Badmuts Posted February 24, 2024 Share Posted February 24, 2024 (edited) Beste allen!  Zou er behoefte zijn aan nog een Songfestival? Het doel van deze is dat er alleen nieuwe releases van de afgelopen maand gebruikt mogen worden. Land maakt niet uit...  Dus bijvoorbeeld: 1. Start 1 maart, alleen uitgebrachte inzendingen van februari mogen, waarbij uit wordt gegaan van Apple Music en Spotify releasedatum. 2. Helft van de maand tijd om te stemmen, andere helft de tijd voor mij (of anderen als ik weer eens verdwijn ) om de uitslag te presenteren. Tegelijkertijd mag er al ingezonden worden voor de editie van 1 april...  Als je mee wilt doen voeg je naam even doe dan weer ik of er animo is wil er minimaal 13, meer mag altijd. Discussie over wanneer we starten mag ook   Deelnemers 1. Badmuts 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.     Edited February 24, 2024 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts