SpartaPiet Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 Mijn Sas24 march2 edition crasht zodra ik een match in 3d afspeel, bij andere skins heb ik dit probleem totaal niet. Voorheen had ik nooit problemen met de Sas skin. Â Wie o wie kan mij helpen, want vindt het een erg goede en overzichtelijke skin. Quote
0 Copywriter Gepost May 15, 2024 Gepost May 15, 2024 Ik kijk altijd op FM Scout om te kijken naar de skins. Maar ik kom eigenlijk altijd weer bij de Flut skin uit, ik moet daarbij wel aantekenen dat ik een voorkeur heb voor een skin met veel graphics.  Quote
0 SpartaPiet Gepost May 15, 2024 Author Gepost May 15, 2024 Ik bedoelde of iemand een oplossing weet voor het probleem. en of ik ergens kan vinden waar de fout zit. Quote
0 bas huijsmans Gepost May 16, 2024 Gepost May 16, 2024 Misschien helpt het om de skin opnieuw te downloaden. Misschien dat er na een FM update wat is verandert waardoor de skin niet meer werd en er inmiddels een geüpdate versie beschikbaar is Quote
Question
SpartaPiet
Mijn Sas24 march2 edition crasht zodra ik een match in 3d afspeel, bij andere skins heb ik dit probleem totaal niet.
Voorheen had ik nooit problemen met de Sas skin.
Â
Wie o wie kan mij helpen, want vindt het een erg goede en overzichtelijke skin.
3 answers to this question
Recommended Posts