Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] De ooievaar gaat Europa veroveren

delichris

Aanbevolen berichten

Niet het aantal punten dat je verwacht had. De leidersplek blijft echter nog in het vizier dus dat valt dan weer mee. De bekerloting valt misschien wat tegen, maar de beker lijkt me dit jaar ook geen doel an sich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

660a632e4659f-ado_den_haag_banner_fm24_d

Seizoen 2023 - 2024

Wat een slechte maand hadden wij gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die maand niet aanzag komen. Ik hoop dat wij ons snel zullen gaan herpakken, want ik wil niet nog zo'n maand mee maken. 

Deze maand spelen wij in de Eerste Divisie tegen Helmond Sport, Willem II, NAC en Jong AZ. In de beker spelen wij tegen Ajax. Deze wedstrijd heb ik al aangekruist als nederlaag en daarom verwacht ik dat veel punten gaan pakken in de competitie.

Wist je dat Oceans 12 deels in Den Haag is opgenomen? 

ADO Den Haag - Willem II Eerste Divisie

6610163b695ea-adowillem2.png

Ajax - ADO Den Haag KNVB Beker

6610164931fe1-ajaxadobeker1.png

6610167f2cfc7-ajaxadobeker2.png

December

6610168dc4fc7-december.png

Stand Eerste Divisie

Helaas was de stage loper van Mnie hier actief. Helaas geen screen.

Tweede Periode

661016a10baab-tweedeperiode.png

Loting KNVB Beker

661016b3b4e4c-lotingbeker.png

Overzicht manager

661016c7ec57d-overzicht.png

Financien

661016d87f53e-financien.png

Antwoorden op posts van users

@MNie Het is niet alleen maar goud wat ik aanraak zo te zien.

@Djurovski Ik zag het in ieder geval niet aankomen.

@Marius We haken nog aan en de beker is geen prioriteit op dit moment.

@Rossini' Ik was niet tevreden over hoe het is gegaan.

@Kyrill Dit moeten wij niet te vaak hebben.

@xJordinosaur Je kan niet alles hebben, maar mijn doel is wel promotie. De beker is bijzaak voorlopig.

@Lensherr @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier herstel je je toch mooi en de kwartfinale van de KNVB beker is gezien de tegenstander heel erg realistisch! En dat allemaal na een geweldig spannende wedstrijd tegen Ajakkus

bewerkt door MNie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Gaan we dit seizoen echte cupfighters worden? Want als je Ajax kan uitschakelen waar zou dan het sprookje eindigen. Om eerlijk te zijn? Ik heb geen idee, maar het is leuk om ons cupfighters te gaan noemen. Er komen ook weer transfers. Er staan drie op het programma. Deze waren ook alle drie al gedaan door de vorige manager. Alleen ik kan Nick Marsman als keeper niet inzetten omdat hij al voor twee teams in actie is geweest en dat is eigenlijk wel heel zuur. Nu heb ik dus een keeper die ik moet betalen en ik kan er niets mee. Hij was zeker mijn eerste keeper geweest. Qua uitgaande transfers heb ik spelers verkocht die niet in mijn plannen voor gaan komen. Dus al met al toch voor mij persoonlijk een goede transferperiode geweest.

En dan over naar de wedstrijden. Ik had het al eerder over cupfighters. We mogen dus aantreden tegen Telstar voor de KNVB Beker. Een horde die wij zeker kunnen winnen. Maar of het ook gebeurd tja dat is de vraag. In de competitie gaan we spelen tegen De Graafschap, VVV en FC Emmen.

Wist je dat de Rolling Stones in Hotel des Indes hebben gelogeerd. En dat Anna Pavlova er is overleden.

Transfers in

66111288957ec-transfersin1.png

Transfers uit

6611129f9ef6c-transfersuit1.png

Telstar - ADO Den Haag KNVB Beker

661112afdf30c-telstaradobeker1.png

661112c710eb8-telstaradobeker2.png

Januari

661112d7a45a3-januari.png

Stand Eerste Divisie

661112e85389a-stand.png

Loting KNVB Beker

661113047ba6d-lotingbeker.png

Overzicht manager

6611131f53c42-overzicht.png

Financien

6611132eea423-fiancien.png

@MNie We hebben ons heel goed hersteld en de winst op Ajax was gewoon heerlijk en dat ook nog eens in de Arena.

@Djurovski We zijn geen slecht team op dit moment. Ajax verslaan is wel een hoogtepunt dit seizoen.

@Rossini' Ik hoop het wel, want dan zouden wij promoveren.

@Marius Het was genieten in de beker. Ik heb altijd wel iets met een beker gehad en strafschoppen.

@Lensherr Dankje.

@Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je blijft echt knotsgekke resultaten neerzetten, ook opnieuw in de beker. Met de huidige loting ligt de weg naar de halve finale eigenlijk open, en zelfs tussen de rest van het deelnemersveld zitten veel kleinere clubs. De vraag is natuurlijk hoe PSV en Feyenoord blijven presteren. En als ze er niet uitgaan, kunnen ze mekaar ook nog tegenkomen in de halve finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Ik heb lekker door kunnen spelen en daarom maar een extra update. En jullie zijn gewoon benieuwd naar de prestaties in februari. Deze maand spelen wij tegen FC Den Bosch in de KNVB Beker. En in de competitie spelen Top Oss, FC Den Bosch, Willem II en MVV. Blijven we cupfighters of is het sprookje over?

Wist je dat er op Scheveningen een Lourdesgrot is. Deze bevind zich in de Lourdeskapel naast de Lourdeskerk.

ADO Den Haag - FC Den Bosch KNVB Beker

66117073c457d-adodenboschbeker1.png

6611707e11622-adodenboschbeker2.png

Loting KNVB Beker

6611708b639f8-bekerloting.png

ADO Den Haag - PSV KNVB Beker

661170a29d6b2-adopsvbeker.png

Februari

661170b31e3c7-februari.png

Stand Eerste Divisie

661170c4594cb-standcomp.png

Affiche finale KNVB Beker

661170d66889c-affichebekerfinale.png

Overzicht manager

661170e617367-overzicht.png

Financien

661170fe1b3c7-financien.png

@Marius Mijn wedstrijden zijn nooit saai in ieder geval. Er valt altijd wel iets te beleven. 

@MNie Ja en dan moet je nu niet schrikken.

@Djurovski @Lensherr @Rossini' @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Say what?! Na Den Bosch even PSV met 3-0 verslaan ... en dan Feyenoord dat ook nog eens uit de beker ligt. Zeer verrassende finale daardoor, en je bent alles behalve kansloos! We zouden ondertussen bijna vergeten dat je ook goed op weg bent naar de titel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Wat een feest werd er gevierd toen ADO de finale haalde van de KNVB Beker. Ik had nooit verwacht PSV te gaan verslaan. PSV vermoed ik ook niet. Maar wij staan in de finale en we maken serieus kans op de beker omdat wij Sparta treffen in de finale. Ik zal ze niet onderschatten, maar onze kansen zijn nu beter dan dat we Feyenoord zouden treffen. En nu lonkt Europees voetbal ook nog eens. Maar voor dat het zover is zullen wij eerst nog de maand Maart moeten afwerken. Daarin treffen wij Jong Ajax, Roda JC, FC Dordrecht, Telstar en FC Groningen. Een zware maand zeg ik zo.

Wist je dat Prince een geheim concert heeft gegeven in het Paard?

Telstar - ADO Den Haag Eerste Divisie

661259c172280-telstarado.png

ADO Den Haag - FC Groningen Eerste Divisie

661259cbcd936-adogroningen.png

Maart

661259de9d1c4-maart.png

Stand Eerste Divisie

661259f026da2-stand.png

Derde Periode

661259fea8103-standderdeperiode.png

Overzicht manager

66125a0e4c6ac-overzicht.png

Financien

66125a1d7dbfd-financien.png

@Marius Ik stond er ook van te kijken hoe gemakkelijk het ging. We kunnen zomaar twee prijzen winnen.

@Djurovski Favoriet weet ik niet, maar we maken zeker kans. Dankje omtrent de wist je datjes. Ik wilde eens wat anders doen.

@Rossini' Het kan een heel mooi zijn worden voor ADO.

@MNie @Lensherr @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Daar is dan de finale van de KNVB Beker. Twee verrassende finalisten gaan de finale spelen. Sparta uit Rotterdam en ADO Den Haag uit Den Haag. Eén van deze twee ploegen gaat dus bij winst Europees voetbal spelen. Voor beide clubs zou dat een mooie winst zijn. En uiteraard eeuwige roem voor wie deze beker wint. Want wie herinnert zich nog de verliezer?

Wist je dat ADO Den Haag maar twee keer de KNVB Beker heeft gewonnen?

Aankondiging KNVB Beker

66140b631c829-aankondigingbekerfinale.pn

Road to the final Sparta

66140b74bab1c-roadtothefinalsparta.png

Road to the final ADO Den Haag

66140b8f50068-roadtothefinalado.png

Opstellingen Sparta - ADO Den Haag

66140ba2747d7-opstellingsparta.png

66140beab3df2-opstellingado.png

Finale KNVB Beker

66140c127aefe-finale1.png

66140c356051b-finale2.png

66140c4b60c14-overwinning_beker_zie_ook_

66140c696e06b-winst1.png

66140ca98e5c6-wisnt2.png

66140cbfd9b41-winst3.png

66140cd173ddd-plaatsingeuropeesvoetbal.p

@Lensherr Je zou denken dat wij Sparta ook moeten verslaan na zo'n bekeravontuur. Maar ja het is een finale.

@Rossini' Het gaat een strijd worden om promotie.

@Djurovski Normaal niet, maar nu wel.

@MNie We hebben het goed voor elkaar dus wie weet.

@Marius Ik denk dat het ook spannend wordt tot het einde.

@Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites