Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] #believeinmore

Keeza

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 131
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je hebt op zich een hele goede en sterke spelers weten aan te trekken, maar zoals verwacht ik met nationaliteit geen rekening gehouden. Verder lijkt dit ruim over de 25 miljoen heen te gaan, dus ik verwacht in de toekomst ook nog de nodige betalingen voor deze spelers? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

more.png.f1db5c3b465a6980b5dc38d0221bba2d.png

missie(1).png.6df9c07a257e17858e1d8dc204d22b1c.png

visie(2).png.ca51b497796fd1b39ee0363df1b5404c.png

#taglijst

#reacties

Spoiler
4 uur geleden zei MNie:

Dat is een hele waslijst aan nieuwe spelers en weinig spelers met de Nederlandse nationaliteit. Blijft toch een beetje een vreemdelingenlegioen zo.

1 uur geleden zei ElMarcos:

Je hebt op zich een hele goede en sterke spelers weten aan te trekken, maar zoals verwacht ik met nationaliteit geen rekening gehouden. Verder lijkt dit ruim over de 25 miljoen heen te gaan, dus ik verwacht in de toekomst ook nog de nodige betalingen voor deze spelers? 

Ik hoop met bovenstaande missie en visie een klein beetje antwoord te kunnen geven op jullie reacties! Het gaat mij vooral om kwaliteit en dan maakt nationaliteit o.a. niets uit. We willen de top bestormen en daarbij is vooral het gegeven of je een balletje kunt trappen belangrijk :D  Eigen nationaliteit/homegrown is alleen interessant voor Europees voetbal in dit geval (en stiekem in al mijn saves, haha!)

4 uur geleden zei Marius:

Van een transformatie gesproken inderdaad! Heel erg leuk om Patrick Berg in dat lijstje te zien.

Het was de eerste op mijn lijstje om te kopen en is ook uiteindelijk onze topaankoop van dit transfercarrousel. Hij doet het naar behoren tot nu toe, maar daarover later meer.

4 uur geleden zei Jónstærke:

Theooooooo :classic_love:  Heel sterke transferwindow achter de rug, Nagalo in mijn betasave naar Genk gehaald en daar voor meer dan 80mln verkocht aan Real Madrid :P

Zijn uiteindelijke transfersom viel mij heel erg mee, dus heb ook geen moment nagedacht over deze transfer. Hopelijk blijft hij lang in Arnhem, maar het is een speler met potentie voor de Europese top.

bewerkt door Keeza
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je weet wat ik van jouw grafische kwaliteiten vind dus daar ga k niets meer over zeggen :< De visie en missie geven een duidelijk beeld van hoe je het wilt gaan aanpakken en ik denk ook dat dat de snelste manier is om successen te boeken in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ze allemaal vandaan komen zal iedereen een zorg zijn zolang ze maar presteren voor de club. Selectie is met wat ervaring en in mijn ogen voldoende talent zeker in staat om het linkerrijtje te bestormen en play offs te halen

bewerkt door mattihamstra
Link naar opmerking
Deel via andere websites