Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Sign-up] Het Europees Kampioenschap Voetbal

Fantasy

Aanbevolen berichten

Als mijn administratie klopt, dan moet ik nog de selecties en tactieken ontvangen van Bulgarije, Duitsland, Nederland, Servië, Tsjechië, Portugal, Zweden en Spanje. Hup, aan het werk (d) 

@Netzwerk @neva @Whitewolf345 @Tim' @rich ruzzian @Oerlie @Chiemel en @bas huijsmans

Jullie hebben nog tot en met komende vrijdag om eea in te sturen. Anders bepaald de assistent de selectie en speelwijze waarmee we aan de slag gaan.

Ook gaan we nog wat oefenwedstrijden inplannen. Maar daarover later meer.

Ennnn ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @Rykjvk1 graag met Wales aan de slag gaat. Let's go!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd. En ik geef ze nooit prijs :D

Citaat

"Shock move" vlak voor aanvang van het EK

De journalisten die waren toegesneld konden het zelf nauwelijks geloven. Bondscoach Manager neva trekt de deur als leidsman van de Duitse voetbalploeg vlak voor de start van het Europees Kampioenschap voetbal achter zich dicht. 

Het schijnt dat neva zich al heeft gemeld in Helsinki, waar hij op het punt staat een contract bij de Finse nationale bond te ondertekenen. De geruchten daarover gonzen harder en harder rond, maar naar verluidt zijn er nog geen handtekeningen gezet.

De DFB was niet aanspreekbaar voor verder commentaar en hult zich in stilzwijgen tot dusver. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Manager Duitsland stapt op: "Is toch altijd een grijs gebied gebleken", gaat naar Finland.

Opvallend nieuws zo vlak voor de start van het EK, want Die Mannschaft moet het zonder bondscoach stellen. Manager Neva is namelijk per direct opgestapt, meldt het doorgaans goed ingevoerde Managers United. ,,Kwam er achter dat er toch wat dingen relatief gevoelig liggen. Meer dan ik dacht. Ik wist dat het een grijs gebied was, maar dit is wel heel erg grijs.", aldus de ontzettend knappe voormalig bondscoach van het Duitse team. Berichten welke eerder gepubliceerd waren door Het Spelt, dat het aan een uit de hand gelopen fietstocht zou liggen, worden stellig ontkent. ,,Ik dacht dat er problemen waren met de fietsen van de selectie, want ze leken allemaal op die van mijn opa, maar uiteindelijk bleek het om een misverstand te gaan. Er zijn wel meer hondjes die Ficken heten hè."

Lang zat Manager Neva niet zonder baan, want een uur later werd hij al gepresenteerd als bondscoach van de Finse selectie. Daarover zei Neva dat hij het een hele eer vond om de Finse selectie onder handen te nemen, maar dat een uitverkiezing van het koningskoppel Litmanen/Ääritalo nog niet zonder slag of stoot zal gaan. We zijn uiteraard benieuwd naar de definitieve selectie, die weldra bekend zal worden. Vast staat in ieder geval wel dat het nu al een sensationeel toernooi is. 

Tactiek: The X-Mas 3.fmf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EK-selectie Finland vol verrassingen

Manager Neva heeft zojuist zijn Finse EK-selectie bekendgemaakt. Niet zijn eerste keuze, want naar verluidt bedankten enkele spelers voor een oproep voor het nationale team. Zo zijn Joonas Kolkka, Jari Litmanen, Teemu Tainio en Mika Ääritalo niet ingeschreven voor het toernooi, dat in Duitsland plaatsvindt. ,,Gasten waren al met pensioen. Blijkbaar al ge-Fin-isht, haha", aldus de altijd hilarische Neva. De volgende namen gaan wel mee naar Duitsland: 

1. Lukás Hrádecký (Bayer Leverkusen)

13. Jesse Joronen (Venezia)

21. Lucas Bergström (Chelsea)

12. Nikolai Alho (NPS Volos)

2. Robin Tihi (Al-Ahli SC)

3. Thomas Lam (PEC Zwolle)

4. Leo Väisänen (Austin FC)

18. Niklas Moisander (Malmö FF)

15. Robert Ivanov (Eintracht Braunschweig)

5. Richard Jensen (Aberdeen)

16. Jere Uronen (Charlotte FC)

6. Kaan Kairinen (Sparta Praag)

8. Alexander Ring (Austin FC)

10. Glen Kamara (Leeds United)

14. Rasmus Schüller (Djurgårdens IF)

17. Lucas Lingman (HJK Helsinki)

20. Niklas Pyyhtiä (Bologna FC)

11. Robin Lod (Minnesota FC)

7. Fredrik Jensen (FC Augsburg)

23. Onni Valakari (Pafos FC)

22. Oliver Antman (FC Nordsjælland)

19. Joel Pohjanpalo (Venezia)

9. Teemu Pukki (Minnesota FC)

Reserves:

Simon Skrabb (Kalmar FF)

Marcus Forss (Middlesbrough)

Robert Taylor (Inter Miami FC)

The X-Mas 3.fmf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.31680fed9c2c96753b120b733b6069e8.png

De meeste selecties zijn binnen. Van het gros heb ik ook direct een speelwijze gezien en ontvangen. Jullie zijn lekker bezig. Nu is het tijd om de laatste voorbereidingen te treffen, want met het trainingskamp in het verschiet kunnen er nog enkele oefenduels gespeeld gaan worden. Wil je oefenen tegen landen buiten Europa of gewoon tegen willekeurige andere naties? Laat het maar weten. Wil je een onderlinge oefenpot spelen tegen een mede-EK-deelnemer? Kom het hier overeen en dan ga ik kijken wat er mogelijk is (d) 

A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr

B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette

C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie

D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel

E - Frankrijk @Jeroen. - Israël - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin

F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha - de Duitsland name fix vergeten? :D 

Selectie Wales:

1

Wayne Hennessey

13

Danny Ward

22

Adam Davies

4

Joe Rodon

5

Ben Cabango

6

Chris Mepham

3

Ben Davies

12

Ethan Ampadu

16

Owen Beck

2

Connor Roberts

7

Neco Williams

14

Will Vaulks

8

Aaron Ramsey

23

Dylan Levitt

15

Tom Lawrence

11

Harry Wilson

17

David Brooks

18

Daniel James

19

Rabbi Matondo

10

Nathan Broadhead

9

Brennan Johnson

21

Kieffer Moore

20

Liam Cullen

Reserves:
Wes Burns

Tom Lowery

Rhys Norrington-Davies

Wales.fmf

bewerkt door Rykjvk1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

image.png.31680fed9c2c96753b120b733b6069e8.png

De meeste selecties zijn binnen. Van het gros heb ik ook direct een speelwijze gezien en ontvangen. Jullie zijn lekker bezig. Nu is het tijd om de laatste voorbereidingen te treffen, want met het trainingskamp in het verschiet kunnen er nog enkele oefenduels gespeeld gaan worden. Wil je oefenen tegen landen buiten Europa of gewoon tegen willekeurige andere naties? Laat het maar weten. Wil je een onderlinge oefenpot spelen tegen een mede-EK-deelnemer? Kom het hier overeen en dan ga ik kijken wat er mogelijk is (d) 

A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr

B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette

C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie

D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel

E - Frankrijk @Jeroen. - Israël - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin

F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92

Oefenpotjes tegen mindere goden ajb... Geen EK deelnemers :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Ik zou graag willen oefenen tegen Gibraltar en tegen Montenegro @Fantasy

Gibraltar behoort helaas niet tot de mogelijkheden, evenals Montenegro. Excuses. Hun speelschema is al bezet of niet planbaar in de beschikbare periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fantasy:

Gibraltar behoort helaas niet tot de mogelijkheden, evenals Montenegro. Excuses. Hun speelschema is al bezet of niet planbaar in de beschikbare periode.

Ai, kies jij dan maar. Zolang het maar niemand is die op het EK speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Finland wil graag oefenen tegen andere teams van gelijkwaardig niveau, zoals San Marino en Brazilië. 

Ook deze opponenten behoren helaas niet tot de mogelijkheden, in verband met dezelfde redenatie als ik Bogatyr gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mordurette:

@Fantasy Misschien aangeven welke landen wel tot de mogelijkheden behoren? 😉

Alle EK-deelnemers behoren tot de mogelijkheden. En verder beperkt het zich vooral tot landen zoals Tonga, Samoa, De Malediven en andere exotische (ei)landjes kom ik nu achter :DW: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fantasy geen idee of het nog mogelijk is hoor, anders wil ik wel lekker Israël begeleiden tijdens het EK. Zo niet, dan ook prima natuurlijk!

Username op MU: Geppiej

Land: Israël 

Bijzondere eigenschap van de manager: heeft de Palestijnse nationaliteit :classic_ninja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Geppiej:

@Fantasy geen idee of het nog mogelijk is hoor, anders wil ik wel lekker Israël begeleiden tijdens het EK. Zo niet, dan ook prima natuurlijk!

Username op MU: Geppiej

Land: Israël 

Bijzondere eigenschap van de manager: heeft de Palestijnse nationaliteit  

Jij mag dat. Als je dan direct ook op de proppen komt met een selectie van 23+3 (minimaal 3 doelmannen), een tactiek en gewenste oefenpartners dan is het helemaal top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites