MNie Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Die selectie ziet er wel goed uit hoor. Benieuwd hoe hoog je gaat eindigen. Top drie zeg ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Mooie selectie! Lijkt me dat van Persie junior ook eerste spits zal zijn gezien nr 9.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Met die selectie moet er toch zeker wat mogelijk zijn. Wat een werk stop je er ook in, met al die vlaggetjes etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Je hebt een hele mooie selectie staan voor het komende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 4 maart Auteur Share Geplaatst 4 maart *** *** #matches Spoiler #standings Spoiler *** #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Zo dan lekkere start hoor. Ook gaaf logopack gebruik je. Zijn de oude logo's toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Gaat erg goed, alleen ik heb erg veel moeite, om in het 1e plaatje de namen, van je tegenstanders goed te kunnen zien/lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Ongeslagen en op kop. Op zo'n resultaten valt niets af te dingen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Sterke start, met een begrijpelijke puntendeling tegen Feyenoord. Ben ook wel benieuwd welk logopack je gebruikt! Vind ze er ook heel mooi uitzien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Aan doelpunten geen gebrek in Arnhem zie ik al. Een zeer sterke start van het seizoen. Fortuna als nummer 3 valt op. PSV valt dan weer enorm tegen. Ajax, is Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Dit is een lekkere start van de competitie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Veel beter kan je denk ik niet beginnen. Toch is het zonde van het gelijkspel in de 1e wedstrijd. Anders had je al een gaatje geslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart je bent goed bezig wat een wereld van verschil met het echte vitesse zeg ga zo door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart *** *** #matches Spoiler #standings Spoiler *** #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans #reacties Spoiler 23 uur geleden zei Djurovski: Zo dan lekkere start hoor. Ook gaaf logopack gebruik je. Zijn de oude logo's toch? Thanks! Footbe Logo Pack heet die. 23 uur geleden zei Kyrill: Gaat erg goed, alleen ik heb erg veel moeite, om in het 1e plaatje de namen, van je tegenstanders goed te kunnen zien/lezen Ik snap je punt. Als ik de foto upload op dit forum lijkt die bij mij ook kwaliteit te verliezen. Ik heb echter de updates allemaal klaar, dus de komende updates zullen de tegenstander ook 'grijzig' zijn, dus je moet ff inzoomen for the time being Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooi al dat groen! Op weg naar een ongeslagen seizoen in de Eredivisie? Ik geloof er alvast in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart De maximale score en dus een mooi gat te pakken. Je bent nu natuurlijk de favoriet voor de titel dat snap je wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Dat gaat heel erg lekker hoor. Mogen ze in het echt alleen maar van dromen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Freewheelend naar de titel? Daar begint het toch alle schijn van te hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Dit gaat wel heel lekker hoor. Als je dit geen titel oplevert dan weet ik het ook niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Na 18 duels slechts twee gelijke spelen en verder alleen overwinningen. Kampioenskoorts zal langzaam toenemen in Arnehm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 maart Auteur Share Geplaatst 5 maart (bewerkt) *** Vertekkers Everton was er als de kippen bij om direct na aanvang van de winterse transferperiode zich te melden voor sterspeler Manhoef. Een leenconstructie met een optie tot koop van € 15.000.000,- (foutje in de foto) was genoeg om akkoord te krijgen van Vitesse om met de club uit Liverpool te praten. Daarnaast was Bosz niet tevreden met de uitleenbeurt van Vertessen en, na een hevige discussie, besloot de oefenmeester van PSV om de Belg terug te roepen. Buitenkansjes Als antwoord op het vertrek van Vertessen werd al snel een nieuwe leenbeurt geregeld. De Duitser met Italiaanse roots, Tresoldi, kwam over van Hannover. Janssen besloot verder niet te 'shoppen' in de winter, maar er deden zich twee buitenkansjes voor uit Argentinië. De scouts kwamen op de proppen met twee spelers die er direct zouden 'staan' en de deals waren snel beklonken. Tot slot had Vitesse geen daverende jeugdinstroom, maar viel wel een speler uit die uit de opleiding kwam rollen. De geboren Duitser Schlüsselburg zou potentieel een goede Eredivise vleugelspeler kunnen zijn. *** #screens Spoiler #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans 5 maart bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooi wat spelers laten vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Die Argentijnen zijn inderdaad prima buitenkansen! Verder ook snel gehandeld om het vertrek van Vertessen op te vangen. Je komt er dus alleen maar beter uit lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Mooie transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten