delichris Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Nationaal ga je nu lekker hoor. De nederlaag in de CL is een logische. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juni Auteur Share Geplaatst 2 juni @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Jammer dat je er zo afging tegen Real, maar het was wel een goed seizoen in de CL voor je. Punten gepakt en daardoor extra geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Die CL wedstrijden vielen wellicht in een periode zonder competitievoetbal vanwege de winterstop? Dat maakt het er niet makkelijker op, zeker niet tegen dat soort tegenstanders. Maar het was sowieso een mooie campagne natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 juni Auteur Share Geplaatst 2 juni Er worden in januari inderdaad geen competitiewedstrijden gespeeld wat op zich zuur is omdat er wel Europees gespeeld wordt. Nationaal blijven we sterk en Europees was het ook een degelijke campagne! @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Rode Ster blijft in de achtervolging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Je blijft nationaal goed presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Het blijft lekker gaan zeg. Ook twee leuke talenten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Blijft erg goed gaan, maar opnieuw blijft Rode Ster aanklampen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni De dubbel zit er nog steeds in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Dat begint er beter en beter uit te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Gefeliciteerd met de dubbel. Financieel gaat het ook dikke prima, altijd fijn als dat op orde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Even wat moeten inhalen ... en de dubbel is een feit! Gefeliciteerd! Wel een beetje verrassend dat Servië gedaald is op de coëfficiëntenlijst. Jouw club kon immers wel een goede campagne voorleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 juni Auteur Share Geplaatst 3 juni Ik plak direct de eindstanden van het volgende seizoen erachteraan, want ik moet eerlijk toegeven dat ik de regels in de Servische competitie niet prettig vind en daarmee verlies ik ook enorm snel het plezier in deze game. Het heeft voornamelijk met de regel te maken dat de wedstrijdselectie minstens 2 binnenlandse spelers jonger dan 21 moet bevatten en dat er tenminste één speler jonger dan 21 in het veld moet staan, waardoor ik niet op volle sterkte kan spelen. Ook de regel dat er niet meer dan 4 buitenlandse spelers in het veld mogen staan houdt mij tegen en dat heeft er dan weer mee te maken dat er niet genoeg goede spelers doorstromen. In eigen land zijn wij al vanaf de start heer en meester en in het volgende seizoen ben ik ook al een eind op weg en omdat het zo makkelijk is gaat ook het plezier eraf. Kortom, dit zal de laatste update zijn van deze novelle. Niet getreurd, want ik ga nu starten aan een nieuwe game, terug in eigen land, waarmee ik een wat uitgebreidere novelle wil starten! @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Ondanks het nodige punt verlies toch de dubbel binnen geharkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Dubbel gepakt, dat is dan een mooi einde van deze savegame. Je vliegt wel van club naar club met verschillende saves. Kan me voorstellen dat de regels je ietswat tegenhouden om door te gaan, benieuwd wat welke nieuwe club je voor ons in petto hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Twee keer achter elkaar de dubbel pakken is wel lekker. Wel jammer dat je stopt met Partizan. Succes met je nieuwe club. Die ga ik zeker volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Begrijp dat bepaalde regels invloed kunnen hebben op het spelplezier, maar wel zonde dat je stopt. Altijd leuk om dit soort saves te volgen. Je hebt waanzinnig goed gepresteerd daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Knappe prestaties neergezet! Begrijpelijk dat je ermee stopt als de regels je spelplezier verminderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Opnieuw een dubbel! Jammer dat de novelle stopt, maar spelplezier staat natuurlijk voorop, en ik begrijp dat de regels best een uitdaging kunnen zijn. Bedankt voor het delen toch, ook deze was leuk om volgen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Goede prestaties en succes met je nieuwe club, manier van presenteren leest makkelijk weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten