Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Arezo's Aannemers Avonturen (Construction Simulator)

Arezo

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Jotew:

Man man heb ik het weer gemist. Sla je reeds gestreamde uren dan op. Die kan je dan ook op Twitch terugkijken! 

Ik zal eens kijken of dat lukt. Waarom ook niet. Dit moet voor de eeuwigheid behouden blijven natuurlijk.

Ik ga mentionen @Kyrill, bedankt voor je enthousiasme!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Arezo:

Ik zal eens kijken of dat lukt. Waarom ook niet. Dit moet voor de eeuwigheid behouden blijven natuurlijk.

Ik ga mentionen @Kyrill, bedankt voor je enthousiasme!

Graag gedaan, jij bedankt. En mijn excuses voor mijn onaardige gedrag richting jouw persoon, de laatste tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond maar even een taglijst in elkaar knutselen!

Nou die mogelijkheid is er, ik woon alleen gelijkvloers en wil niet dat mijn vriendin en dochter last hebben van mijn gewauwel, maar zal mijn best doen om commentaar te geven. De stream van gisteren trok gemiddeld 0,9 bezoekers, dat kan alleen maar beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.a0da02b4a2db1521d4450fe7c97a974b.png

https://www.twitch.tv/arezovanmu

Over ongeveer 10 minuten ga ik live! 

@Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' (wat een zieke lijst is dit haha, als iedereen tegelijk gaat kijken word ik wel zenuwachtig denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Arezo:

image.png.a0da02b4a2db1521d4450fe7c97a974b.png

https://www.twitch.tv/arezovanmu

Over ongeveer 10 minuten ga ik live! 

@Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' (wat een zieke lijst is dit haha, als iedereen tegelijk gaat kijken word ik wel zenuwachtig denk ik).

Ben net ingeschakeld, vind het nu al leuk!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ben net ingeschakeld, vind het nu al leuk!! :)

Het is natuurlijk maar een idee. Maar probeer de creatieve werelden bij elkaar te brengen. Kun jij niet een soort co-commentator worden bij de twitch uitzendingen? Paul heeft het soms veel te druk met bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Dansmeister:

Het is natuurlijk maar een idee. Maar probeer de creatieve werelden bij elkaar te brengen. Kun jij niet een soort co-commentator worden bij de twitch uitzendingen? Paul heeft het soms veel te druk met bouwen.

Hier heb ik geld voor over. 

Net te laat lees ik. Desalniettemin goed werk @Arezo

Link naar opmerking
Deel via andere websites