MNie Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei (bewerkt) Wederom een nieuwe novelle vanuit mijn kant en deze keer ga ik voor de uitdaging in Servië met een van de twee topclubs die dat land traditioneel kent. Een club met een rijke geschiedenis, maar ook een club die de titel de afgelopen zeven(!) seizoenen naar de aartsrivaal zag gaan. Uiteindelijk verwacht ik dat de titel in eigen land niet de uitdaging van deze game zal worden, want daar moet deze club ieder jaar voor strijden. De grote uitdaging ligt hem in Europees succes halen met deze club. De regels in het binnenland zijn ook niet het makkelijkst, want zo mogen er slechts vier buitenlandse spelers op het veld staan en moet de selectie minimaal twee spelers bevatten onder de 21 jaar. Het zal dus een behoorlijke klus worden om het succes te behalen dat ik voor ogen heb. We gaan dus gebruik moeten maken van de jeugdopleiding en het ontwikkelen van die spelers en dat is iets wat ik leuk vind om te doen. Een novelle van de lange adem zal dit dan ook worden verwacht ik. Betekent deze nieuwe novelle dan dat mijn andere stopt. Nee dat betekent het nog niet, maar uiteindelijk zal deze novelle het wel overnemen omdat hier de uitdaging vele malen groter is. Voor de taglijst heb ik die van mijn andere novelle gebruikt, dus wil je hem volgen dan is dat natuurlijk leuk, maar wil je dat niet laat het dan ook vooral horen! @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 26 mei bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Succes in Partizan. Dit kon wel eens lang gaan duren zoals je zelf ook aan geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Succes met Partizan! Wat zal je doel worden deze savegame? Champions League winnen of wil je juist de focus leggen op het ontwikkelen van je jeugdspelers en met alleen maar eigen jeugd spelen en daarmee prijzen pakken? 26 mei bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Leuke uitdaging! Deze competitie staat eigenlijk ook al langer op mijn longlist. Zoals je aangeeft ligt de grootste uitdaging wellicht buiten de eigen landsgrenzen maar de selectieregels zijn wel pittig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei De doelstelling is om met deze club een Europese prijs te pakken en dan natuurlijk de belangrijkste. Maar eerst kleinere doelstellingen zoals kampioen worden in eigen land. De regels in Servië zorgen ervoor dat ik binnenlandse spelers moet aantrekken of opleiden dus het zal automatisch de focus krijgen en dan zal er met zo'n ploeg om de prijzen gestreden moeten worden. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Hopen dat je je belangrijke spelers lang bij de club kunt houden. De uitslagen zijn in ieder geval uitstekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei In de competitie ben je heel goed gestart en in Europa ook een lekkere start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Uitstekende start, zeker ook gezien het drukke programma. Toch ook wel benieuwd naar wat je Europees kan klaar spelen. De loting is wat koffiedik kijken, ook omdat er in de voorrondes niet heel veel overschot was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Nationaal uitstekend begonnen en Europees ook, zo lijkt het! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 mei Auteur Share Geplaatst 27 mei @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei De eerste twee nederlagen zijn een feit, maar op basis van de wedstrijdstatistieken leek je me eerder ongelukkig er is nog niets aan de hand om je zorgen over te maken. Fijn om de Europese groepsfase ook met een driepunter te kunnen beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei De twee ploegen aan kop van de competitie lijken me niet bepaald verrassend te zijn. Mooi dat de eerste driepunter in Europa meteen op de eerste speeldag al binnen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei In de competitie toch een paar keer een nederlaag moeten slikken, maar ik sluit me wel aan bij Marius. Ze voelen wat onterecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Je kan nog niet zorgeloos die competitie uitspelen, alle focus moet nog op de nationale competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Twee nederlagen die ik niet had verwacht, maar zo maakt het de uitdaging ook leuk. In Europa goed gestart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 mei Auteur Share Geplaatst 27 mei In eigen land gaat het zoals verwacht tussen Crvena Zcezda en ons en dat is de titelstrijd waar je natuurlijk op hoopt in Servië. Aan ons om aan het langste eind te trekken in deze strijd om de titel en dan zijn de "ongelukkige" nederlagen natuurlijk niet waar je tegenaan wilt lopen. Europees moet ik zeggen dat ik eigenlijk al boven verwachting presteer en die lijn wil ik graag nog even doortrekken de aankomende maanden. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Je blijft gewoon heerlijk presteren in Europa en in eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Belangrijke uitoverwinning in Europa. Die zou wel eens doorslaggevend kunnen worden op het einde van de rit. In eigen land heeft het er alle schijn van de we naar een traditionele titelstrijd gaan inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Deze poule moet je wel overleven en in de competitie is het lekker spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Voorlopig kan je Rode Ster nog achter je houden, hopelijk blijft dat zo. In Europa ziet het er goed uit om om je te kwalificeren voor de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Het blijft spannend bovenin, nu nog aan de goede kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Wat een fantastische clubkeuze! Ik volg 'm. De start is zeer goed en ook Europees doe je lekker mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 mei Auteur Share Geplaatst 27 mei De stagiaire heeft geen screenshot van de stand gemaakt, waardoor dit zijn laatste stagedag zal zijn. @keano77 @Boyzone @Djurovski @Daz @ElMarcos @delichris @Marius @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @Mordurette @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @DGremlin Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koenbres Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Erg fijne manier van informatie weergeven heb je in de novelles, je mag mij erbij taggen voortaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Wederom prima prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten