Jump to content

[Groep F] Turkije, Georgië, Portugal, Tsjechië

Recommended Posts

Hoe zie jij ons spelen @cimbomcu?

Uğurcan/Mert

Çelik - Demiral - Bardakci - Ferdi

Yuksek

Calhanoglu - Ozcan

Aydin - Baris - Guler

Zou mijn dingetje zijn. Al vind ik Calhanoglu altijd tegenvallen bij Turkije en zou ik eerder voor Kokcu gaan. Maar aanvoerder hé.. Eventueel ook Ferdi rechts en Ozkacar links. Vind Ozkacar wel stukken minder. Aydin vind ik zowat de beste speler van afgelopen seizoen in Turkije, zou heel vreemd zijn als hij niet genoeg speeltijd krijgt. 

Gepost (edited)

En wat dacht je van Uzun, op zijn 18de bij de nummer 12 van de 2de Bundesliga 16 goals.

Ik zou gaan voor Mert op goal, vind ik wat stabieler dan de anderen. Achterin ben ik het met je eens, hoewel ik Demiral wel gewoon dom vind, die dan ook vaak domme dingen doet. Dus een Kabak of Soyuncu zou ik daar ook niet verkeerd vinden.

Ik zou op het middenveld gaan voor Yuksek idd. Ik snap je kritiek op Calhanoglu, het enige is dat als je hem eruit haalt ipv Kokcu je wel echt creativiteit inlevert, zeker in combinatie met Ozcan.  Een middenveld met Yuksek, Kokcu en Calhanoglu kan ook wel denk ik. Ook omdat Calhanoglu ook bij Inter in een meer defensieve rol speelt dan voorheen.

Spits idd denk ik Baris, die is voor menig CV een nachtmerrie om te spelen verwacht ik. Hoewel het wel moeilijker is om de bal vast te houden met hem.  Eerlijk gezegd ken ik Aydin niet goed genoeg, daarom zou ik nu gaan voor een aanval Baris, Kerem en Arda.

Mert

Celik - Demiral/Kabak -Bardakci - Ferdi

Yuksek

Calhanoglu - Kokcu

Guler - Baris - Kerem

@Acquafresca

Edited by cimbomcu
  • Like 1

1 uur geleden zei Acquafresca:

Calhanoglu stelt altijd teleur bij Turkije. Zou eerder mijn geld zetten op Akturkoglu of Yilmaz

Spits levert natuurlijk minder punten op. Probeerde een land te pakken in een relatief ok-poule en daar een middenvelder die nog wel eens het net vult. Ik ga maar eens verder zoeken :P

Portugal hun selectie is om van te smullen en zou kandidaat winnaar horen te zijn. Maar ik heb mijn twijfels bij hun bondscoach. Normaal gezien moeten ze samen met Turkije eenvoudig doorgaan. Het kwaliteitsverschil tegenover de rest is veel te groot en Martinez komt pas in de problemen wanneer hij wat tegenstand tegen komt. Toch van wat ik gezien heb ben ik niet overtuigd van Turkije, maar deze groep mag in principe helemaal geen problemen opleveren voor hun.

19 uur geleden zei cimbomcu:

Turkije 0-0 Italië gisteren.

Was beide niet veel, Turkije kwam makkelijk mee met de Italianen. Maar beide, aanvallend wat onmachtig. 

Wordt een moeilijke beslissing om Baris op 9 te zetten, of toch een echte spits. @Acquafresca

Je speelde wel tegen Italië. Ik denk dat hij wel minstens één wedstrijd hem als spits gaat gebruiken.

Hoe is het met Ozan?

De Tsjech Michal Sadilek moet het EK,
 dat vrijdag van start gaat,missen.De   
 verdediger van FC Twente kwam zaterdag 
 in het trainingskamp ongelukkig ten val
 met de fiets en liep een diepe snijwond
 op in zijn scheenbeen.                 

Sadilek (24) speelde vrijdag zijn 24ste
 interland voor Tsjechië en maakte de 90
 minuten vol tegen Malta (7-1).

Kaplan erbij voor de geblesseerden Soyuncu en Kabak.  

Doelmannen: Altay Bayindir (Manchester United), Ugurcan Çakir (Trabzonspor), Mert Günok (Besiktas).

Verdedigers: Mert Müldür (Fenerbahçe), Samet Akaydin (Panathinaikos), Abdülkerim Bardakci (Galtasaray), Zeki Çelik (AS Roma), Merih Demiral (Al-Ahli), Ferdi Kadioglu (Fenerbahçe), Ahmetcan Kaplan (Ajax).

Middenvelders: Kaan Ayhan (Galatasaray), Hakan Çalhanoglu (Inter), Orkun Kökçü (Benfica), Salih Özcan (Borussia Dortmund), Okay Yokuslu (West Bromwich Albion), Ismail Yüksek (Fenerbahçe).

Aanvallers: Yunus Akgün (Leicester City), Kerem Aktürkoglu (Galatasaray), Baris Alper Yilmaz (Galatasaray), Arda Güler (Real Madrid), Irfan Can Kahveci (Fenerbahçe), Semih Kiliçsoy (Besiktas), Cenk Tosun (Besiktas), Yusuf Yazici (Lille OSC), Kenan Yildiz (Juventus), Bertug Yildirim (Stade Rennes).

• Like 1