Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #48

Titan

Aanbevolen berichten

Nog van het podium gesukkeld zeg :( Mooie en strakke organisatie van @Titan en natuurlijk proficiat aan de winnaar! 

Heb alleen nog even het akkoord van @Badmuts nodig voor het organiseren van de volgende editie :) 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we de alternatieve telling nemen en het land met de meeste twaalfpunters tot winnaar kronen :D

Alle gekheid op een stekje, blij met mijn zevende plek en bovenal felicitaties aan de winnaar en enorm bedankt voor het organiseren @Titan, het was een mooie editie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Nog van het podium gesukkeld zeg :( Mooie en strakke organisatie van @Titan en natuurlijk proficiat aan de winnaar! 

Heb alleen nog even het akkoord van @Badmuts nodig voor het organiseren van de volgende editie :) 

Bij deze heb je die :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan, dat is nog eens een lekkere eindsprint! Een vierde plek is een prachtige score. 

Bedankt @Titanvoor de originele presentatie, heb de teksten met plezier gelezen! En uiteraard felicitaties naar Nederland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Korte apotheose 😄 Leuk om weer eens overwinning te pakken sinds mijn eerste deelname (gekoof ik). Stoppen op je hoogtepunt? 

Dank voor de organisatie @Titan! En uiteraard aan alle rest die tevreden is met zijn of haar uitkomst! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Roprop:

Korte apotheose 😄 Leuk om weer eens overwinning te pakken sinds mijn eerste deelname (gekoof ik). Stoppen op je hoogtepunt? 

Dank voor de organisatie @Titan! En uiteraard aan alle rest die tevreden is met zijn of haar uitkomst! 

Liefst, dan kan ik misschien eens winnen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites