Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In de schijnwerpers ... april 2024

Marius

Aanbevolen berichten

De tijd vliegt, en zo is het moment weer aangebroken om een verhaal te kiezen dat jullie een maand lang in de spotlights willen plaatsen. Laat hieronder weten welke novelle jullie de afgelopen weken het meest kon bekoren, en waarom.

Stemmen kan tot aanstaande woensdagnamiddag 16u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat ik op mezelf mag stemmen, dus laat ik dat dan ook maar niet doen :D

Mijn stem gaat naar @Thomassje123 met zijn San Marino project. Alleen al omdat die een goede 10 maanden onderweg is met zijn verhaal en blijft posten, respect! En de uitdaging zelf is natuurlijk ook top!

Verder een hele dikke pluim voor @germandutch, in mijn ogen de meest ondergewaardeerd novellenmaker.! _O_

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan stem ik deze week ook op @Marius. En ik sluit me blind aan bij de motivatie van Nom ;) 

Nee zonder dollen. Keer op keer kunstige stukjes kwalitatieve tekst en originele clubkleuzes. Dat verdient een pluim. 

Als het even kon had ik weer op @Jónstærke gestemd ook trouwens. Maar die is natuurlijk al eens IDS geweest. Wat niet uitsluit dat je eenzelfde jaargang niet nog eens In De Schijnwerpers kan komen, maar ik gun een ander ook wat :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites