, bij NAC is plek genoeg. Ik zal zo even kijken hoe de selectie eruitziet van PSV. @Fantasy; Speel je met de FM Update 24/25? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni 18 minuten geleden zei Becks: Krijgen we de selectie ook te zien? Tactiek ingestuurd. Zeker. Morgen was ik voornemens om alle selecties te presenteren zoals die bij aanvang van de game zijn samengesteld. 18 minuten geleden zei timpy00: Verras me daar ook maar in. Kijk, dit vind ik leuk! Cercle Brugge is voor jou! 13 minuten geleden zei Oerlie: Aangezien ik NAC toegewezen heb gekregen, is het dan ook mogelijk om voor iedere positie versterkingen aan te vragen? @Fantasy Maar natuurlijk 2 minuten geleden zei neva: Ik zal zo even kijken hoe de selectie eruitziet van PSV. @Fantasy; Speel je met de FM Update 24/25? “We spelen deze sign-up met de meest recente FMI/MU Data Update, waar er dus al de nodige transfers zijn doorgevoerd en de promoties en degradaties ook al hebben plaatsgevonden.” Ja dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Cercle Brugge. Iedereen is te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 14 minuten geleden zei timpy00: Cercle Brugge. Iedereen is te koop. Ruilen met mijn spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Zojuist zei Lensherr: Ruilen met mijn spelers? Ik sta open voor voorstellen. @Nom de Guerre gaat trots op me zijn want alle spitsen mogen weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Bij NAC mag uiteraard ook iedereen vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 3 minuten geleden zei timpy00: Ik sta open voor voorstellen. @Nom de Guerre gaat trots op me zijn want alle spitsen mogen weg. Dan hebben we een deal. Al mijn spelers voor al jou spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Standard hebben die zelf nog 11 spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Alles van Almere City is uiteraard ook te koop... En als er nog iemand van een speler af wil, denk aan mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 5 minuten geleden zei Rykjvk1: Alles van Almere City is uiteraard ook te koop... En als er nog iemand van een speler af wil, denk aan mij! Hoeveel wil je voor koopmeiners? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 uur geleden zei Fantasy: “We spelen deze sign-up met de meest recente FMI/MU Data Update, waar er dus al de nodige transfers zijn doorgevoerd en de promoties en degradaties ook al hebben plaatsgevonden.” Ja dus Zo, mijn excuses. Wat slecht dit. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 2 uur geleden zei Rykjvk1: Alles van Almere City is uiteraard ook te koop... En als er nog iemand van een speler af wil, denk aan mij! Hoeveel wil je voor Ritmeester van der Kamp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni @neva @007mark @Titan @Glenn08 @aron24 welke spelers zijn bij jullie overbodig? Voor de rest is iedereen te koop bij RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 5 uur geleden zei La Pulga: @FlyDHoeveel voor Rijkhof? Rijkhof bij Utrecht? 4 uur geleden zei nasje92: @Titan Lahdo of Sadiq te koop? @FlyDokkels te koop? @007mark lingr te koop? (Voorlopig) niet te koop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 4 minuten geleden zei chrisje1993: @neva @007mark @Titan @Glenn08 @aron24 welke spelers zijn bij jullie overbodig? Voor de rest is iedereen te koop bij RKC. Kom ik nog op terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 minuut geleden zei FlyD: Rijkhof bij Utrecht? (Voorlopig) niet te koop. Dacht toch echt dat je Ajax had, maja zonnesteek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Doordat we met de meest recente FMI/MU Update spelen, hebben sommige teams behoorlijk wat slagkracht nodig om een volwaardige selectie samen te gaan stellen. Happy hunting allemaal Binnenkort (ik verwacht morgenavond) zal ik de transferlijst met jullie delen. Selecties Club Brugge Spoiler RSC Anderlecht Spoiler Standard Luik Spoiler Union SG Spoiler Cercle Brugge Spoiler OH Leuven Spoiler St. Truiden Spoiler Dender EH Spoiler PSV Spoiler Feyenoord Spoiler AZ Spoiler FC Utrecht Spoiler sc Heerenveen Spoiler Sparta Spoiler NEC Spoiler FC Groningen Spoiler PEC Zwolle Spoiler RKC Waalwijk Spoiler Willem II Spoiler Almere City Spoiler NAC Breda Spoiler Spoiler Pro League (België) @Glenn08 - Club Brugge | Prognose #01 | Transferbudget 12,5 miljoen euro @aron24 - RSC Anderlecht | Prognose #02 | Transferbudget 12,5 miljoen euro @Svenpunt - Standard Luik | Prognose #06 | Transferbudget 22,5 miljoen euro @Djurovski - Union SG | Prognose #07 | Transferbudget 27,5 miljoen euro @timpy00 - Cercle Brugge | Prognose #09 | Transferbudget 37,5 miljoen euro @Kelvin - OH Leuven | Prognose #10 | Transferbudget 42,5 miljoen euro @Bogatyr - St. Truiden | Prognose #14 | Transferbudget 47,5 miljoen euro @Lensherr - Dender EH | Prognose #16 | Transferbudget 60 miljoen euro Eredivisie (Nederland) @neva - PSV | Prognose #02 | Transferbudget 12,5 miljoen euro @007mark - Feyenoord | Prognose #03 | Transferbudget 12,5 miljoen euro @Titan - AZ | Prognose #04 | Transferbudget 17,5 miljoen euro @FlyD - FC Utrecht | Prognose #05 | Transferbudget 22,5 miljoen euro @Copywriter - sc Heerenveen | Prognose #07 | Transferbudget 32,5 miljoen euro @La Pulga - Sparta | Prognose #08 | Transferbudget 32,5 miljoen euro @keano77 - NEC | Prognose #11 | Transferbudget 37,5 miljoen euro @Becks - FC Groningen | Prognose #12 | Transferbudget 40 miljoen euro @rich ruzzian - PEC Zwolle | Prognose #14 | Transferbudget 45 miljoen euro @chrisje1993 - RKC | Prognose #15 | Transferbudget 45 miljoen euro @nasje92 - Willem II | Prognose #16 | Transferbudget 50 miljoen euro @Rykjvk1 - Almere City | Prognose #17 | Transferbudget 55 miljoen euro @Oerlie - NAC Breda | Prognose #18 | Transferbudget 60 miljoen euro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Is het ook mogelijk om spelers uit de jeugd over te hevelen? @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juni Auteur Share Geplaatst 26 juni Zojuist zei nasje92: Is het ook mogelijk om spelers uit de jeugd over te hevelen? @Fantasy Dat kan ook. Als je specifieke namen hebt, hevel ik ze over naar de A-kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 2 minuten geleden zei Fantasy: Dat kan ook. Als je specifieke namen hebt, hevel ik ze over naar de A-kern. Khaled Razak graag bij Willem 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 18 minuten geleden zei chrisje1993: @neva @007mark @Titan @Glenn08 @aron24 welke spelers zijn bij jullie overbodig? Voor de rest is iedereen te koop bij RKC. Ik ga hier later pas naar kijken, dus ik kan je hier geen zinnig antwoord op geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Goh, sterk werk @Fantasy. Hebben Sambo en Lozano geen toekomstige transfer staan? 16 minuten geleden zei chrisje1993: @neva @007mark @Titan @Glenn08 @aron24 welke spelers zijn bij jullie overbodig? Voor de rest is iedereen te koop bij RKC. 5 uur geleden zei Kelvin: @neva @007mark Zijn er spelers waar jullie vanaf willen zonder de concurrentie in de eigen competitie te versterken? Op dit moment is er bij PSV nog een tekort aan spelers, maar André Ramalho mag sowieso gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 minuut geleden zei neva: Goh, sterk werk @Fantasy. Hebben Sambo en Lozano geen toekomstige transfer staan? Op dit moment is er bij PSV nog een tekort aan spelers, maar André Ramalho mag sowieso gaan. Voor hoeveel? @007mark zijn Wellenreuther, Beelen, Kasanwirjo, Bullaude en Walemark beschikbaar voor een transfer naar Waalwijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Is het mogelijk om de save te delen zodat we de selectie zelf kunnen bekijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten