Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Niet het aantal punten dat je verwacht had. De leidersplek blijft echter nog in het vizier dus dat valt dan weer mee. De bekerloting valt misschien wat tegen, maar de beker lijkt me dit jaar ook geen doel an sich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Oef, een klein dipje. Hopelijk snel eruit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Mindere periode helaas, kan gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Mindere maand. En ook nog eens een lastige loting in de beker. Het zit even niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april Seizoen 2023 - 2024 Wat een slechte maand hadden wij gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die maand niet aanzag komen. Ik hoop dat wij ons snel zullen gaan herpakken, want ik wil niet nog zo'n maand mee maken. Deze maand spelen wij in de Eerste Divisie tegen Helmond Sport, Willem II, NAC en Jong AZ. In de beker spelen wij tegen Ajax. Deze wedstrijd heb ik al aangekruist als nederlaag en daarom verwacht ik dat veel punten gaan pakken in de competitie. Wist je dat Oceans 12 deels in Den Haag is opgenomen? ADO Den Haag - Willem II Eerste Divisie Ajax - ADO Den Haag KNVB Beker December Stand Eerste Divisie Helaas was de stage loper van Mnie hier actief. Helaas geen screen. Tweede Periode Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Het is niet alleen maar goud wat ik aanraak zo te zien. @Djurovski Ik zag het in ieder geval niet aankomen. @Marius We haken nog aan en de beker is geen prioriteit op dit moment. @Rossini' Ik was niet tevreden over hoe het is gegaan. @Kyrill Dit moeten wij niet te vaak hebben. @xJordinosaur Je kan niet alles hebben, maar mijn doel is wel promotie. De beker is bijzaak voorlopig. @Lensherr @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Hier herstel je je toch mooi en de kwartfinale van de KNVB beker is gezien de tegenstander heel erg realistisch! En dat allemaal na een geweldig spannende wedstrijd tegen Ajakkus 5 april bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Ajax uitschakelen na zo'n Beroerde vorige maand. Knap. Deze maand is sowieso weer keurig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Lekkere reeks, hopelijk kan je die verder zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Die bekermatch tegen Ajax! Jouw bekerscores zijn voor de geschiedenisboeken dit seizoen zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Prima resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april Seizoen 2023 - 2024 Gaan we dit seizoen echte cupfighters worden? Want als je Ajax kan uitschakelen waar zou dan het sprookje eindigen. Om eerlijk te zijn? Ik heb geen idee, maar het is leuk om ons cupfighters te gaan noemen. Er komen ook weer transfers. Er staan drie op het programma. Deze waren ook alle drie al gedaan door de vorige manager. Alleen ik kan Nick Marsman als keeper niet inzetten omdat hij al voor twee teams in actie is geweest en dat is eigenlijk wel heel zuur. Nu heb ik dus een keeper die ik moet betalen en ik kan er niets mee. Hij was zeker mijn eerste keeper geweest. Qua uitgaande transfers heb ik spelers verkocht die niet in mijn plannen voor gaan komen. Dus al met al toch voor mij persoonlijk een goede transferperiode geweest. En dan over naar de wedstrijden. Ik had het al eerder over cupfighters. We mogen dus aantreden tegen Telstar voor de KNVB Beker. Een horde die wij zeker kunnen winnen. Maar of het ook gebeurd tja dat is de vraag. In de competitie gaan we spelen tegen De Graafschap, VVV en FC Emmen. Wist je dat de Rolling Stones in Hotel des Indes hebben gelogeerd. En dat Anna Pavlova er is overleden. Transfers in Transfers uit Telstar - ADO Den Haag KNVB Beker Januari Stand Eerste Divisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie We hebben ons heel goed hersteld en de winst op Ajax was gewoon heerlijk en dat ook nog eens in de Arena. @Djurovski We zijn geen slecht team op dit moment. Ajax verslaan is wel een hoogtepunt dit seizoen. @Rossini' Ik hoop het wel, want dan zouden wij promoveren. @Marius Het was genieten in de beker. Ik heb altijd wel iets met een beker gehad en strafschoppen. @Lensherr Dankje. @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Je blijft echt knotsgekke resultaten neerzetten, ook opnieuw in de beker. Met de huidige loting ligt de weg naar de halve finale eigenlijk open, en zelfs tussen de rest van het deelnemersveld zitten veel kleinere clubs. De vraag is natuurlijk hoe PSV en Feyenoord blijven presteren. En als ze er niet uitgaan, kunnen ze mekaar ook nog tegenkomen in de halve finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Hahaha wat een resultaten zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 april Auteur Share Geplaatst 6 april Seizoen 2023 - 2024 Ik heb lekker door kunnen spelen en daarom maar een extra update. En jullie zijn gewoon benieuwd naar de prestaties in februari. Deze maand spelen wij tegen FC Den Bosch in de KNVB Beker. En in de competitie spelen Top Oss, FC Den Bosch, Willem II en MVV. Blijven we cupfighters of is het sprookje over? Wist je dat er op Scheveningen een Lourdesgrot is. Deze bevind zich in de Lourdeskapel naast de Lourdeskerk. ADO Den Haag - FC Den Bosch KNVB Beker Loting KNVB Beker ADO Den Haag - PSV KNVB Beker Februari Stand Eerste Divisie Affiche finale KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Mijn wedstrijden zijn nooit saai in ieder geval. Er valt altijd wel iets te beleven. @MNie Ja en dan moet je nu niet schrikken. @Djurovski @Lensherr @Rossini' @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Mooi op kop en een verrassende plek in de bekerfinale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Say what?! Na Den Bosch even PSV met 3-0 verslaan ... en dan Feyenoord dat ook nog eens uit de beker ligt. Zeer verrassende finale daardoor, en je bent alles behalve kansloos! We zouden ondertussen bijna vergeten dat je ook goed op weg bent naar de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Verassende finale in de beker waar je stiekem de favoriet bent. Die weetjes zijn een leuke toevoeging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Auteur Share Geplaatst 7 april Seizoen 2023 - 2024 Wat een feest werd er gevierd toen ADO de finale haalde van de KNVB Beker. Ik had nooit verwacht PSV te gaan verslaan. PSV vermoed ik ook niet. Maar wij staan in de finale en we maken serieus kans op de beker omdat wij Sparta treffen in de finale. Ik zal ze niet onderschatten, maar onze kansen zijn nu beter dan dat we Feyenoord zouden treffen. En nu lonkt Europees voetbal ook nog eens. Maar voor dat het zover is zullen wij eerst nog de maand Maart moeten afwerken. Daarin treffen wij Jong Ajax, Roda JC, FC Dordrecht, Telstar en FC Groningen. Een zware maand zeg ik zo. Wist je dat Prince een geheim concert heeft gegeven in het Paard? Telstar - ADO Den Haag Eerste Divisie ADO Den Haag - FC Groningen Eerste Divisie Maart Stand Eerste Divisie Derde Periode Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik stond er ook van te kijken hoe gemakkelijk het ging. We kunnen zomaar twee prijzen winnen. @Djurovski Favoriet weet ik niet, maar we maken zeker kans. Dankje omtrent de wist je datjes. Ik wilde eens wat anders doen. @Rossini' Het kan een heel mooi zijn worden voor ADO. @MNie @Lensherr @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Even bijgelezen en wat een aangename verrassing om PSV uit te schakelen. Sparta zou dan in principe zeker moeten lukken als je de finaledruk achter je kan laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Terug aan kop, promotie komt wel goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Verliezen van Groningen is geen schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Het is toch bijzonder knap dat je voor "de dubbel" kunt gaan in je eerste jaar. Knap werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Hier en daar puntenverlies zorgt ervoor dat het toch spannend zal blijven tot het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april Seizoen 2023 - 2024 Daar is dan de finale van de KNVB Beker. Twee verrassende finalisten gaan de finale spelen. Sparta uit Rotterdam en ADO Den Haag uit Den Haag. Eén van deze twee ploegen gaat dus bij winst Europees voetbal spelen. Voor beide clubs zou dat een mooie winst zijn. En uiteraard eeuwige roem voor wie deze beker wint. Want wie herinnert zich nog de verliezer? Wist je dat ADO Den Haag maar twee keer de KNVB Beker heeft gewonnen? Aankondiging KNVB Beker Road to the final Sparta Road to the final ADO Den Haag Opstellingen Sparta - ADO Den Haag Finale KNVB Beker Antwoorden op posts van users @Lensherr Je zou denken dat wij Sparta ook moeten verslaan na zo'n bekeravontuur. Maar ja het is een finale. @Rossini' Het gaat een strijd worden om promotie. @Djurovski Normaal niet, maar nu wel. @MNie We hebben het goed voor elkaar dus wie weet. @Marius Ik denk dat het ook spannend wordt tot het einde. @Kyrill @xJordinosaur @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Heerlijk traject in de beker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten