Bogatyr Geplaatst 2 juni Auteur Share Geplaatst 2 juni 7/27 lijstjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Toen ik halverwege de eerste keer luisteren was, was mijn humeur door het putje gespoeld. Gelukkig zat er in de tweede helft van de lijst meer kwaliteit. Al met al toch best een leuke editie. Het ontloopt elkaar wel heel weinig in mijn top 10. Bij nog twee of drie keer extra luisteren zou de volgorde ook weer zo anders kunnen zijn. Mijn nummer 1 was al wel vrij snel duidelijk. Voor de toonsoortfetisjisten onder ons: even Luxemburg en België na elkaar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni We zitten 5 dagen voor de deadline en ik heb nog 19 lijstjes nodig. Graag zou ik de deadline willen halen. Fijne avond nog! @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Op 31-5-2024 om 20:39 zei Djurovski: ik ga volgende week woensdag tijdens rijden nog een keer luisteren en dan definitief maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 juni Auteur Share Geplaatst 4 juni 5 minuten geleden zei Djurovski: Dat weet ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Mijn lijstje komt ook een dezer dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Mijn lijstje is normaal gezien toegekomen, Boga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Op 2-6-2024 om 22:17 zei Grote Ree: Toen ik halverwege de eerste keer luisteren was, was mijn humeur door het putje gespoeld. Gelukkig zat er in de tweede helft van de lijst meer kwaliteit. Ik haal hier dan nog even de motivatie uit om verder te luisteren na de eerste 6 nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Mijn lijstje krijg je nog voor het weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Ik weet dat mijn smaak verschilt van het gros hier, maar allemachtig, wat een hoop zielige zeiknummers deze keer. Het is dat er tien landen punten moeten krijgen, want ik heb maar 8 plusjes genoteerd deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 28 minuten geleden zei Satyr: Ik weet dat mijn smaak verschilt van het gros hier, maar allemachtig, wat een hoop zielige zeiknummers deze keer. Het is dat er tien landen punten moeten krijgen, want ik heb maar 8 plusjes genoteerd deze keer. Mee eens, kan alleen maar besluiten: dank je @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Kan ik deze ochtend ergens declareren? Potjandrie wat een treurnis Slechts acht nummers die een al dan niet zeer matige voldoende konden noteren in m'n overzichtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Het is inderdaad niet best deze editie. Ik ga er derhalve van uit dat iedereen zijn topinzending bewaart voor de jubileumeditie. Ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Ik vond het nog wel meevallen. Al snap ik wel de kwalificatie zeikmuziek voor een behoorlijk aantal nummers. Ik ben vooral benieuwd wat mijn nummer gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Een editie met een hoge ondergrens. Ik verwacht best nog hoge kansen voor mijn nummer eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Het feit dat zowel mensen met min of meer gelijklopende muzieksmaak als mensen met totaal niet mijn smaak- smaak het maar niks vonden deze editie, maakt het ook wel weer spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni Auteur Share Geplaatst 8 juni 18/27 lijstjes Deadline: morgen 23.59u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Op 7-6-2024 om 17:56 zei ivago: Het feit dat zowel mensen met min of meer gelijklopende muzieksmaak als mensen met totaal niet mijn smaak- smaak het maar niks vonden deze editie, maakt het ook wel weer spannend Ik vond het op zich nog wel meevallen. Er zitten vooral niet echt uitschieters bij, omhoog dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Puntjes ook ingeleverd hier. Was een editie die ik wel even een paar keer moest luisteren om bepaalde nummers te waarderen op eigenlijk de top twee na. Verder sluit ik me wel bij Erwin aan dat er weinig uitschieters naar boven zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Ik heb mijn punten gisteren ook ingeleverd. Kom er ook weinig leuke nummers in bekennen, maar ben ergens wel gecharmeerd door de grote hoeveelheid genres in deze editis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Maar goed dat ik weer meedoe om het niveau een beetje op te krikken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 juni Auteur Share Geplaatst 9 juni Nog zes lijstjes. We geraken er wel, alleen is de vraag of het vandaag zal zijn. Ik stel liever niet uit, maar de mensen die er niet aan geraken vandaag mogen dit laten weten. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Ga het vanmiddag/vanavond proberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Laatste loodjes voor mij, je hebt het vanmiddag @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) WORLDVISION - EDITIE 49 Iedereen heeft zijn puntenlijstje ingeleverd, waardoor we op het afgesproken moment kunnen van start gaan. Bedankt daarvoor! Traditioneel beginnen we (als ik organiseer) zoals altijd bij de punten van de organisator. In deze editie besloot ik om 'Colour in Life', van de Tsjechische tweelingbroertjes van Amistat in te sturen. Dit nummer kwam ik tegen op Spotify en kwam meteen in mijn MU Worldvision-reservelijst terecht. Mijn nummer één staat voor mij ook met stip bovenaan. Ik heb dus deze keer niet getwijfeld over welk liedje bij mij de volle pot zou krijgen. Meer info over Amistat op: https://www.amistatmusic.com/ Sterren van de kijker voor : ☆☆☆ De punten uit Tsjechië (1/27) @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 10 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht