Bogatyr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Nog van het podium gesukkeld zeg :( Mooie en strakke organisatie van @Titan en natuurlijk proficiat aan de winnaar! Heb alleen nog even het akkoord van @Badmuts nodig voor het organiseren van de volgende editie 16 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Plekje 9, prima. Meer dan tevreden mee. Thanks @Titan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Leuk gehost @Titan Prima winnaar ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Laten we de alternatieve telling nemen en het land met de meeste twaalfpunters tot winnaar kronen Alle gekheid op een stekje, blij met mijn zevende plek en bovenal felicitaties aan de winnaar en enorm bedankt voor het organiseren @Titan, het was een mooie editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 uur geleden zei Bogatyr: Nog van het podium gesukkeld zeg :( Mooie en strakke organisatie van @Titan en natuurlijk proficiat aan de winnaar! Heb alleen nog even het akkoord van @Badmuts nodig voor het organiseren van de volgende editie Bij deze heb je die Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Helaas net naast de hoofdprijs gegrepen, maar felicitaties aan Roprop! Titan bedankt voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Dankzij Zweden nog onverwacht in het linkerrijtje beland en daar heel blij mee! Dank @Erwin. Felicitaties @Roprop en hulde aan @Titan voor de vlotte en goed gebrachte presentatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Zo dan, dat is nog eens een lekkere eindsprint! Een vierde plek is een prachtige score. Bedankt @Titanvoor de originele presentatie, heb de teksten met plezier gelezen! En uiteraard felicitaties naar Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Heel leuke editie @Titan! Bedankt voor de organisatie! Bedankt voor de punten @Erwin. - en daardoor sorry voor het beroven van de podiumplaats @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Toch nog een mooie eindsprint. Zo eindig ik toch in het linkerrijtje! Bedankt @Titan voor de organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Korte apotheose 😄 Leuk om weer eens overwinning te pakken sinds mijn eerste deelname (gekoof ik). Stoppen op je hoogtepunt? Dank voor de organisatie @Titan! En uiteraard aan alle rest die tevreden is met zijn of haar uitkomst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 minuut geleden zei Roprop: Korte apotheose 😄 Leuk om weer eens overwinning te pakken sinds mijn eerste deelname (gekoof ik). Stoppen op je hoogtepunt? Dank voor de organisatie @Titan! En uiteraard aan alle rest die tevreden is met zijn of haar uitkomst! Liefst, dan kan ik misschien eens winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht