Oerlie Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni @Fantasy Je krijgt alles vandaag van me. Oefenen mag tegen een groot land en een klein land als afsluiter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Ohja, nog oefenwedstrijden. Bij voorkeur tegen eerst een middelgroot land en afsluitend tegen een zwakkere broeder. Geen EK deelnemers. Bijvoorbeeld: Chili en Litouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Oefenwedstrijden maken mij helemaal niets uit. Win toch wel Selectie Spanje: Doelmannen: 1. Unai Simon 2. David Raya 3. David de Gea Verdedigers: 4. Dani Carvajal 5. Pedro Porro 6. Sergio Ramos 7. Robin Le Normand 8. Pau Torres 9. Aymeric Laporte 10. José Gaya 11. Alex Grimaldo Middenvelders: 12. Rodri 13. Koke 14. Pedri 15. Thiago 16. Gavi Aanvallers: 17. Dani Olmo 18. Mikel Oyarzábal 19. Marco Asensio 20. Alvaro Morata 21. Ansu Fati 22. Nico Williams 23. Ferran Torres Het eerste middenveld ooit met maar 1 (voetbal)naam? En de tactiek die het voor ons moet gaan doen: Tactiek Bondscoach Spanje.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni De tot dusver geplande oefenduels Polen - Duitsland Zwitserland - Noord-Macedonië Denemarken - Peru Israël - Finland Slowakije - Turkije Wales - Andorra Zweden - Schotland Engeland - Ecuador Oekraïne - Uruguay Italië - Portugal Tsjechië - Spanje Frankrijk - Lichtenstein Engeland - Paraguay Oekraïne - Sri Lanka Wales - Mongolië Denemarken - Nepal Finland - Italië Turkije - Israël Zweden - Litouwen Tsjechië - Laos Polen - De Maldiven Spanje - Mexico Frankrijk - Moldavië Oostenrijk - Zwitserland Ik heb geprobeerd rekening te houden met de gewenste opponenten, wat helaas niet in alle gevallen is gelukt. Spoiler A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel E - Frankrijk @Jeroen. - Israël - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni WEINIG VERASSINGEN IN SELECTIE TSJECHIË Doelmannen: 1. Matej Kovar 2. Jindrich Stanek 3. Milan Heca Verdedigers: 4. Vladimir Coufal 5. Pavel Kaderabek 6. Tomas Holes 7. Ladislav Krejci (Sparta Praag) 8. Martin Vitik 9. David Zima 10. Michal Sadilek 11. David Jurasek 12. Tomas Vlcek Middenvelders: 13. Tomas Soucek 14. Lukas Kalvach 15. Vladimir Darida 16. Antonin Barak 17. Adam Hlozek 18. Vaclav Cerny 19. Ondrej Lingr 20. Jakub Janktko Aanvallers: 21. Patrick Schick 22. Tomas Cvancara 23. Jan Kuchta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 32 minuten geleden zei Fantasy: De tot dusver geplande oefenduels Polen - Duitsland Zwitserland - Noord-Macedonië Denemarken - Peru Israël - Finland Slowakije - Turkije Wales - Andorra Zweden - Schotland Engeland - Ecuador Oekraïne - Uruguay Italië - Portugal Tsjechië - Spanje Frankrijk - Lichtenstein Engeland - Paraguay Oekraïne - Sri Lanka Wales - Mongolië Denemarken - Nepal Finland - Italië Turkije - Israël Zweden - Litouwen Tsjechië - Laos Polen - De Maldiven Spanje - Mexico Frankrijk - Moldavië Oostenrijk - Zwitserland Ik heb geprobeerd rekening te houden met de gewenste opponenten, wat helaas niet in alle gevallen is gelukt. Inhoud verbergen A - Bulgarije @Netzwerk - Duitsland - Engeland @chrisje1993 - Oekraïne @Bogatyr B - België @keano77 - Nederland @Whitewolf345 - Servië @Tim' - Slowakije @Mordurette C - Finland @neva - Oostenrijk @Copywriter - Portugal @rich ruzzian - Tsjechië @Oerlie D - Italië @Fantasy - Polen @leniaal - Wales @Rykjvk1 - Zweden @Chiemel E - Frankrijk @Jeroen. - Israël - Noorwegen @FlyD - Zwitserland @Kelvin F - Denemarken @Svenpunt - Noord-Macedonië - Spanje @bas huijsmans - Turkije @nasje92 Doe maar iets voor Noorwegen. Focus is op het EK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Kan Portugal nog tegen een land uit Midden of Zuid-Amerika oefenen @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni 13 minuten geleden zei rich ruzzian: Kan Portugal nog tegen een land uit Midden of Zuid-Amerika oefenen @Fantasy Die spelen dan veelal Copa America of WK-kwalificatie wedstrijden, maar ik zal kijken wie er nog beschikbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Die Andorrezen en Mongolen moet ik wel kunnen pakken! Dan pak ik daarna alle mongolen op het EK, en naar huis met de beker! #keepbelieving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Ecuador en Paraguay twee mooie beproevingen voor het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Is Liechtenstein nog beschikbaar voor Slowakije? @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni Auteur Share Geplaatst 11 juni 7 minuten geleden zei Mordurette: Is Liechtenstein nog beschikbaar voor Slowakije? @Fantasy Die doen de warming-up tegen Frankrijk en zijn dan klaar voor een bezoekje aan Slowakije inderdaad En het Portugal van @rich ruzzian gaat oefenen tegen Italië en Brazilië. Landen die nog geen oefenduels gepland hebben staan: België @keano77 Bulgarije @Netzwerk Nederland @Whitewolf345 Servië @Tim' Oostenrijk (1x) @Copywriter Dit was een bericht in de categorie 'hup aan het werk' én in de categorie 'overzicht voor ome Fantasy' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni @Fantasy voor Oostenrijk graag een 2e duel tegenstander maakt niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Abdul Hamas verrassende keuze Israelische voetbalbond Precies twee jaar nadat het Palestijnse en Israelische vredesbestand werd getekend in Tel Aviv, presenteert de Israelische voetbalbond de verrassende nieuwe bondscoach. Het is de Palestijn Abdul Hamas (38 jaar, red.) die de nationale trots naar succes mag leiden. De bondscoach heeft totaal geen ervaring als bondscoach, maar werd wereldberoemd doordat hij de drijvende kracht was achter de vredesbesprekingen tussen Israël en Palestina. Hij wist iets voor elkaar te krijgen wat tot dan toe nog niemand was gelukt; vrede in het Midden-Oosten. Hamas is niet bekend met voetbal, maar met strategiën des te meer. "Ik ben een voorstander van een tactiek die garant staat voor spektakel. We zullen voornamelijk gaan aanvallen en hebben daar verschillende wapens voor." Inmiddels is de selectie ook bekend. Die kent niet veel verrassingen. Doelmannen: Verdedigers: Middenvelders: Aanvallers: Reservespelers: Hamode Kanaan Dor Peretz Ramzi Safouri Met deze tactiek moet het gebeuren: Zeer aanvallend 5-2-1-2 VM AM - Aangepaste.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Plan voor Servië maar wat wedstrijden in, ik heb geen echte voorkeur. Selectie Doel Vanja Milinković-Savić Đorđe Petrović Predrag Rajković Verdediging Milan Gajić Nemanja Gudelj Nikola Milenković Kosta Nedeljković Strahinja Pavlović Jan-Carlo Simić Aleksa Terzić Miloš Veljković Middenveld Kristijan Belić Marko Grujić Ivan Ilić Saša Lukić Nemanja Maksimović Sergej Milinković-Savić Uroš Račić Lazar Samardžić Aanval Veljko Birmančević Filip Kostić Aleksandar Mitrović Nemanja Radonjić Dušan Tadić Dušan Vlahović Andrija Živković Tactiek Marokko.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 11 uur geleden zei Tim': Plan voor Servië maar wat wedstrijden in, ik heb geen echte voorkeur. Selectie Doel Vanja Milinković-Savić Đorđe Petrović Predrag Rajković Verdediging Milan Gajić Nemanja Gudelj Nikola Milenković Kosta Nedeljković Strahinja Pavlović Jan-Carlo Simić Aleksa Terzić Miloš Veljković Middenveld Kristijan Belić Marko Grujić Ivan Ilić Saša Lukić Nemanja Maksimović Sergej Milinković-Savić Uroš Račić Lazar Samardžić Aanval Veljko Birmančević Filip Kostić Aleksandar Mitrović Nemanja Radonjić Dušan Tadić Dušan Vlahović Andrija Živković Tactiek Marokko.fmf 44.23 kB · 0 downloads Gaan we regelen. Wel verwarrend. Een tactiek die 'Marokko' heet voor Servië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Kan ik nog meedoen? Ik vind ieder land prima. Zo niet, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 14 minuten geleden zei Fantasy: Wel verwarrend. Een tactiek die 'Marokko' heet voor Servië Haha, die tactiek gebruikte ik ook voor een sign-up met Marokko. En ik ben dan natuurlijk weer te lui om die naam even te veranderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 35 minuten geleden zei himan: Kan ik nog meedoen? Ik vind ieder land prima. Zo niet, jammer. Noord-Macedonië is nog beschikbaar, dus kom maar door met een selectie en tactiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 6 minuten geleden zei Fantasy: Noord-Macedonië is nog beschikbaar, dus kom maar door met een selectie en tactiek! Prima, dan ga ik daar eens naar kijken vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Na wat visum problemen van de rijke rus, is het gelukt @Fantasy Selectie Portugal Doelmannen: Diogo Costa Jose Sa Rui Patricio Verdedigers Ruben Dias Pepe Goncalo Inacio Antonio Silva Joao Cancelo Nuno Mendes Dalot Danilo (PSG) Nelson Semedo Middenvelders Vitinha Joao Palhinha Ruben Neves Bruno Fernandes Bernardo Silva Joao Neves Ricardo Horta Aanvallers Rafael Leao Diogo Jota Rafa Goncalo Ramos Cristiano Ronaldo Joao Felix Pedro Goncalves De europese Brazilianen.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni Op 11-6-2024 om 16:17 zei Fantasy: Die doen de warming-up tegen Frankrijk en zijn dan klaar voor een bezoekje aan Slowakije inderdaad En het Portugal van @rich ruzzian gaat oefenen tegen Italië en Brazilië. Landen die nog geen oefenduels gepland hebben staan: België @keano77 Bulgarije @Netzwerk Nederland @Whitewolf345 Servië @Tim' Oostenrijk (1x) @Copywriter Dit was een bericht in de categorie 'hup aan het werk' én in de categorie 'overzicht voor ome Fantasy' Enkel nog het België van @keano77, het Bulgarije van @Netzwerk en het Nederland van @Whitewolf345 waarvoor ik nog oefenwedstrijden dien te plannen dan. Oostenrijk @Copywriter gaat nog oefenen tegen Bosnië, Servië @Tim' tegen Amerika en Georgië. Op 11-6-2024 om 13:58 zei Oerlie: WEINIG VERASSINGEN IN SELECTIE TSJECHIË Doelmannen: 1. Matej Kovar 2. Jindrich Stanek 3. Milan Heca Verdedigers: 4. Vladimir Coufal 5. Pavel Kaderabek 6. Tomas Holes 7. Ladislav Krejci (Sparta Praag) 8. Martin Vitik 9. David Zima 10. Michal Sadilek 11. David Jurasek 12. Tomas Vlcek Middenvelders: 13. Tomas Soucek 14. Lukas Kalvach 15. Vladimir Darida 16. Antonin Barak 17. Adam Hlozek 18. Vaclav Cerny 19. Ondrej Lingr 20. Jakub Janktko Aanvallers: 21. Patrick Schick 22. Tomas Cvancara 23. Jan Kuchta Deel je ook nog je tactiek? Dan kan ik die alvast inladen Op 2-6-2024 om 16:57 zei Kelvin: DOEL: Yann Sommer, Gregor Kobel, Jonas Omlin VERD: Silvan Widmer, Kevin Mbabu, Manuel Akanji, Fabian Schar, Nico Elvedi, Ricardo Rodriguez, Ulisses Garcia, Cedric Zesiger, Jordan Lotomba (res) MID: Granit Xhaka, Denis Zakaria, Remo Freuler, Djibril Sow, Xherdan Shaqiri, Zeki Amdouni, Filip Ugrinic (res) AAN: Dan Ndoye, Breel Embolo, Ruben Vargas, Steven Zuber, Noah Okafor, Cedric Itten, Kwadwo Duah (res) Kelvin - Zwitserland.fmf 41.46 kB · 2 downloads Ik begin nu met de samenstellingen van de selectie en kom tot de conclusie dat Dan Ndoye niet in mijn game bestaat. Wil je hem nog vervangen door een andere speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 16 minuten geleden zei Fantasy: Ik begin nu met de samenstellingen van de selectie en kom tot de conclusie dat Dan Ndoye niet in mijn game bestaat. Wil je hem nog vervangen door een andere speler? Even de concurrentie helpen: ook niet onder de naam Assane Ndoye? Hij speelt bij Bologna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 juni Auteur Share Geplaatst 12 juni 2 minuten geleden zei Tim': Even de concurrentie helpen: ook niet onder de naam Assane Ndoye? Hij speelt bij Bologna. Nope, ook niet. De enige Zwitsers die bij Bologna rondlopen zijn Freuler (huur) en Aebischer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 28 minuten geleden zei Fantasy: Enkel nog het België van @keano77, het Bulgarije van @Netzwerk en het Nederland van @Whitewolf345 waarvoor ik nog oefenwedstrijden dien te plannen dan. Oostenrijk @Copywriter gaat nog oefenen tegen Bosnië, Servië @Tim' tegen Amerika en Georgië. Deel je ook nog je tactiek? Dan kan ik die alvast inladen Ik begin nu met de samenstellingen van de selectie en kom tot de conclusie dat Dan Ndoye niet in mijn game bestaat. Wil je hem nog vervangen door een andere speler? Heb ik iets van keuze qua landen? Iets als Ierland, IJsland, Slowakije mag allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten