Marius Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Zeven punten erbij en zo laat je een wat mindere periode achter je. Conclusie na de heenronde is dan ook dat je eigenlijk niet meer weg te denken bent uit het rijtje clubs dat voor promotie zal spelen. Of je kan blijven meedoen voor de eerste plek zal nog blijken in de tweede seizoenshelft. Mooi dat je ook alweer een bekerronde verder bent. Volgens mij doen ondertussen ook de clubs vanop het hoogste niveau al mee maar lijk je het wel te treffen qua loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Goede wedstrijden gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari (bewerkt) @Marius We horen zeker bij de bovenste ploegen kunnen wij nu vaststellen denk ik, dus we moeten de doelstelling bij gaan stellen en voor de bovenste plaatsen gaan. Realistisch? Misschien niet, maar met hoe het nu gaat moeten wij dit durven uit te spreken. Het bekeren gaat nog steeds meer dan goed. @delichris Zeker goede wedstrijden gespeeld. Nu volhouden! @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam 26 februari bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Ga je de selectie ook na promotie naar eerste volledig Turks houden? Want had je in de tweede klasse geen regel dat dit verplicht is? Of was dit alleen de staff? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Dit gaat lekker zeg. En een mooie strijd om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Die nieuwe transfer manifesteert zich daar al een keertje zeg! De promotiestrijd lijkt een tweestrijd te gaan worden. Hopelijk trek je aan het langste eind! Mooi dat je opnieuw door bent in de beker. Kwartfinale is al een geweldige prestatie, en misschien is er zelfs nog meer mogelijk nu je thuis speelt tegen een ploeg die het mentaal misschien wel zwaar heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari @Netzwerk Op het tweede niveau mag je 8 buitenlanders in de selectie hebben en 6 op het veld. Dat is zeker iets wat ik ga doen als ik op dat niveau kom. Qua staf durf ik niet te zeggen of daar regels zijn, want dat heb ik uitbesteed vooralsnog. @delichris Het wordt zo inderdaad een mooie titelstrijd. Had ik zelf echt niet verwacht dit seizoen, maar we hebben natuurlijk wel de middelen om snel omhoog te klimmen. @Marius Dat is altijd lekker als een transfer goed uit pakt, maar dat kunnen we van alle basisspelers zeggen dit seizoen. Ik merk wel dat er betere spelers willen komen en dat blijkt deze periode ook nog eens. De beker is een sprookje te noemen tot nu toe en we hebben wel erg veel geluk gehad met de lotingen. Nu hebben we een lastige tegenstander geloot, dus ben benieuwd hoe wij ons staande gaan houden. In de competitie moeten wij ondertussen wel voor de titel durven te gaan. Na deze periode lijkt er een flink gat te zijn, maar we hebben minder wedstrijden gespeeld. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Je zit nu op pole position voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Je eindigt afgelopen periode dan wel met een nederlaag maar na die reeks overwinningen heb je wel goede zaken gedaan in het klassement. Zelfs na de inhaalwedstrijden van je concurrent blijf je sowieso op kop. Vol voor de titel gaan lijkt nu dus sowieso de opgave! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari Wegens een technische storing is het niet mogelijk de stand te delen. @delichris Ik kan er ook niets anders van maken dan dat wij voor de titel moeten gaan dit seizoen met deze resultaten. @Marius Wij staan er heel goed voor en wij moeten nu vol voor de titel gaan vind ik. Helaas dat ik nu geen screen van de stand heb gemaakt, maar goed shit happens. Blijft spannend hoe het ervoor staat dus. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Net op zo'n moment geen tussenstand beschikbaar Ik vermoed dat je er echter nog steeds goed voor staat want ondanks de twee nederlagen afgelopen periode werden er toch ook weer de broodnodige punten gepakt. Het bekeravontuur kwam dan toch tot een einde, maar tegen een club uit de Super Lig is dat natuurlijk niet vreemd. De jeugdinstroom bevat wel een paar leuke profielen zeg! Die ga je goed kunnen gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Wat wisselvallende resultaten. De uitschakeling in de beker is erg jammer. De intake van de jeugd ziet er wel goed uit. En dan ben ik benieuwd naar de tussenstand is de stagiar weer bezig geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Deze nieuwe novelle had ik even gemist. Leuk concept en grafisch ook mooi gemaakt. Qua resultaten zit het ook wel snor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari @Marius Ja ik baalde er ook van toen ik zag dat ik die niet opgeslagen had, beetje stom, maar kan gebeuren. Deze maand is de stand er weer wel gelukkig en kunnen we zien dat het weer akelig dicht bij elkaar staat, maar nog wel in ons voordeel. Het bekertoernooi is helaas ten einde gekomen, maar de kwartfinale is een prestatie op zich natuurlijk als club op het 3e niveau. Vooral Onat Duranoğlu springt eruit voor mij en gezien het niveau van de selectie gaat hij direct genoeg minuten maken, dus ik ben benieuwd hoe zijn ontwikkelingen gaan. @delichris De stagiaire is eruit gegooid hoor, man man man wat zonde dat de tussenstand niet opgeslagen was. Intake ziet er inderdaad heel goed uit en daar ben ik dan ook erg tevreden over. Qua resultaten is het allemaal iets minder, maar de druk wordt groter voor de spelers en de vermoeidheid slaat toe. @ElMarcos Dank voor de complimenten en de resultaten zijn inderdaad goed. Leuk dat je er weer bij bent om hem te volgen. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Dat wordt een spannend slotakkoord! Hopelijk de kampioenschap natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Pfoeh! Kan het nog spannender?! Gelukkig sta je wel in pole-position! Kwestie van het hoofd koel te houden en die titel nu te pakken. Nu nog play-offs moeten gaan spelen kan alleen maar een nerveuze bedoening worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Dit gaat heel spannend worden in de laatste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Zo dan, tempootje hier hoor... Zal vanavond even de tijd nemen voor alle gemiste updates! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Je zit sowieso in de play-offs, maar die laatste pot. Man..... daarin kan veel gaan gebeuren zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari @Keeza Het bleef tot het eind spannend, maar uiteindelijk zijn wij kampioen geworden. Meer dan tevreden over het eerste seizoen, waar wij met niets begonnen en toch snel duidelijk werd dat wij bovenin mee konden doen. @Marius Een nederlaag en we hadden de titel misgelopen, dus gelukkig deden wij wat wij moesten doen en is de titel een feit. Zelf ben ik erg tevreden met het eerste seizoen en ik hoop dat de ploeg volgend seizoen goed stand gaat houden, @delichris Tot de laatste speeldag bleef het dus spannend en de ploeg deed in de laatste wedstrijd wat het moest doen, ondanks het mindere balbezit. Wij mogen spreken van een uitstekend seizoen na de kwartfinale van de beker en het kampioenschap. @De Raam Ik wil natuurlijk niet dat jij je gaat vervelen, dus we doen er nog maar even een update achteraan. In-game ben ik bij aanvang van seizoen drie, dus ik loop ook al lekker voor. Genoeg updates op de plank dus haha. @ElMarcos Ik wil niet dat je te lang in spanning blijft, dus je kan het resultaat van de laatste wedstrijd vinden in deze update! @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam @Netzwerk @Boyzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Gefeliciteerd met de titel en de bijbehorende promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Gefeliciteerd met de titel en de promotie. En ook verder alleen maar goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Niet eens de makkelijkste wedstrijd om te eindigen maar de opdracht wel met succes volbracht! Een dik verdiende promotie. Wel een aantal vraagtekens richting volgend seizoen. Ik heb immers geen idee hoe groot het niveauverschil zal zijn en hoe goed je dan kan standhouden/meedraaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari Het eerste seizoen in dienst van Red Bull Istanbul F.K. zit erop en wij mogen spreken van een geslaagd eerste seizoen. Het kampioenschap en de daarbij behorende promotie werd behaald en in de nationale beker wisten wij het tot de kwartfinale te schoppen. De ambities van Red Bull liggen hoog, dus de club moet snel op het hoogste niveau actief zijn en de beleidsbepalers werken daar goed aan mee door bijvoorbeeld te investeren in de faciliteiten en het stadion. Daarnaast zijn er voldoende financiële middelen om de selectie naar een hoger niveau te tillen. Vorig seizoen wist niemand wat ze moesten verwachten en waren het voornamelijk oudere spelers die naar de club kwamen. Dit seizoen gaat het oog op jongere spelers met potentie die een langere periode bij de club kunnen blijven. Daarnaast is het op het tweede niveau van Turkije wel toegestaan om buitenlandse spelers op te stellen, zes in totaal, waardoor wij uit een bredere vijver kunnen vissen. De doelstellingen voor het komende seizoen met Red Bull Istanbul F.K. zullen tijdens de volgende update bekend gemaakt worden. @ElMarcos Dank je wel. Ergens onverwacht omdat je met niets bekend en aan de andere kant heeft de club alle middelen om succes te behalen. Zeker op dit niveau natuurlijk. @delichris Dank je wel voor de felicitaties en ik ben erg blij met de eerste titel. De uitbreiding van het stadion ben ik wel zeer tevreden over, want daar hebben ze in Turkije ook regels voor qua minimale capaciteit. @Marius We speelden ook nerveus tijdens de laatste wedstrijd en daarom werd het misschien wat lastiger dan de uitslag doet vermoeden. Aan het eind van de rit staan wij er als kampioen en werd het eigenlijk nog behoorlijk spannend tijdens de laatste speelronde. Dit seizoen hebben wij de selectie een goede upgrade gegeven en ik ben benieuwd waar dat toe zal leiden en of wij ons op een niveau hoger ook kunnen laten gelden. Zeg jij het maar op basis van de spelers die gekomen zijn tijdens de transferwindow. @Keeza @keano77 @RFA @chrisje1993 @roeliho @Badmuts @De Raam @Netzwerk @Boyzone @Keeza @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Aardige transfers gedaan en ik ben zeer benieuwd naar de doelstellingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten