Arezo Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Hoppaa Magazijn staat. Dank @Gert vooral dat ruimtelijk inzicht is onovertroffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Prachtig dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Constructors United! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Het is mooi geweest! Morgen gaan we weer door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Man man heb ik het weer gemist. Sla je reeds gestreamde uren dan op. Die kan je dan ook op Twitch terugkijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april @Arezo graag mij en iedereen die hier al reageert mentionen aub wanneer je weer gaat streamen. Ik vind mijn werk super fucking leuk, ik ben nu 2 dagen vrij, kijk hier al helemaal naar uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april 13 minuten geleden zei Jotew: Man man heb ik het weer gemist. Sla je reeds gestreamde uren dan op. Die kan je dan ook op Twitch terugkijken! Ik zal eens kijken of dat lukt. Waarom ook niet. Dit moet voor de eeuwigheid behouden blijven natuurlijk. Ik ga mentionen @Kyrill, bedankt voor je enthousiasme! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zojuist zei Arezo: Ik zal eens kijken of dat lukt. Waarom ook niet. Dit moet voor de eeuwigheid behouden blijven natuurlijk. Ik ga mentionen @Kyrill, bedankt voor je enthousiasme! Graag gedaan, jij bedankt. En mijn excuses voor mijn onaardige gedrag richting jouw persoon, de laatste tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ik ga nu even heel erg hard werken, zodat ik mezelf vanmiddag wat van deze beelden kan gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Gisteren ook even meegekeken, maar dit is echt goud inderdaad! Vind alleen wel dat je tekst en uitleg moet geven tijdens het streamen, Paul. Of heb je die mogelijkheid niet? Wil ook wel een tag bij de volgende stream. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april Vanavond maar even een taglijst in elkaar knutselen! Nou die mogelijkheid is er, ik woon alleen gelijkvloers en wil niet dat mijn vriendin en dochter last hebben van mijn gewauwel, maar zal mijn best doen om commentaar te geven. De stream van gisteren trok gemiddeld 0,9 bezoekers, dat kan alleen maar beter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april https://www.twitch.tv/arezovanmu Over ongeveer 10 minuten ga ik live! @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' (wat een zieke lijst is dit haha, als iedereen tegelijk gaat kijken word ik wel zenuwachtig denk ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ik kom sowieso even kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april PS date ff up, 61 seconde nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Mijn vriendin wil het hebben over de vakantie. Ze gaat maar zelf. Ik kom kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Net hardgelopen, nu douchen, dan de buurman helpen met zijn wifi en daarna mijn dochter ophalen van scouting. Hoop echt dat ik erna nog je kraan kan aanschouwen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hahaha, "let op ... oh nee, let maar niet op" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 21 minuten geleden zei Arezo: https://www.twitch.tv/arezovanmu Over ongeveer 10 minuten ga ik live! @Kyrill @Vreven @De Raam @neva @Dansmeister @ElPrincipito @Titan @Gert @Jotew @sennid @Glenn08 @La Pulga @roeliho @The Saint @Grote Ree @bas huijsmans @Tim' (wat een zieke lijst is dit haha, als iedereen tegelijk gaat kijken word ik wel zenuwachtig denk ik). Ben net ingeschakeld, vind het nu al leuk!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Kom er aan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 1 uur geleden zei Kyrill: Ben net ingeschakeld, vind het nu al leuk!! Het is natuurlijk maar een idee. Maar probeer de creatieve werelden bij elkaar te brengen. Kun jij niet een soort co-commentator worden bij de twitch uitzendingen? Paul heeft het soms veel te druk met bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april Wat een goeie tip! En bedankt voor het kijken iedereen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Je hebt weer een goede sessie neer gezet hoor Paul! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 43 minuten geleden zei Dansmeister: Het is natuurlijk maar een idee. Maar probeer de creatieve werelden bij elkaar te brengen. Kun jij niet een soort co-commentator worden bij de twitch uitzendingen? Paul heeft het soms veel te druk met bouwen. Hier heb ik geld voor over. Net te laat lees ik. Desalniettemin goed werk @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten