delichris Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart De banner is gemaakt door mijn speciale vriend @MNie. Bedankt vriend. Seizoen 2023 - 2024 Er komt een tweede novelle van mijn kant. De hexagon challenge zet ik even aan de kant. Ik ga ook de KKD challenge doen. Ik heb gekozen om deze challenge met ADO Den Haag te gaan spelen. Een club die in mijn ogen in de Eredivisie hoort. Ik probeer ADO de Champions League te laten winnen. In potentie moet ADO gewoon een topclub zijn in Nederland. Dat komt ook omdat Den Haag de derde stad van Nederland is en met zoveel inwoners zou je gewoon verwachten dat er veel mensen geinteresseerd zijn in een voetbalclub. Ook grote bedrijven zouden zich aan aan deze club moeten verbinden. Helaas gebeurd dit niet. En daarom is het aan mij ADO terug te brengen naar de Eredvisie en vanuit daar kijken wat er kan qua Europees voetbal. Maar goed dat is allemaal toekomst muziek. Eerst maar eens promotie zien te halen. Voorlopig zal ik overnachten in het Boulevard Hotel in Scheveningen. Ik huur daar het appartement. Ik ken de eigenaar al wat jaren en daardoor was het voor mij niet moeilijk om hier te overnachten. Even een impressie van het hotel. En ik heb besloten om wel de transfers aan te zetten en zoveel mogelijk de spelers die geen Belgische of Nederlandse nationaliteit te verkopen. Er waren ook al transfers gedaan en daarvan zullen alle niet Belgische of Nederlandse nationaliteiten meteen weer mogen vertrekken en anders naar het tweede gaan. En dan zullen ze hopelijk volgend seizoen vertrekken. Daarom zal ik ook geen spelers laten zien omdat ik dit nu niet nodig acht. De voorbereiding was al klaar en ik zal daar ook niets aan veranderen. De taktiek waar ik mee ga spelen zal een aanvallende taktiek zijn. Namelijk 4-2-3-1 ik speel hier al tijden mee en heb er succes mee. Tevens heb ik een pak laten maken door Addy van den Krommenacker. Aanstelling Introductie Doelstellingen Transfers in Transfers uit Selectie ADO Den Haag Taktiek Kleding maakt de man Antwoorden op posts van users Ik tag hier een aantal die mijn novellen veel volgen. @Marius @MNie @ElMarcos @Djurovski @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Love it!! Vooral het pak van de manager ook haha. Banner graag gedaan uiteraard! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Succes met den haag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Mooie uitdaging! Meer tekst ook dan we gewoonlijk bij een novelle van jou gewend zijn valt me op Succes in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april Auteur Share Geplaatst 1 april Seizoen 2023 - 2024 We gaan beginnen met de voorbereiding en deze was al klaar en ik besloot er niets aan te veranderen. Waarom niet? Omdat ik de club wilde kennen. Ik wilde weten welke spelers allemaal goed zijn voor het eerste. In de jeugd zitten wel spelers die zeker als zij zich goed ontwikkelen het eerste kunnen gaan halen. Maar het is aan hun en de staf van het jeugdteam om zich goed te gaan ontwikkelen. In het tweede zitten niet veel goede spelers. Maar goed dat is voor nu ook niet belangrijk. In de voorbereiding spelen wij tegen een aantal Eredivisie ploegen en wat Belgische ploegen. Zo kan ik wel zien hoe sterk wij eigenlijk zijn. In de Eerste Divisie gaan we spelen tegen De Graafschap, Roda JC en FC Den Bosch. Een pittige start van het seizoen zo lijkt het. Voorbereiding Debuut Augustus Stand Eerste Divisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik vond het wel leuk om het pak in de kleuren van de club te laten doen. @Djurovski Dankje. We gaan het nodig hebben. @Marius Ik heb vaak in de openingspost veel tektst. Wen er maar niet aan . Succes gaan we nodig hebben. @Kyrill @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Goed uit de startblokken geschoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Prima begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Sterke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Veel succes bij ADO Den Haag! Ik volg het Nederlands voetbal niet van heel dichtbij, maar voor mij is dit ook geen club voor de KKD. De voorbereiding was zeker niet slecht en beloofde een goede start. En die heb je ook gemaakt, mooi begin! En zeker het doelpuntenfestival tegen Den Bosch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Geen vlekkeloze voorbereiding maar starten met 6/9 is natuurlijk altijd prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april Seizoen 2023 - 2024 We zijn goed gestart en ik hoop dit deze maand door te zetten. Daarom moeten wij deze maand Jong AZ, FC Groningen, FC Eindhoven, Telstar en MVV verslaan. Er zitten voor ons zware wedstrijden bij zoals die tegen Groningen en AZ. Ik heb ook nog geen idee waar we staan als team. Wist je dat je tot voor kort het hele jaar pepernoten kon kopen in Den Haag. Helaas is deze winkel nu dicht. FC Groningen - ADO Den Haag Eerste Divisie MVV - ADO Den Haag Eerste Divisie September Stand Eerste Divisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik ben tevreden over onze start. @Kyrill Ik heb niets te klagen. @Djurovski Het kan altijd beter. @Genkie_06 ADO hoort zeker thuis in de Eredivisie. @Marius Start kon beter, maar ik ben tevreden. @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zeer sterk vervolg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Sterke reeks neergezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Een ongeslagen maand, dat is altijd lekker. Zo is de balans van de competitiestart toch zeker positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Knappe banner. Leuke clubkeuze en prima resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Goede en prima maand, mooizo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Mooi, succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april Seizoen 2023 - 2024 Ik ben zeer tevreden over hoe het nu loopt. Ik ben wel bezig om de buitenlanders zo langzamerhand van de hand te doen. Want dat is toch de regel met de KKD Challenge. We spelen vier wedstrijden in de Eerste Divisie. We gaan spelen tegen Top Oss, FC Emmen, Jong Ajax en VVV. In de beker gaan we spelen tegen Helmond Sport. Wist je dat je als de koninklijke vlag wappert op paleis Noordeinde de koning aan het werk is op het paleis. FC Emmen - ADO Den Haag Eerste Divisie ADO Den Haag - VVV Eerste Divisie Oktober Stand Eerste Divisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik ben tevreden over hoe het nu gaat. @Djurovski We doen lekker mee daar bovenin. @Marius We pakken lekker onze punten en doen goed mee daar bovenin. @Lensherr Dankje. De banner is van Mnie. Het wordt tijd dat ADO het goed gaat doen. @Rossini' Dankje. @Kyrill Dankje. Ik zie je alleen nooit op de tribune zitten . @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Gaat erg goed en lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Je blijft zeer knap presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Je blijft heerlijk presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Gedeeld eerste ondertussen al. Kwestie van tijd voor je alleen leider bent. En wat een knotsgekke bekerpartij zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april Seizoen 2023 - 2024 Het is een korte maand voor ons. We spelen namelijk tegen Jong PSV, Cambuur, FC Dordrecht en Jong Utrecht. Dit moet eigenlijk negen punten voor ons zijn. En dan heb ik toch echt over de minimale punten. Verder ben ik tevreden over hoe het gaat en we zijn dus een ronde verder in de beker. De loting is ook geweest en helaas voor ons heeft deze heel slecht uitgepakt. Wist je dat Den Haag een kustlijn van 11 kilometer heeft. ADO Den Haag - Cambuur Leeuwarden Eerste Divisie November Stand Eerste Divisie Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill We hebben weinig te klagen op dit moment. @MNie Ik verbaas me zelf er ook over. @Djurovski Het gaat lekker en we staan er goed voor. @Marius Het was een hele rare bekerwedstrijd, maar we zijn door en dat telt. @Lensherr @Rossini' @ElMarcos @Genkie_06 @Boyzone @joostmakaay @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Oei dat ging opeens minder maar waar ken ik dat als supporter van de fc nou van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Oef ineens een mindere maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten