Badmuts Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 (edited) Ik zal eens een klein showroompje maken met fantasy kits die ik aan het maken ben. Kits zijn 2d & 3d dus kunnen ook in de match engine gebruikt worden Alvast een voorproefje: UNA Spoiler Morud/Veflinge IF (met fantasy logo) Spoiler Middelfart (fantasy kits) Spoiler Bremanger IF (fantasy kits) Spoiler Rydaholms GOIF (fantasy kits) Spoiler Edited March 24, 2024 by Badmuts Quote
Badmuts Gepost March 24, 2024 Author Gepost March 24, 2024 (edited) Selfoss (fantasy kits) Spoiler Edited March 24, 2024 by Badmuts Quote
Wolf_pd Gepost March 26, 2024 Gepost March 26, 2024 Gaat UNA niet gewoon meteen voor ASML op de borst? Al zal een echte Zeelstenaar niet toegeven dat hij in Veldhoven woont Quote
Badmuts Gepost March 28, 2024 Author Gepost March 28, 2024 (edited) Op 26-3-2024 om 22:45 zei Wolf_pd: Gaat UNA niet gewoon meteen voor ASML op de borst? Al zal een echte Zeelstenaar niet toegeven dat hij in Veldhoven woont Officieel zou ik dat wel doen, maar ASML gaat er denk ik bij Marvilde of Rood-Wit op omdat dit dichterbij is Ook omdat ik bij UNA de echte sponsor heb gebruikt Edited March 28, 2024 by Badmuts Quote
Recommended Posts