Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] #believeinmore

Keeza

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geplaatst (bewerkt)

more.png.eecd92453c2f386e169e0e60ee4e770c.png

1en2.png.356afa6d2ebbb5f046feb7c2c48fc8b8.png

Klein foutje: het bolletje bij de wedstrijd met Go Ahead moet natuurlijk groen zijn.

#matches

Spoiler

fixjanfeb.thumb.png.92e8d7106a5041b5d407c9de64759d79.png

#standings

Spoiler

standfeb.png.6deac7c21967d603526e501aa4720124.png

#taglijst

#reacties

Spoiler
2 uur geleden zei mattihamstra:

Leuke update weer. Dat een speler als Vertessen word teruggeroepen omdat de verhuur periode niet bevalt zegt misschien ook iets over de kwaliteit van de selectie

Thanks! Dat klopt, Vertessen kreeg eigenlijk weinig speeltijd door een heel goed draaiende basiself. Dat hij weer terug gaat zijn wij niet rouwig om in ieder geval :D 

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vitesse kan dan toch verliezen. Ergens misschien jammer dat het dan net in de beker moet gebeuren, want in de Eredivisie lijkt het me uitgesloten dat je deze voorsprong nog uit handen geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

more.png.e5ad95a24e81bd493d79d1dcb25947e7.png

3-4-5.png.2a8fe60fed8fb49b772d0d12a269168a.png

#champions

Spoiler

champions!!!.thumb.png.df14546f95db20819acf0b22f5418475.png

#matches

Spoiler

fixmaraprmay.thumb.png.7d179b0e2b45c3835ac97883933dbcd0.png

#finalstandings

Spoiler

tablechampions.png.3a273ebf7da2c63c38969ed7695b0141.png

#taglijst

#reacties

Spoiler
Op 6-3-2024 om 11:03 zei Marius:

Vitesse kan dan toch verliezen. Ergens misschien jammer dat het dan net in de beker moet gebeuren, want in de Eredivisie lijkt het me uitgesloten dat je deze voorsprong nog uit handen geeft.

Als er één verliespartij nog zuurder was dan de uitschakeling tegen Sparta, dan is het de laatste thuiswedstrijd tegen Sparta maar dat snap je wel denk ik haha!

Op 6-3-2024 om 12:47 zei delichris:

Als dit geen titel meer wordt moet je maar ontslag nemen.

We mogen nog blijven gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hoe je de titel naar Arnhem heb weten halen, topprestatie! Slechts één wedstrijd je meerdere moeten erkennen in de competitie. Wel sneu dat dat dan juist op de laatste speeldag en in eigen huis gebeurt. Maar goed, dan is het voor één van de komende jaren om eens een invincible seizoen in de eredivisie te hebben zeker? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meteen in seizoen een de titel pakken is gewoon een knappe prestatie. Ook al waren er wellicht wat centjes om te investeren. Benieuwd hoe het je afgaat in Europa komend seizoen. Die nederlaag in dat laatste duel in december is wel jammer, maar ik snap dat als het seizoen acht maanden later afgemaakt word en jij de titel al binnen hebt, je prioriteit ergens anders ligt :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparta lijkt zich toch wat op te werpen als het zwarte beest van jouw ploeg. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk de titel, want die is toch de bekroning van een geweldig eerste seizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

more.png.99786aaf22fb75533c77b0467bce7dfe.png

Angstgegner

Ik neem jullie even mee naar de laatste speelronde van de Eredivisie in het eerste jaar van mijn save met Theo Janssen als de Messias van Arnhem. Een (mogelijk) historische speelronde, want wij konden ongeslagen kampioen worden. We presteerden sowieso al boven alle verwachtingen, maar om ongeslagen kampioen te worden in het eerste seizoen is mij met geen enkele save gelukt. Dus toch een beetje gespannen de wedstrijd in tegen de ploeg die ons ook al uit de beker knikkerde. We kwamen snel op 2-0 voorsprong, maar nog voor rust kopte Vriends van Sparta de aansluitingstreffer tegen de touwen. Alsof ik van te voren de onheil voorspelde, ging ik voorzichtiger de tweede helft in. Iets te voorzichtig, maar er leek geen man over boord toen de 2-2 binnenviel rond de 80e minuut. Nog steeds geen man over boord, want met een 2-2 eindstand was ik alsnog (historisch) ongeslagen kampioen. Een corner in 90+2 gooide roet in het eten. Wederom was het Vriends die binnen kopte. Onze angstgegner ontnam ons een onvergetelijke prestatie, maar gaf ons een nieuwe uitdaging... 

champions.png.bc350576026b0fa9894be065cd1f43a6.png

Terug- en vooruitblikken

Een absolute uitblinker is niet echt aan te wijzen; het was een collectief slagen als je het mij vraagt. De (moderne) tactiek leende zich perfect om gebruik te maken van (moderne) wing-backs en dat is terug te zien in de statistieken van Bradaric en Costinha. Daarnaast werd er voorin veel gerouleerd en was nieuwkomer Berterame van onschatbare waarde. Als we het toch over aanvallers hebben, dan kan ik bij deze mededelen dat alle huurlingen terug gaan naar hun eigen club. Alleen de clausule van Tresoldi wordt gelicht en is de talentvolle spits met ingang van het nieuwe seizoen officieel Vitesse speler. We zullen ons op de transfermarkt voornamelijk focussen op de plekken voorin. Everton heeft de optie tot koop geactiveerd voor Manhoef, dus de linksbuiten zal niet meer terugkeren. De prioriteit in de zomer zal dan ook liggen op deze positie. We proberen daarnaast, aangezien we Champions League gaan spelen, de focus te leggen op HomeGrown spelers bij al het transfergeweld. Al zullen we nooit afwijzend reageren op buitenkansjes...  

#teamstats

Spoiler

squadendseasonstats.thumb.png.1462bb39e9b2a8557881b068886fc368.png

#manageroftheyear

Spoiler

manageroftheyear.thumb.png.13d05b79f65c76dbda29ba139a3a8ffb.png

#taglijst

#reacties

Spoiler
4 uur geleden zei De Raam:

Zo dan, wat heb je een sterk seizoen achter de rug! Altijd dan toch die ene verliespartij, hè? Toch een paar keer moeilijk gehad tegen Sparta maar die hebben dan ook een uitstekend jaar gehad. 

Yes, heel zuur en zonde maar het is niet anders. Laten we het maar als brandstof gebruiken dan...

55 minuten geleden zei Marius:

Sparta lijkt zich toch wat op te werpen als het zwarte beest van jouw ploeg. Maar het belangrijkste blijft natuurlijk de titel, want die is toch de bekroning van een geweldig eerste seizoen!

Zo erg zelfs, dat ik er een alinea aan heb moeten wijden... :D 

3 uur geleden zei ElMarcos:

Meteen in seizoen een de titel pakken is gewoon een knappe prestatie. Ook al waren er wellicht wat centjes om te investeren. Benieuwd hoe het je afgaat in Europa komend seizoen. Die nederlaag in dat laatste duel in december is wel jammer, maar ik snap dat als het seizoen acht maanden later afgemaakt word en jij de titel al binnen hebt, je prioriteit ergens anders ligt :classic_tongue:

Eens, maar des te meer noodzaak om alle posities dubbel bezet te hebben zodat we onze focussen en conditie  goed kunnen verdelen i.c.m. de Champions League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om ons nog even mee te laten 'genieten' van die laatste wedstrijd :D Met al die huurspelers ligt er een beetje werk op de plank richting volgend seizoen maar dat is eigenlijk altijd wel zo als je als kleinere club plots de CL in mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer zeg van die nederlaag, kan gebeuren. Heb je nog uitdaging over? W8 effe @Keeza je zegt Everton heeft de clausule van Mannhoef geactiveerd? Mag ik vragen wat die clausule precies, letterlijk is en was? Want als het echt alleen optionele optie tot koop is, heb ik NOG nooit meegemaakt, de clausule geactiveerd is/werd. Alleen wanneer mandatory future fee was, of na bepaalde voorwaardes als  X aantal duels, of bv wel of geen kampioen worden etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites