Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] De ooievaar gaat Europa veroveren

delichris

Aanbevolen berichten

6609739fc9a28-ado_den_haag_banner_fm24_d

De banner is gemaakt door mijn speciale vriend @MNie. Bedankt vriend.

Seizoen 2023 - 2024

Er komt een tweede novelle van mijn kant. De hexagon challenge zet ik even aan de kant. Ik ga ook de KKD challenge doen. Ik heb gekozen om deze challenge met ADO Den Haag  te gaan spelen. Een club die in mijn ogen in de Eredivisie hoort. Ik probeer ADO de Champions League te laten winnen. In potentie moet ADO gewoon een topclub zijn in Nederland. Dat komt ook omdat Den Haag de derde stad van Nederland is en met zoveel inwoners zou je gewoon verwachten dat er veel mensen geinteresseerd zijn in een voetbalclub. Ook grote bedrijven zouden zich aan aan deze club moeten verbinden. Helaas gebeurd dit niet. En daarom is het aan mij ADO terug te brengen naar de Eredvisie en vanuit daar kijken wat er kan qua Europees voetbal. Maar goed dat is allemaal toekomst muziek. Eerst maar eens promotie zien te halen. 

Voorlopig zal ik overnachten in het Boulevard Hotel in Scheveningen. Ik huur daar het appartement. Ik ken de eigenaar al wat jaren en daardoor was het voor mij niet moeilijk om hier te overnachten. Even een impressie van het hotel.

Boulevard Hotel Scheveningen, Scheveningen – Bijgewerkte prijzen 2024

En ik heb besloten om wel de transfers aan te zetten en zoveel mogelijk de spelers die geen Belgische of Nederlandse nationaliteit te verkopen. Er waren ook al transfers gedaan en daarvan zullen alle niet Belgische of Nederlandse nationaliteiten meteen weer mogen vertrekken en anders naar het tweede gaan. En dan zullen ze hopelijk volgend seizoen vertrekken. Daarom zal ik ook geen spelers laten zien omdat ik dit nu niet nodig acht. De voorbereiding was al klaar en ik zal daar ook niets aan veranderen. De taktiek waar ik mee ga spelen zal een aanvallende taktiek zijn. Namelijk 4-2-3-1 ik speel hier al tijden mee en heb er succes mee. Tevens heb ik een pak laten maken door Addy van den Krommenacker.

Aanstelling

6609760293865-aanstelling1.png

660979c03ee7a-aanstelling2.png

Introductie

660979dc751d4-introductie.png

Doelstellingen

660979f065b2a-doelstellingen.png

Transfers in

66097a07e69a1-transfersin.png

Transfers uit

66097a1a1813e-transfersuit.png

Selectie ADO Den Haag

66097a2c2b889-selectie.png

Taktiek

66097a3c28f62-taktiek.png

Kleding maakt de man

66097a4e66f2e-kleding_maakt_de_man.png

Antwoorden op posts van users

Ik tag hier een aantal die mijn novellen veel volgen. @Marius @MNie @ElMarcos @Djurovski @Kyrill

image.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

660a632e4659f-ado_den_haag_banner_fm24_d

Seizoen 2023 - 2024

We gaan beginnen met de voorbereiding en deze was al klaar en ik besloot er niets aan te veranderen. Waarom niet? Omdat ik de club wilde kennen. Ik wilde weten welke spelers allemaal goed zijn voor het eerste. In de jeugd zitten wel spelers die zeker als zij zich goed ontwikkelen het eerste kunnen gaan halen. Maar het is aan hun en de staf van het jeugdteam om zich goed te gaan ontwikkelen. In het tweede zitten niet veel goede spelers. Maar goed dat is voor nu ook niet belangrijk. 

In de voorbereiding spelen wij tegen een aantal Eredivisie ploegen en wat Belgische ploegen. Zo kan ik wel zien hoe sterk wij eigenlijk zijn. In de Eerste Divisie gaan we spelen tegen De Graafschap, Roda JC en FC Den Bosch. Een pittige start van het seizoen zo lijkt het.

Voorbereiding

660a635eb82d8-voorbereiding.png

Debuut

660a6480a4849-debuut.png

660a64922e3ff-degraafschapado.png

Augustus

660a64a076fe5-augustus.png

Stand Eerste Divisie

660a64b1a7df2-stand.png

Overzicht manager

660a64c0a054e-overzicht.png

Financien

660a64d2a79df-financien.png

@MNie Ik vond het wel leuk om het pak in de kleuren van de club te laten doen.

@Djurovski Dankje. We gaan het nodig hebben.

@Marius Ik heb vaak in de openingspost veel tektst. Wen er maar niet aan :D . Succes gaan we nodig hebben.

@Kyrill @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes bij ADO Den Haag! Ik volg het Nederlands voetbal niet van heel dichtbij, maar voor mij is dit ook geen club voor de KKD.

De voorbereiding was zeker niet slecht en beloofde een goede start. En die heb je ook gemaakt, mooi begin! En zeker het doelpuntenfestival tegen Den Bosch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

We zijn goed gestart en ik hoop dit deze maand door te zetten. Daarom moeten wij deze maand Jong AZ, FC Groningen, FC Eindhoven, Telstar en MVV verslaan. Er zitten voor ons zware wedstrijden bij zoals die tegen Groningen en AZ. Ik heb ook nog geen idee waar we staan als team. 

Wist je dat je tot voor kort het hele jaar pepernoten kon kopen in Den Haag. Helaas is deze winkel nu dicht.

FC Groningen - ADO Den Haag Eerste Divisie

660c2cf078cd6-groningenado.png

MVV - ADO Den Haag Eerste Divisie

660c2cfbb8eac-mvvado.png

September

660c2d0c1f683-september.png

Stand Eerste Divisie

660c2d1c29000-stand.png

Loting KNVB Beker

660c2d2e03a28-lotingbeker.png

Overzicht manager

660c2d48a3650-overizicht.png

Financien

660c2d6f84028-financien.png

@MNie Ik ben tevreden over onze start.

@Kyrill Ik heb niets te klagen.

@Djurovski Het kan altijd beter.

@Genkie_06 ADO hoort zeker thuis in de Eredivisie.

@Marius Start kon beter, maar ik ben tevreden.

@Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Ik ben zeer tevreden over hoe het nu loopt. Ik ben wel bezig om de buitenlanders zo langzamerhand van de hand te doen. Want dat is toch de regel met de KKD Challenge. We spelen vier wedstrijden in de Eerste Divisie. We gaan spelen tegen Top Oss, FC Emmen, Jong Ajax en VVV. In de beker gaan we spelen tegen Helmond Sport. 

Wist je dat je als de koninklijke vlag wappert op paleis Noordeinde de koning aan het werk is op het paleis.

FC Emmen - ADO Den Haag Eerste Divisie

660d731ba8d14-emmenado.png

ADO Den Haag - VVV Eerste Divisie

660d732a7aae0-adovvv.png

Oktober

660d733d72984-oktober.png

Stand Eerste Divisie

660d7357af3e7-stand.png

Overzicht manager

660d736bdeb72-overzicht.png

Financien

660d73812f2d1-financien.png

@MNie Ik ben tevreden over hoe het nu gaat.

@Djurovski We doen lekker mee daar bovenin.

@Marius We pakken lekker onze punten en doen goed mee daar bovenin.

@Lensherr Dankje. De banner is van Mnie. Het wordt tijd dat ADO het goed gaat doen.

@Rossini' Dankje.

@Kyrill Dankje. Ik zie je alleen nooit op de tribune zitten :P  .

@ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2023 - 2024

Het is een korte maand voor ons. We spelen namelijk tegen Jong PSV, Cambuur, FC Dordrecht en Jong Utrecht. Dit moet eigenlijk negen punten voor ons zijn. En dan heb ik toch echt over de minimale punten. Verder ben ik tevreden over hoe het gaat en we zijn dus een ronde verder in de beker. De loting is ook geweest en helaas voor ons heeft deze heel slecht uitgepakt.

Wist je dat Den Haag een kustlijn van 11 kilometer heeft.

ADO Den Haag - Cambuur Leeuwarden Eerste Divisie

660ec23dcc404-adocambuur.png

November

660ec24d27ddb-november.png

Stand Eerste Divisie

660ec25ea9ac1-stand.png

Loting KNVB Beker

660ec275dfa59-lotingbeker.png

Overzicht manager

660ec28742f2f-overzicht.png

Financien

660ec29c5b168-financien.png

@Kyrill We hebben weinig te klagen op dit moment.

@MNie Ik verbaas me zelf er ook over.

@Djurovski Het gaat lekker en we staan er goed voor.

@Marius Het was een hele rare bekerwedstrijd, maar we zijn door en dat telt.

@Lensherr @Rossini' @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN

Link naar opmerking
Deel via andere websites