Marius Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april De tijd vliegt, en zo is het moment weer aangebroken om een verhaal te kiezen dat jullie een maand lang in de spotlights willen plaatsen. Laat hieronder weten welke novelle jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren, en waarom. Stemmen kan tot aanstaande woensdagnamiddag 16u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Het dunkt me dat je zelf een plekje in de schijnwerpers verdient, @Marius. Moet ik het nog toelichten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april (bewerkt) Ik denk niet dat ik op mezelf mag stemmen, dus laat ik dat dan ook maar niet doen Mijn stem gaat naar @Thomassje123 met zijn San Marino project. Alleen al omdat die een goede 10 maanden onderweg is met zijn verhaal en blijft posten, respect! En de uitdaging zelf is natuurlijk ook top! Verder een hele dikke pluim voor @germandutch, in mijn ogen de meest ondergewaardeerd novellenmaker.! 29 april bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 april Auteur Share Geplaatst 29 april 11 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het dunkt me dat je zelf een plekje in de schijnwerpers verdient, @Marius. Moet ik het nog toelichten? Niets moet, alles mag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Dan stem ik deze week ook op @Marius. En ik sluit me blind aan bij de motivatie van Nom Nee zonder dollen. Keer op keer kunstige stukjes kwalitatieve tekst en originele clubkleuzes. Dat verdient een pluim. Als het even kon had ik weer op @Jónstærke gestemd ook trouwens. Maar die is natuurlijk al eens IDS geweest. Wat niet uitsluit dat je eenzelfde jaargang niet nog eens In De Schijnwerpers kan komen, maar ik gun een ander ook wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Mijn stem gaat naar @Nom de Guerre. Soms op het absurde af, maar blijft boeiend om te volgen! Tekstueel hoogstaand niveau. Geen nood aan screenshots of andere afbeeldingen omdat je je bij elke zin wel iets voor je netvlies kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Mijn stem gaat naar @Marius. Hij verdiend inderdaad een plekje in de schijnwerpers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Mijn stem gaat naar @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Mijn stem gaat dit keer naar @Nom de Guerre. Hij schrijft echt een geweldig mooi verhaal, vol met plot twists, list en bedrog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Mijn stem gaat naar @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei Gefeliciteerd aan mezelf dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Zo lekker bescheiden gebleven, die Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Gefeliciteerd @Marius. Ik stuur je wel een tikkie voor de stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei Gefeliciteerd @Marius Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten