Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #49

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Toen ik halverwege de eerste keer luisteren was, was mijn humeur door het putje gespoeld. Gelukkig zat er in de tweede helft van de lijst meer kwaliteit. Al met al toch best een leuke editie. Het ontloopt elkaar wel heel weinig in mijn top 10. Bij nog twee of drie keer extra luisteren zou de volgorde ook weer zo anders kunnen zijn. Mijn nummer 1 was al wel vrij snel duidelijk. 

Voor de toonsoortfetisjisten onder ons: even Luxemburg en België na elkaar luisteren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zitten 5 dagen voor de deadline en ik heb nog 19 lijstjes nodig. 

Graag zou ik de deadline willen halen.

Fijne avond nog!

@Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-6-2024 om 22:17 zei Grote Ree:

Toen ik halverwege de eerste keer luisteren was, was mijn humeur door het putje gespoeld. Gelukkig zat er in de tweede helft van de lijst meer kwaliteit.

Ik haal hier dan nog even de motivatie uit om verder te luisteren na de eerste 6 nummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat mijn smaak verschilt van het gros hier, maar allemachtig, wat een hoop zielige zeiknummers deze keer.

Het is dat er tien landen punten moeten krijgen, want ik heb maar 8 plusjes genoteerd deze keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Satyr:

Ik weet dat mijn smaak verschilt van het gros hier, maar allemachtig, wat een hoop zielige zeiknummers deze keer.

Het is dat er tien landen punten moeten krijgen, want ik heb maar 8 plusjes genoteerd deze keer.

Mee eens, kan alleen maar besluiten: dank je @Laki :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-6-2024 om 17:56 zei ivago:

Het feit dat zowel mensen met min of meer gelijklopende muzieksmaak als mensen met totaal niet mijn smaak- smaak het maar niks vonden deze editie, maakt het ook wel weer spannend

Ik vond het op zich nog wel meevallen. Er zitten vooral niet echt uitschieters bij, omhoog dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Puntjes ook ingeleverd hier. Was een editie die ik wel even een paar keer moest luisteren om bepaalde nummers te waarderen op eigenlijk de top twee na. Verder sluit ik me wel bij Erwin aan dat er weinig uitschieters naar boven zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog zes lijstjes. We geraken er wel, alleen is de vraag of het vandaag zal zijn. Ik stel liever niet uit, maar de mensen die er niet aan geraken vandaag mogen dit laten weten. 

@Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Ontwerpzondertitel(1).thumb.png.f1e8fe158375b2ef354a2dbf30abacaf.png.e4a0dcac9f20ce8c6b51e44b8ebb391-f726b18805bd4b39bb55d9.png.03d5b9c7cda83ea36a6be28e55e4deec.png.15a84a8bfbea067b6313fee75e8b922b.png

WORLDVISION - EDITIE 49

Iedereen heeft zijn puntenlijstje ingeleverd, waardoor we op het afgesproken moment kunnen van start gaan. Bedankt daarvoor!

Traditioneel beginnen we (als ik organiseer) zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie besloot ik om 'Colour in Life', van de Tsjechische tweelingbroertjes van Amistat in te sturen. Dit nummer kwam ik tegen op Spotify en kwam meteen in mijn MU Worldvision-reservelijst terecht. Mijn nummer één staat voor mij ook met stip bovenaan. Ik heb dus deze keer niet getwijfeld over welk liedje bij mij de volle pot zou krijgen.

Meer info over Amistat op: https://www.amistatmusic.com/

Sterren van de kijker voor czech-flag.gif.41990cc689376579357c503dc3790502.gif :

☆☆☆

De punten uit Tsjechië (1/27)

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites