Bogatyr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Worldvision Songcontest - 49 Na de vlekkeloze organisatie van @Titan en de verdiende overwinning van @Roprop zullen we in deze editie neerstrijken in Rotterdam. In deze editie zullen we elke update kort en krachtig houden, met de sterren van de kijker. De deadline voor het inzenden zet ik bij deze ruim op 30 mei 2024. Dit geeft iedereen voldoende tijd om hun gewenste nummer in te zenden. Indien we geen verdere inschrijvingen meer verwachten, kan deze editie sneller van start gaan, zoals in het verleden ook wel eens het geval was wanneer ik er eentje organiseerde. We gaan verder met dezelfde regels als altijd, dus gelieve je daar aan te houden. De gekozen landen komen vanzelfsprekend in de post hieronder, dus kijk zeker na of het land dat jij wilt nog niet gekozen is. Regels: Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Diegene die hier zich niet aan houden, zal ik attent maken op het feit dat hun lied niet mag deelnemen. Deze personen worden verzocht een andere song te nemen. Deelnemers worden ook verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@Titan@timpy00@nasje92@Chimpa Of mentions voor de mensen die eerder al eens meededen: @Platina32 @Gert @Jeroen. 23 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 mei Auteur Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Deelnemerslijst: Cuba Tsjechië Frankrijk Zweden Duitsland Luxemburg Oekraïne Nederland USA Cambodja Nigeria Monaco België Senegal Zuid-Afrika Australië Engeland Bosnië en Herzegovina Canada Thailand Kenia Koeweit Noorwegen Schotland Montenegro Venezuela Frans-Polynesië 24 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Ik doe weer eens mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Badmuts Geplaatst 16 mei Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 16 mei Voor alle voorgaande songs (Editie 48 moet nog wel toegevoegd worden) verwijs ik jullie graag naar dit bestand! https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Ik doe ook weer mee 16 mei bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Oh. Waren we al klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Ja, te laat gezien. Maar ik kan verrassen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 mei Auteur Share Geplaatst 20 mei We hebben al 22 inschrijvingen! Het MU-Worldvision is en blijft een populair spelletje op dit forum en dat bewijzen de massale inschrijvingen keer op keer. Aangezien we door de winst van RopRop in de vorige editie nu in Nederland vertoeven, keren we nog eens terug in de tijd om een Nederlandse inzending op te rakelen. In 1998 behaalde Edsilia Rombley met het nummer 'Hemel en aarde', geschreven door Fluitsma & Van Tijn, de vierde plaats op het Eurovisiesongfestival. Dit was het beste resultaat voor Nederland sinds de winst van Teach-In in 1975. Bovendien bereikte het lied de twaalfde plaats in de Nederlandse Top 40. Dat jaar werd het Eurovisiesongfestival gewonnen door de Israëlische Dana International met het lied "Diva", dat wereldwijd een hit werd. In 1999 gaf Rombley namens Nederland de punten door tijdens het Eurovisiesongfestival. Mentions: @ivago @Fabian. @Urbeto @Djordison @Chiemel @bas huijsmans @xanderoo @KayDeManaager @Laki @Vreven @Tim' @Keko @007mark @bas2204 @Grote Ree @Roprop @Satyr @Kyrill @Badmuts @Rykjvk1 @chrisje1993 @aron24 @Erwin. @Titan @Djurovski@Bogatyr@Titan@timpy00@nasje92@Chimpa Of mentions voor de mensen die eerder al eens meededen: @Platina32 @Gert @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Ik doe zeker weer mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Ja, leuk! I’m in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Ik doe ook wel weer mee. Moet nog wel even kijken met welk nummer en welk land dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Kim Wilde doet ook al mee op inzending 10. Tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei Auteur Share Geplaatst 24 mei Op 16-5-2024 om 16:31 zei Badmuts: Voor alle voorgaande songs (Editie 48 moet nog wel toegevoegd worden) verwijs ik jullie graag naar dit bestand! https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Ik ga me er dit weekend even mee bezig houden. Denk wel dat ik toegang moet vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei Auteur Share Geplaatst 24 mei (bewerkt) Nog even een melding voor drie personen van de vorige editie: @timpy00 , @Keko en @Chimpa. Doen jullie mee of niet? Indien niet, kunnen we er al aan beginnen 24 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 mei Auteur Share Geplaatst 26 mei (bewerkt) Managers United Worldvision Contest Editie #49 Geen reactie meer gekregen, dus we kunnen weer van start gaan! We hebben maar liefst 27 inzendingen uit verschillende uithoeken van de wereld dus dit is altijd leuk voor een organisator, maar ook voor de deelnemende leden. ALLE nummers zijn nagekeken op eerdere deelname en aantal views. We gaan opnieuw geen uitgebreide intro want ik neem aan dat we met z'n allen heel graag weer willen gaan stemmen! Dus zonder verder oponthoud: laat het MU Worldvision#49 beginnen! Hieronder de inzendingen in alfabetische volgorde: Australië: België: Bosnië en Herzegovina Cambodja Canada Cuba Duitsland Engeland Frankrijk Frans-Polynesie Kenia Koeweit Luxemburg Monaco Montenegro Nederland Nigeria Noorwegen Oekraïne Schotland Senegal Thailand Tsjechië USA Venezuela Zuid-Afrika Zweden De spotifylijst voor de liefhebbers: Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. DEADLINE: Zondag 9 juni om 23.59u. Gelieve de deadline te respecteren. Indien iedereen vroeger hun stemmen heeft ingestuurd, kunnen we ook sneller van start gaan. Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Een fout is snel gemaakt, dus als je een fout opmerkt gelieve dit zo snel mogelijk PRIVÉ te laten weten en niet in dit topic. Alvast bedankt en veel succes iedereen! @Chiemel @xanderoo @aron24 @Djurovski @Roprop @Badmuts @bas2204 @Rykjvk1 @Platina32 @Laki @Bogatyr @Satyr @Tim' @chrisje1993 @Grote Ree @Urbeto @bas huijsmans @Fantasy @Titan @007mark @ivago @KayDeManaager @Erwin. @Kelvin @Fabian. @Vreven @nasje92 26 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Goh, op een paar na, niet echt mijn ding. Wel opvallend, King Kaka en Charles Leclercq. Ik wist niet dat hij muziek in zijn aderen had! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei (bewerkt) Begin nu met luisteren. Vrolijke editie met termen als Terminal Case, Half Devil, Dead, Crimes, Zombie. Wist trouwens niet dat LeClerc muziek maakte 29 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 mei Auteur Share Geplaatst 30 mei 4/27 lijstjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Die van mij komt in de loop van volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Ik zit voor de verandering een keer bij de eersten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Zit de bedenken wie ik vanaf -10 tot 0 punten moet geven wat een graf editie is dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 mei Auteur Share Geplaatst 31 mei Eerlijk gezegd is het in mijn ogen echt een goede editie. Ga zelfs mensen moeten teleurstellen en geen punten kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Weinig uitschieters, wel hele brede middenmoot. Heb nu shortlist van 14 nummers die ik nog moet ranken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei ik ga volgende week woensdag tijdens rijden nog een keer luisteren en dan definitief maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Paar knallers die zo de eigen playlist inkunnen en een aantal die ik in bepaalde situaties zou waarderen (lazy sunday) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht