Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Een extra dag voor de kortste maand van het jaar in 2024 maar ze is wel bijna ten einde en dus is het hoog tijd om jullie favoriete verhaal van afgelopen maand in de spotlights te plaatsen. Laat dus hieronder jullie keuze weten, en vertel er ook even bij waarom. Stemmen kan tot aanstaande vrijdagnamiddag 14u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Ik denk dat het dit keer tijd is voor de Raam. Blijft lange, gedetailleerde updates plaatsen met een herkenbare en fijne lay-out. IDS is en was voor hem een kwestie van tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari @De Raam het is tijd voor een IDS, alvast gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Enorme twijfel hier. Mijn twee kandidaten zijn de novelles van @Willem en @Lensherr. Willem gaat hem ongetwijfeld een keer pakken dus ik kies deze keer voor @Lensherr met Gent omdat hij wat langer bezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mijn stem gaat ook naar @Lensherr. Heel mooie langlopende novelle. Hoewel ik zeker kan begrijpen als @De Raam (heb ik al eerder voor gestemd) of @Willem hem wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Weer ene moeilijke deze.. Kunnen maar eentje kiezen. Ging voor mij persoonlijk tussen deze drie: "[FM24] - De Witte Ster " van @Willem Blijf het aangenaam om volgen vinden en leunt van de novelle-saves nog steeds het meest aan bij de save die ik zelf bij Aalborg wil neerzetten. In alle eerlijkheid momenteel ook één van de weinige novelles, waar ik echt uitkijk naar een update, puur omdat ik wil wil weten hoe het er in-game aan toe gaat. Ook altijd een duidelijke lay-out, nooit te druk, fijne schrijfstijl, leest gewoon vlot weg! En de resultaten in de competitie zijn er ook naar. "[FM24] - La Gantoise" van @Lensherr Eerst en vooral spreken de resultaten voor zich, UCL-winst met KAA Gent is een ongelofelijke prestatie. Overstap gemaakt naar Les Bleus. Maar vind de schrijfstijl ook echt een genot, steeds voorzien van een komische of cynische noot/sneer. Neem daarbij de toewijding waarmee zo goed als dagelijks gepost wordt en de wil om updates naar een hoger niveau te tillen door ook grafisch te beginnen knutselen (resulterend in twee fantastische banners), dan spreek je mij persoonlijk echt aan. "[FM24] - Centro de Alto Rendimiento" van @De Raam In principe interesseren mij de niet-Europese competities sportief gezien echt geen knijt. Je bent er in geslaagd om mij toch steeds naar je novelle toe te trekken bij een nieuwe update. Daar spelen de grafische toevoegingen en de manier waarop je informatie in beeld brengt en neerpent een grote rol in. In de updates steek je de nodige tijd onder het motto 'kwali- boven kwantitei' en daar doe je ook echt goed aan, vind ik. Je novelle is een bron van informatie en inspiratie voor velen! Ik kan echt niet kiezen en heb het rad van commentpicker laten beslissen. De keuze is gevallen op [FM24] - La Gantoise van @Lensherr Honourable mentions voor @Kyrill die de trein in Noord Londen op de rails heeft gekregen met zijn nieuwe tactiek en @Fantasy die in Zuid-Afrika om de titel aan't strijden is en daarna (eindelijk ) naar Europa komt. Ook benieuwd naar het vervolg in de novelles van @Glenn08, @Bogatyr en @Keeza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Ik twijfel tussen mijn favoriete novelle maker @Willem, en tussen @Lensherr. Het is echt een dubbeltje op zijn kant. Maar voor nu ga ik voor @Lensherr een game in Belgie, een novelle die al een tijd meegaat. Dat maakt het verschil voor mij. Een zeer eervolle vermelding voor @De Raam. Grafisch ben je echt enorm goed, en ook het spelletje ken je door en door. Echter is de materie, en de lengte van de posts niet mijn ding. Op dit moment zoek ik wat luchtige, snel behapbare dingen om te lezen, met focus op de resultaten, en het uitbouwen van een club. Maar doe verder hoe je het doet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Die van mij gaat naar [FM24] - Centro de Alto Rendimiento van @De Raam Het ziet er gewoon heel goed uit grafisch gezien. Voor een beginnende FM'er die het spel wilt leren is dit zeker aan te raden. Daarnaast zie je gewoon dat er veel moeite en aandacht wordt gestoken in de updates. Daarom is er voor mij geen enkele twijfel wie het verdiend deze maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mijne gaat nu dan toch echt naar @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Deze keer gaat mijn stem naar @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 13 uur geleden zei Jónstærke: Weer ene moeilijke deze.. Kunnen maar eentje kiezen. Ging voor mij persoonlijk tussen deze drie: "[FM24] - De Witte Ster " van @Willem Blijf het aangenaam om volgen vinden en leunt van de novelle-saves nog steeds het meest aan bij de save die ik zelf bij Aalborg wil neerzetten. In alle eerlijkheid momenteel ook één van de weinige novelles, waar ik echt uitkijk naar een update, puur omdat ik wil wil weten hoe het er in-game aan toe gaat. Ook altijd een duidelijke lay-out, nooit te druk, fijne schrijfstijl, leest gewoon vlot weg! En de resultaten in de competitie zijn er ook naar. "[FM24] - La Gantoise" van @Lensherr Eerst en vooral spreken de resultaten voor zich, UCL-winst met KAA Gent is een ongelofelijke prestatie. Overstap gemaakt naar Les Bleus. Maar vind de schrijfstijl ook echt een genot, steeds voorzien van een komische of cynische noot/sneer. Neem daarbij de toewijding waarmee zo goed als dagelijks gepost wordt en de wil om updates naar een hoger niveau te tillen door ook grafisch te beginnen knutselen (resulterend in twee fantastische banners), dan spreek je mij persoonlijk echt aan. "[FM24] - Centro de Alto Rendimiento" van @De Raam In principe interesseren mij de niet-Europese competities sportief gezien echt geen knijt. Je bent er in geslaagd om mij toch steeds naar je novelle toe te trekken bij een nieuwe update. Daar spelen de grafische toevoegingen en de manier waarop je informatie in beeld brengt en neerpent een grote rol in. In de updates steek je de nodige tijd onder het motto 'kwali- boven kwantitei' en daar doe je ook echt goed aan, vind ik. Je novelle is een bron van informatie en inspiratie voor velen! Ik kan echt niet kiezen en heb het rad van commentpicker laten beslissen. De keuze is gevallen op [FM24] - La Gantoise van @Lensherr Honourable mentions voor @Kyrill die de trein in Noord Londen op de rails heeft gekregen met zijn nieuwe tactiek en @Fantasy die in Zuid-Afrika om de titel aan't strijden is en daarna (eindelijk ) naar Europa komt. Ook benieuwd naar het vervolg in de novelles van @Glenn08, @Bogatyr en @Keeza. Ik sluit mij hierbij aan en heb zelf geen zin om zo'n epistel te typen op dit moment Dus ook mijn stem gaat naar Lensherr met zijn verhaal dat ik stilletjes volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Thnx @Jónstærke lief en terecht. Ik honorable mention @Lensherr @neva gaan erg goed, ook mijn stem gaat naar Ecuador en @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Wat mij betreft had @Jónstærke gerust nog een maandje mogen blijven staan. Naar mijn mening is dat op dit moment nog steeds de allersterkste novelle. Het is dat je een voormalig IDS winnaar niet opnieuw mag kiezen, anders had je mijn stem gehad! @Willem is ook altijd favoriet om een IDS te winnen, heerlijke save heb je weer en jouw topics zijn ook altijd netjes en verzorgd. Ik wil vervolgens even twee namen noemen die ik nog niet voorbij heb zien komen in deze verkiezing. Voor mij was namelijk @Djurovski ook zeker kanshebber geweest, mits de activiteit in zijn novelle de afgelopen weken niet had afgenomen. Ook @Marius verdient het om IDS te staan, zeker sinds hij bij Girona aan de slag is gegaan. Het spelplezier spat bij elke update van het scherm. Ik ben ook blij om te zien dat er in de afgelopen tijd weer novellen uit de grond schieten die in potentie ook IDS waardig zijn! Ik zie dat ik in een tweestrijd beland ben met @Lensherr en mijn stem gaat dan ook naar hem uit, om de tussenstand weer gelijk te trekken! Sterke prestaties binnen de landsgrenzen en ook in Europa ontbreekt het niet aan succes. De updates zijn door het topic heen steeds beter geworden en dat maakt het voor mij een vermakelijk verhaal. Daarnaast begrijp ik maar al te goed hoe lastig het is om een novelle draaiende te houden, terwijl het in de privésfeer allemaal wat minder gaat. Dus ook daarvoor petje af! Ook alvast een bedankje naar iedereen die tot nog toe gestemd heeft, een mooie waardering voor het werk die ik in mijn novelle stop maar dat zal bij ieder ander evengoed het geval zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari 16 minuten geleden zei De Raam: Wat mij betreft had @Jónstærke gerust nog een maandje mogen blijven staan. Naar mijn mening is dat op dit moment nog steeds de allersterkste novelle. Het is dat je een voormalig IDS winnaar niet opnieuw mag kiezen, anders had je mijn stem gehad! @Willem is ook altijd favoriet om een IDS te winnen, heerlijke save heb je weer en jouw topics zijn ook altijd netjes en verzorgd. Ik wil vervolgens even twee namen noemen die ik nog niet voorbij heb zien komen in deze verkiezing. Voor mij was namelijk @Djurovski ook zeker kanshebber geweest, mits de activiteit in zijn novelle de afgelopen weken niet had afgenomen. Ook @Marius verdient het om IDS te staan, zeker sinds hij bij Girona aan de slag is gegaan. Het spelplezier spat bij elke update van het scherm. Ik ben ook blij om te zien dat er in de afgelopen tijd weer novellen uit de grond schieten die in potentie ook IDS waardig zijn! Ik zie dat ik in een tweestrijd beland ben met @Lensherr en mijn stem gaat dan ook naar hem uit, om de tussenstand weer gelijk te trekken! Sterke prestaties binnen de landsgrenzen en ook in Europa ontbreekt het niet aan succes. De updates zijn door het topic heen steeds beter geworden en dat maakt het voor mij een vermakelijk verhaal. Daarnaast begrijp ik maar al te goed hoe lastig het is om een novelle draaiende te houden, terwijl het in de privésfeer allemaal wat minder gaat. Dus ook daarvoor petje af! Ook alvast een bedankje naar iedereen die tot nog toe gestemd heeft, een mooie waardering voor het werk die ik in mijn novelle stop maar dat zal bij ieder ander evengoed het geval zijn! Bedankt voor de vermelding! Stemmen op de vorige IDS-winnaar is trouwens niet verboden, maar het is een beetje een traditie/ongeschreven regel om dat niet te doen. En het maakt het misschien ook wel gewoonlijk leuker dat verschillende mensen eens aan de beurt kunnen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Mijn stem gaat uit naar @De Raam voor een beginnende FM-speler een uitstekende leerschool. Ik zelf geniet vooral van zijn grafisch schouwspel en hoop stiekem dat hij ooit mijn geliefde club RSC Anderlecht onder zijn hoede neemt. Zoals ik al vermelde een fantastische FM-speler waar je zeker het nodige van kunt opsteken als onervaren of zelfs ervaren FM speler want je kan van iedereen iets bijleren. Ook wil ik een eervolle vermelding aan @Kyrill geven. Houd zijn novelle 13 pagina's stand. Heeft een eigen gekende stijl op zijn manier en doet zijn best om te verbeteren. KUTGW zou je zeggen. De avonturen van @Fantasy spreken me ook altijd aan. Zijn verhaal met Ternana in het verleden blijven in mijn geheugen zitten. Zijn schrijfstijl is ook uniek en een plezier om te lezen. Verder zijn er ook vers gestarte verhalen waar ik het nodige van verwacht naar de toekomst toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ik ga voor @De Raam. Heerlijke updates die ook grafisch mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Zojuist zei Lensherr: De avonturen van @Fantasy spreken me ook altijd aan. Zijn verhaal met Ternana in het verleden blijven in mijn geheugen zitten. Zijn schrijfstijl is ook uniek en een plezier om te lezen. Dat was Wokulski (Yitushita), maar dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 1 minuut geleden zei Fantasy: Dat was Wokulski (Yitushita), maar dankjewel Echt? Dacht dat jij dat was . Hoe dan ook Ijsland doet me ook altijd aan jou denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ik twijfelde ook tussen de novelle van @Willemmet weer een echt prachtig verhaal. Echt Ekstraklasa weer! maar ik kies uiteindelijk voor een Belgisch verhaal, de novelle van @Lensherrmet de Koninklijke AA uit Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 februari Auteur Share Geplaatst 29 februari Laat ons de spanning er nog wat langer in houden. En dus ga ik ook voor @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Toch wel weer veel te kiezen hoor deze maand. Zo hebben we weer een mooie novelle van de hand van @Willem. Dan hebben we de novelle van @De Raam die het schrijven van een novelle combineert met maken van een FM handboek. Ook de updates van @Lensherr zijn elke keer weer genieten. En ook de huidige IDS novelle van @Jónstærke verveelt nog geen moment daar. Verder wil ik ook nog shout-outs uitdelen @neva, @Fantasy, @delichris en @Marius die ook alle drie een prachtige novelle afleveren. In elk een eigen stijl. Toch gaat mijn stem deze maand naar @De Raam. Grafisch een hele mooie novelle, tekstueel sterk en ook nog eens buitengewoon informatief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart Wat een titanstrijd wat het ditmaal! Het mooist had het wellicht geweest dat de IDS gedeeld werd, maar in the end trok @De Raam toch aan het langste eind. Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gefeliciteerd @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Gefeliciteerd @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Op 28-2-2024 om 21:35 zei MNie: @De Raam het is tijd voor een IDS, alvast gefeliciteerd! Nogmaals gefeliciteerd @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten