Marius Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Ik had misschien nog wat meer groen gemarkeerde gemiddeldes verwacht, maar dat maakt op zich niet heel veel uit natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Heerlijk seizoen gedraaid. Volgend seizoen maar eens op jacht naar die 1e plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april Seizoen 2025 - 2026 Ik ga aan mijn derde seizoen beginnen in de Hofstad. De eerste twee seizoenen had ik alleen maar succes en ik hoop dat ik dit door kan zetten. Dat zou dus betekenen dat ik de Johan Cruijff schaal, KNVB Beker, Titel of zelfs de Europa League moet winnen. Met één prijs ben ik gewoon al tevreden. Om nog meer succes te hebben zal ik dus betere spelers moeten gaan halen en dan vooral in de verdediging. Ik heb gemerkt dat de meeste verdedigers minder zijn geworden. Op mijn linksback heb ik met Calvin Verdonk en Ramon Hendriks twee goede opties. Het zal dus vooral gaan om de centrale plekken en de rechtsbacks. En verder hoop ik op wat buitenkansjes. In de Eredivisie ga ik weer voor op top vier plek en mocht het plek drie of hoger worden dan ben ik helemaal tevreden, want dan mogen wij volgens mij Champions League voetbal gaan spelen. En ik wil de naam als Cupfighter in leven houden. In de Europa League is overwintering een belangrijk doel voor mij persoonlijk. En dan over naar de transfers. Zoals gewoonlijk beginnen we met de uitgaande transfers. Labyad is de eerste die vertrekt. Hij gaat spelen in Marokko voor Raja Casablanca. De transfer levert ons 400k op. Feliciano de Ruijter gaat naar Almere City voor 72k. Matuta wordt weer verhuurd en nu aan FC Emmen. Castaignos vertrekt weer na een jaar en gaat naar FC Utrecht voor 1,2 miljoen. Daryl Werker gaat naar SC Heerenveen voor 1,8 miljoen. Silvinho Esajas wordt verhuurd aan Modena. Fernando Lewis gaat naar Sparta voor 875k. Serreveld vertrekt naar FC Utrecht voor 4,1k. Ihattaren kan bij ons geen potten breken en mag bij Sparta zijn carriere verder gaan redden. HIj levert ons 54k op. Luc Mares gaat ook weer weg en hij vertrekt naar Anderlecht voor 1,6 miljoen. SC Heerenveen komt Nick Marsman halen voor 240k. Timo Letschert vertrekt ook weer. @Djurovski kwam persoonlijk bij me langs om te zeggen dat ik hem moet gaan verkopen. Hij vertrekt naar Standard voor 240k. Robyn Esajas wordt verhuurd aan Roda JC. De laatste die tijdelijk vertrekt is Komljenovic. Hij gaat naar AIK Topola. En dan gaan we het nu hebben over mijn inkomende transfers. Ik hoop jullie te gaan verbazen. De eerste speler die komt is Xavier Mbuyamba. Hij is een centrale verdeiger die overkomt van FC Volendam. Hij kost ons 5,75 miljoen. De tweede speler is Nigel Lonwijk. Deze jongen is nog maar 22 jaar en is in mijn ogen nog een talent. Hij kan centraal achterin spelen, maar ook als rechtsback. Hij komt gratis over van Wolves. Sven van Beek is een rechtsback die gratis overkomt van SC Heerenveen. Bart Schenkeveld is een centrale verdediger en komt transfervrij over. Ik had het over buitenkansjes. Anthony Musaba is zo'n speler. Hij is een rechter winger en komt transfervrij naar ons toe. Zian Flemming mocht blijkbaar weg bij Millwall en deze centrale aanvallende middenvelder komt transfervrij naar ons toe. En weer een buitenkansje voor ons. Joël Veltman is ook zo'n speler. Deze centrale verdediger en rechtsback komt transfervrij naar ons toe. En dan misschien wel voor mij persoonlijk de mooiste transfers. Woutje Weghorst komt ons spitspositie versterken. Hij komt transfervrij naar ons toe. De laatste speler die komt is Shiloh 't Zand. Hij komt over van Feyenoord en kost ons 350k. Ik ben heel tevreden over de transferperiode. We hebben winst gemaakt en voor twee spelers maar betaald. Als wij het dus goed doen en er zijn spelers die boven zichzelf uitstijgen dan kunnen wij flink cashen. Er is ook geloot voor de Europa League en hebben weer leuke potjes in het vooruitzicht. Ik blijf erbij als ik tien punten pak dan heb ik overwintering te pakken. Wist je dat ik nu alles wistje datjes heb gehad Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie ADO Den Haag Beste elf Loting Europa League Antwoorden op posts van users @Marius Al met al was het echt een teamprestatie wat wij gepresteerd hebben. @MNie Ik denk dat ik nog niet mee kan strijden om de titel, maar je weet het maar nooit. @Djurovski @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Leuke transfers gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Timo persoonlijk op de trein naar Luik gezet haha. Leuke aanwinsten. Aardig wat ervaring erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Een paar bekende namen tussen de versterking. Toch wel duidelijk voor ervaring gekozen. Hopelijk pakt het goed uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 april Auteur Share Geplaatst 29 april Seizoen 2025 - 2026 De kruitdampen van de transfers zijn weg. We mogen nu er een team van maken en lekker de wedstrijden gaan spelen. In de voorbereiding spelen we eerst tegen wat lokale teams. Er is een trainingskamp georganiseerd en we spelen tegen drie Belgische clubs. Om daarna nog twee relatief makkelijke teams te treffen. Na onze voorbereiding gaan we spelen tegen Ajax om de Johan Cruijff Schaal. Na deze wedstrijd gaan we spelen in de Eredivisie. We gaan spelen tegen Go Ahead Eagles, Excelsior, Ajax en FC Twente. Voorbereiding Johan Cruijff Schaal ADO Den Haag - Go Ahead Eagles Augustus Stand Eredivisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dankje. Ik ben aardig trots op wat wij gehaald hebben. @Djurovski Aha jij hebt die bonnetjes ingeleverd bij Mark. Ik wilde juist ervaring binnen halen. @Marius Ik wilde ervaring binnen halen, want die gasten weten precies wat ik van ze verlang. @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Enkel Ajax dat momenteel te sterk is. Zeker een geslaagde start dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Twee keer verliezen van Ajax werk aan de winkel. Verder keurige maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april Auteur Share Geplaatst 30 april Seizoen 2025 - 2026 Ik ben tevreden hoe wij gestart zijn. Twee keer verliezen van Ajax kan gebeuren. De andere uitslagen waren gewoon goed voor ons. Maar vanaf deze maand gaat het druk worden, want Europees voetbal komt eraan. In de Europa League gaan we spelen tegen Wolfsberger AC. In de Eredivisie gaan we spelen tegen PSV, AZ, FC Groningen en sc Heerenveen. Tijdens de wedstrijd tegen AZ zal ik voor de 100ste keer op de bank zitten bij ADO. Ook heb ik wat geld uitgegeven voor de jeugdscouting en het jeugdcomplex. Ik wil dat de club ook verder in ontwikkeling gaat komen, want dan pluk je daar ook uiteindelijk de vruchten van. Jeugdscouting + jeugdcomplex 100 wedstrijden ADO Den Haag - PSV Eredivisie Wolfsberger AC - ADO Den Haag Europa League September Stand Eredivisie Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Verliezen van Ajax is geen schande voor ons. Zolang we goed spelen ben ik altijd tevreden. @Djurovski Verliezen van Ajax in deze fase is niet erg. We pakken ze vanzelf wel. @MNie @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Meer dan prima maand. Ook tegen PSV is een verlies ingecalculeerd. Even de koppositie grijpen in Europa is ook wel fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei Seizoen 2025 - 2026 We blijven goed presteren en dat wij nu boven aanstaan in de Europa League is leuk voor de fans, maar niet voor mij. Ik kijk verder en ik heb het eerder gezegd. Die tien punten pakken is een groot doel in Europa. Dat ik trouwens goed bezig ben is ook te merken aan het bestuur. Ik moest langs komen voor een contractbespreking. Ik heb dit contract ook geaccepteerd en ik blijf sowieso tot 2029. Maar zolang de Champions League niet is gewonnen ga ik niet weg. Of men moet mij ontslaan, maar dat zie ik niet snel gebeuren. En dan over tot de wedstrijden. In de Europa League spelen wij tegen Ludogrets en Eintracht Frankfurt. In de Eredivisie gaan we spelen tegen PEC Zwolle, Feyenoord en VVV. Straks in de beker zal ik vooral mijn reserves laten spelen zodat ik de basis vrij heb voor Europa. Nieuw contract Ludogrets - ADO Den Haag Europa League ADO Den Haag - Eintracht Frankfurt Europa League Feyenoord - ADO Den Haag Eredivisie Oktober Stand Eredivisie Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Verliezen van PSV is geen schande. In de EL een keer bovenaan staan is wel grappig. @Djurovski @MNie @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei De topclubs zijn nog net te sterk. Verder twee sterke maanden. Zeker in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Dat blijft prima lopen. Best of the rest lijkt ook dit seizoen zeker weer haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Nog altijd prima prestaties. De echte topclubs lijken nog een maatje te groot, maar jou kennende duurt dat niet lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 mei Auteur Share Geplaatst 2 mei Seizoen 2025 - 2026 We gaan nog steeds heel erg goed. Vooral Europa lijkt het dit jaar te gaan lukken. Komt het door de tegenstanders of is de selectie stukken beter geworden? Ik zelf denk het laatste. Nu moeten wij wel de stap blijven zetten. In deze maand mogen in Europa spelen tegen Club Brugge en Newcastle United. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Vitesse, De Graafschap, FC Utrecht en Sparta. Club Brugge - ADO Den Haag Europa League ADO Den Haag - Newcastle United Europa League November Stand Eredivisie Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik hoop stiekem dat wij genoeg punten pakken en dat de topclubs mekaar het moeilijk maken, want dan blijven wij aanhaken. @Marius Het zou mooi zijn en wie weet wat er meer in het vat zit. @ElMarcos Ik hoop dat wij snel stappen kunnen maken. @MNie @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Dankzij een prima maand zelfs een plaatsje opgeschoven in het parlement. Mits winst tegen De Graafschap hadden dat zelfs twee plekken geweest. Verliezen van Newcastle in Europa kan gewoon gebeuren natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Dit zijn gewoon hele goede en hele sterke prestaties hoor. Nationaal doe je leuk mee en ook Europees gaat het best lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Je maakt zeer snel van ADO Den Haag een voetbalmachine en dat is zeer knap. Ik zal ze een aanschrijven of je niet bij de technische staf toegevoegd kan worden. Heeft mijn clubje wel nodig he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 mei Auteur Share Geplaatst 3 mei Seizoen 2025 - 2026 Wat kan ik zeggen. We verliezen van de grotere ploegen, maar voor de rest hoeven wij gewoon niet bang te zijn. Europees gaat het ook erg goed en nu moeten wij de bonuspunten gaan pakken en in de Eredivisie eens laten zien wat we nu allemaal kunnen. In de Eredivisie gaan we spelen tegen NEC, Fortuna, Excelsior en Ajax. In de Europa League gaan we spelen tegen Bodo/Glimt en we mogen onze kunsten ook weer vertonen in de KNVB Beker. Hierin spelen wij tegen Helmond Sport. ADO Den Haag - Bodo/Glimt Europa League Ajax - ADO Den Haag Eredivisie December Stand Eredivisie Stand Europa League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Van De Graafschap hadden wij moeten winnen, maar we kunnen niet alles hebben. Zelf in de EL gaat het lekker voor ons. @ElMarcos We doen het heel goed. In de EL gaat het zelfs beter dan ik had verwacht. @MNie Ik blijf me zelf ook verbazen hoe goed het gaat. Twee jaar geleden nog in de Eerste divisie en nu draaien wij mee met de grotere teams van Nederland. @Djurovski @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Denk dat je nog steeds zeer tevreden kunt zijn met de resultaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Je blijft prima mee doen bovenin. Ondanks dat de klassieke topclubs voorlopig nog te sterk lijken, ben je op dit moment een outsider voor de titel lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 mei Auteur Share Geplaatst 4 mei Seizoen 2025 - 2026 Halverwege het seizoen zitten wij nu. En dat betekent transferperiode. Ik kan heel kort zijn. Ik heb niemand gehaald. Ik wil het seizoen met deze jongens afmaken. Wel zijn er wat spelers uit het tweede weggegaan. Daar hecht ik geen waarde aan in iedergeval. Ik ontvang zo wat geld en kan het later misschien uitgegeven voor goede spelers. Gaan we dan niet voetballen. Zeker wel. In de Europa League gaan we spelen tegen Rangers en Shaktar Donetsk. In de beker is PEC onze tegenstander. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles. Maar de belangrijkste vraag zal zijn. Gaan we direct overwinteren in Europa of gaan we naar de play-offs? Transfers uuit Rangers - ADO Den Haag Europa League ADO Den Haag - Shaktar Donetsk Europa League Januari Stand Eredivisie Stand Europa League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik ben meer dan tevreden over hoe het gaat. Ik kijk wel stiekem met één oog naar de concurrenten. We doen stiekem mee om de titel. @Marius We hangen er keurig aan en wie weet kunnen wij nog wel eens gaan stunten. Maar ik ben al blij met plek drie. @ElMarcos @Djurovski @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Lekker om de tussenronde te mogen overslaan in Europa hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 mei Share Geplaatst 4 mei Heel erg knap nationaal en Europees wat je presteert. Leuke loting ook in de KNVB beker wederom en zeker omdat ik de uitslag al ergens anders op het forum voorbij heb zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten