Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #48

Titan

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei 007mark:

Poeh, 27 landen. Zal ongetwijfeld dichtbij een record zitten.

Editie 37 telde eveneens 27 landen en laat ik die toevallig gewonnen hebben, al kwamen wij allebei op hetzelfde puntenaantal uit. Ik teken voor een herhaling van dat scenario. 

Een blik op de statistieken toont me dat editie 13 en 27 óók 27 landen telden. Editie 13 werd gewonnen door @woutertwente, maar hem verwacht ik deze editie gezien zijn inactiviteit niet. Editie 27 werd gewonnen door @Chimpa

Mocht er zich in de komende uren nog een kandidaat melden voor de 28ste zetel zou dat uniek zijn: nooit eerder overtrof deze competitie de grens van 27 deelnemers. 

Wie maakt er geschiedenis? :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Editie 37 telde eveneens 27 landen en laat ik die toevallig gewonnen hebben, al kwamen wij allebei op hetzelfde puntenaantal uit. Ik teken voor een herhaling van dat scenario. 

Een blik op de statistieken toont me dat editie 13 en 27 óók 27 landen telden. Editie 13 werd gewonnen door @woutertwente, maar hem verwacht ik deze editie gezien zijn inactiviteit niet. Editie 27 werd gewonnen door @Chimpa

Mocht er zich in de komende uren nog een kandidaat melden voor de 28ste zetel zou dat uniek zijn: nooit eerder overtrof deze competitie de grens van 27 deelnemers. 

Wie maakt er geschiedenis? :classic_wink:

Slecht nieuws. Ik ben de database aan het bijvullen en kom erachter dat editie 37 al 28 deelnemers had :(

Welke 2 maken geschiedenis? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Badmuts:

Slecht nieuws. Ik ben de database aan het bijvullen en kom erachter dat editie 37 al 28 deelnemers had :(

Welke 2 maken geschiedenis?

Die editie leek zelfs met 29 man aan te vangen, maar iemand haakte vroegtijdig af en Steels leverde geen punten in, dus het spel ging daar ook met 27 deelnemers van start. Steels staat bij die editie wel in de Scorewiz, maar dat is omdat dat niet meer te wijzigen wanneer er eenmaal punten in het programma zijn gezet. 

TLDR: Nog één deelnemer te gaan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Urbeto:

Die editie leek zelfs met 29 man aan te vangen, maar iemand haakte vroegtijdig af en Steels leverde geen punten in, dus het spel ging daar ook met 27 deelnemers van start. Steels staat bij die editie wel in de Scorewiz, maar dat is omdat dat niet meer te wijzigen wanneer er eenmaal punten in het programma zijn gezet. 

TLDR: Nog één deelnemer te gaan! 

Ja ik zie het nu ja. 28 nummers, 2 geen punten. Niks gezegd ;c

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Nog een te gaan voor een record! Titanium medaille voor de winnaar.

Ik moet nog wel checken of iedereen ook een song heeft ingezonden bij het land :classic_ninja:.

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Titan:

Nog een te gaan voor een record! Titanium medaille voor de winnaar.

Ik moet nog wel checken of iedereen ook een song heeft ingezonden bij het land :classic_ninja:.

image.png.8ba9166c2047f0677e97bef9dc56cfd4.png

Die mag niet meer meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

so8pdEA.png

We bevinden ons in de kelder van het Stadskantoor van Hasselt. Kelders zijn eng, zeker in dit land, maar we zullen zeker ontsnappen wanneer we luisteren naar de verschillende tonen der muziek die door alle deelnemende landen zijn ingestuurd. Maar wie gidst ons door het gebouw, zoekende naar het juiste podium? Op het moment dat werd aangegeven dat alle ambtenaren moesten vertrekken, waren de managers en andere functionarissen er als de kippen bij om hun duurzame rugzakje in te pakken. Moeders de vrouw of de minnares werd gebeld en men spoedde zich naar Benidorm of een ander troosteloos vakantieoord om daar de situatie nóg troostelozer te maken. Bij aankomst kon het er nog net vanaf om een out of office-reply in te stellen. 

Gelukkig zijn er ook altijd een paar werknemers die geen afscheid kunnen nemen van de zaak. Gedonder thuis, een meelijwekkend vooruitzicht om weer een avond op internet te zoeken naar filmpjes van hamsters met een kruisje of de enige plek waar je ongemoeid een boek kunt lezen. Zo veel redenen, wat het ook mag zijn, deze mensen bestaan. Hier praat ik overigens niet volledig uit eigen ervaring, mensen. Geen zorgen. Hoe dan ook, zelfs hier in het Stadskantoor hebben we een paar fanatici gevonden. Ik kan er niks aan doen, sprankelend is het niet, maar de presentatie van dit jaar ligt dus in handen van een medewerker onderwijs - vanzelfsprekend uitgevallen als docent in het reguliere onderwijs - wiens drang naar alcohol zich afwisselt met een drang naar obscure literatuur. Hij wordt vergezeld door een collega van wie in feite niemand weet hoe hij hier ooit is beland, wat hij hier doet en of hij ooit nog vertrekt. Maar ja, hij staat permanent op de loonlijst; kom er dan maar eens vanaf.

Er is nog wat tijd voordat de grote show begint, want eerst moet er gestemd worden. Daarvoor hebben de deelnemende landen tot zondag 17 maart 23:59 de tijd, bij Belgische benadering. De puntenverdeling mag bekend zijn; denk ook aan de twee reserves. Start voting now!

Voor de statistieken: na een last minute afmelding van Wales starten we de editie met 27 deelnemende landen. Alle continenten zijn vertegenwoordig.

Argentinië

Australië

België

Brazilië

Canada

Chili

Denemarken

Duitsland

Engeland

Fillipijnen

Frankrijk

Ierland

IJsland

Israël

Italië

Ivoorkust

Liechtenstein

Nederland

Nigeria

Noorwegen

Pakistan

Schotland

Turkije

Verenigde Staten (let op: t/m 3:52 luisteren voor de song Running In Circles)

Zuid-Afrika

Zuid-Korea

Zweden

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @KayDeManaager, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei xanderoo:

Schotland heeft geen sound. :(

Thanks, deze had ik ontvangen van de indiener. Ik heb nu een andere YT-video gebruikt met dezelfde song.

Link naar opmerking
Deel via andere websites