ElMarcos Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Gefeliciteerd met de titel in dit spannende en fascinerende seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Proficiat met de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Knap eerste seizoen gedraaid met kwalificatie voor het Europese hoofdtoernooi, overleving van de groepsfase èn het kampioenschap. Hopelijk kan je hier ondanks de financiële perikelen op voortborduren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Gefeliciteerd met de verdiende titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Even dacht ik dat een zure nederlaag nog roet in het eten zou gooien, maar de titel is gelukkig een feit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 mei Auteur Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) Go Young-Joon - €1.300.000 - Sunderland Leonard Owusu - €170.000 - AIK Topola Profiel Mihajlo Petković Iedereen bedankt voor de felicitaties na het behalen van de titel in mijn eerste seizoen. Een prestatie die ik zelf nog niet verwacht had eigenlijk en ook ons Europese jaar was veel beter dan ik verwacht had. Mijn hoop was misschien wel de beker en die prijs lopen wij juist mis. Al met al kan ik terug kijken op een zeer geslaagd seizoen. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen kwam ik er echter achter dat de financiële situatie van de club minder is dan ik gedacht had. Zo is er een schuld van ca. €17.000.000, waardoor ik slechts 5% van de transferopbrengsten mag herinvesteren. Jammer dat ik erachter kwam nadat ik enkele spelers verkocht had. Nu moeten wij het dan ook doen met een ploeg die ik misschien wel minder sterk vind dan die van vorig jaar en dus wordt het roeien met de riemen die we hebben. En dan te bedenken dat dit nog niet alle uitgaande transfers zijn... @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 30 mei bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Gefeliciteerd met de titel. Of dat komend seizoen ook weer zo zal zijn is maar de vraag gezien de financieen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Twee goede uitgaande transfers gedaan. Ook mooi dat je een jeugdspeler overgeheveld hebt. Je voorbereiding ziet er goed uit en meteen een goede overwinning gedaan in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Voorlopig nog niet al te veel veranderingen, maar de financiële situatie klinkt wel als een strop om de nek. Benieuwd welke veranderingen er nog te wachten staan en of je er dan sportief echt op achteruit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei Samed Baždar - €3.2000.000 - Freiburg Xander Severina - €1.100.000 - Fiorentina Financieel gezien maken wij met de competitiefase van de UEFA Champions League nu een mooie klapper. Overigens is dat niet meer vanzelfsprekend voor de kampioen van Servië, want vanaf volgend seizoen moet er eerst een play offs ronde gespeeld worden. Voor de transfermarkt kwam dit geld echter te laat en ik kwam zelf pas achter het herinvesteerbare percentage van 5% nadat ik deze transfers had afgerond. Geen vervangers dus behalve één speler die ik doorschuif vanuit de jeugd. De selectie zelf behoort na deze transfers nog wel bij de betere van Servië uiteraard dus in eigen land moeten wij weer goede prestaties kunnen leveren al verwacht ik wel dat het moeilijker wordt dit jaar. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Twee aardige uitgaande transfers gedaan. Wel een beroerde nederlaag geleden. Verder is het nu spannend in de competitie. Ik ben zeer benieuwd hoeveel punten je gaat pakken in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Wel zonde om zo'n twee mooie profielen te verliezen zonder echt iets te hebben aan de opbrengsten. De CL loting is wel interessant. Op zich misschien zelfs wel 9 punten potentieel mogelijk, en dan kom je al in de buurt van overwintering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Je loting voor de Champions League is een mooie en mogelijk ook een die wat kansjes biedt. De competitie beloofd weer spannend te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei Persoonlijk was ik ook blij met de bedragen die wij ontvingen voor de afgelopen transfers maar daarbij had ik wel rekening gehouden dat wij versterkingen zouden kunnen halen. Kleine miscalculatie dus vanuit mijn kant, want ik had daar zelf beter op moeten letten en als ik die kennis had gehad dan had ik deze transfers geprobeerd tegen te houden. Nationaal lijken wij wederom voor de titel te kunnen gaan zo lijkt na de start van het seizoen en in de UEFA Champions League zorgen wij al direct voor een kleine stunt door drie punten te pakken. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei In de competitie blijf je lekker gaan zeg. In de CL ook een mooie verrassende overwinning gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Al een vijfpuntenkloof op grote concurrent Rode Ster, dat is handig meegenomen. In de CL meteen een hele knappe overwinning die je op weg kan zetten naar een verrassende overwintering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Europees sterk bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Door de nederlaag blijft het spannend in de competitie. Een mooie stunt tegen Chelsea en je bent niet overlopen door Lazio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Dat puntenverlies in de competitie valt te kaderen met dat soort Europese prestaties. Dat bonuspunt tegen Chelsea zou wel eens van levensbelang kunnen zijn in de eindafrekening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juni Auteur Share Geplaatst 1 juni @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Nationaal sputtert de motor een beetje, maar gelukkig sta je nog wel op kop. In de CL had ik stiekem gehoopt dat je iets zou pakken tegen Rangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Nationaal niet de uitslagen die je wilt hebben. In de CL pak je een mooie uitslag weer mee. Ik had tegen Rangers wel een punt verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 juni Auteur Share Geplaatst 1 juni @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin @Koenbres @ROEMM Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Nationaal sta je er nog steeds goed voor. Van Spurs verliezen is dan weer de logica zelve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten