Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Van een transformatie gesproken inderdaad! Heel erg leuk om Patrick Berg in dat lijstje te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Goede spelers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Theooooooo Heel sterke transferwindow achter de rug, Nagalo in mijn betasave naar Genk gehaald en daar voor meer dan 80mln verkocht aan Real Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Je hebt op zich een hele goede en sterke spelers weten aan te trekken, maar zoals verwacht ik met nationaliteit geen rekening gehouden. Verder lijkt dit ruim over de 25 miljoen heen te gaan, dus ik verwacht in de toekomst ook nog de nodige betalingen voor deze spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 28 februari Auteur Share Geplaatst 28 februari (bewerkt) *** *** #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans #reacties Spoiler 4 uur geleden zei MNie: Dat is een hele waslijst aan nieuwe spelers en weinig spelers met de Nederlandse nationaliteit. Blijft toch een beetje een vreemdelingenlegioen zo. 1 uur geleden zei ElMarcos: Je hebt op zich een hele goede en sterke spelers weten aan te trekken, maar zoals verwacht ik met nationaliteit geen rekening gehouden. Verder lijkt dit ruim over de 25 miljoen heen te gaan, dus ik verwacht in de toekomst ook nog de nodige betalingen voor deze spelers? Ik hoop met bovenstaande missie en visie een klein beetje antwoord te kunnen geven op jullie reacties! Het gaat mij vooral om kwaliteit en dan maakt nationaliteit o.a. niets uit. We willen de top bestormen en daarbij is vooral het gegeven of je een balletje kunt trappen belangrijk Eigen nationaliteit/homegrown is alleen interessant voor Europees voetbal in dit geval (en stiekem in al mijn saves, haha!) 4 uur geleden zei Marius: Van een transformatie gesproken inderdaad! Heel erg leuk om Patrick Berg in dat lijstje te zien. Het was de eerste op mijn lijstje om te kopen en is ook uiteindelijk onze topaankoop van dit transfercarrousel. Hij doet het naar behoren tot nu toe, maar daarover later meer. 4 uur geleden zei Jónstærke: Theooooooo Heel sterke transferwindow achter de rug, Nagalo in mijn betasave naar Genk gehaald en daar voor meer dan 80mln verkocht aan Real Madrid Zijn uiteindelijke transfersom viel mij heel erg mee, dus heb ook geen moment nagedacht over deze transfer. Hopelijk blijft hij lang in Arnhem, maar het is een speler met potentie voor de Europese top. 28 februari bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Paar updates achter elkaar moeten lezen maar ik ben heel erg benieuwd wat dit team gaat doen. Je hebt in mijn ogen een aantal leuke spelers weten te halen waardoor het linker rijtje echt wel mogelijk moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mooie aanwinsten. Voor mij hoef je niet naturalisaties doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Wederom goed werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Een mooie update hoor en een duidelijke visie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari De ambities liegen er in ieder geval niet om. Nationaal hoeft de weg naar de top niet heel erg lang te zijn, maar Europa is toch nog een ander verhaal natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Prachtige updates zeg! Leuke clubkeuze ook. Je hebt in ieder geval lekker versterkt, wel met een hoop nationaliteiten! Doet me een beetje denken aan de tijd met Bony en Kashia. En die Georgiër. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Mooie updates weer. De missie en visie geven zeker meer inzicht in je keuzes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Je weet wat ik van jouw grafische kwaliteiten vind dus daar ga k niets meer over zeggen De visie en missie geven een duidelijk beeld van hoe je het wilt gaan aanpakken en ik denk ook dat dat de snelste manier is om successen te boeken in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) *** *** #screen - Voorbereiding Spoiler *** #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans 1 maart bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Een aardige voorbereiding gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Je voorbereiding is gewoon prima. Kijken of dit doorgetrokken kan worden bij de start van de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Een prima voorbereiding zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart *** *** #taglijst Spoiler @Kyrill @Marius @De Raam @John Terry 2.0 @neva @Tim Windt @Djurovski @19CH98 @DutchClass22 @Vlonkie @MNie @germandutch @delichris @DGremlin @Titan @keano77 @Whitewolf345 @Djordison @ElMarcos @Copywriter @Daz @mattihamstra @stiffupperlip @bigtukker @Jónstærke @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart In ieder geval een selectie waarin verschillende nationaliteiten vertegenwoordigd zijn. Uit de voorbereiding kan je alvast ook vertrouwen putten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Prachtige selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Selectie ziet er goed uit. Voorbereiding was zeer aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Leuke selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart (bewerkt) Waar ze allemaal vandaan komen zal iedereen een zorg zijn zolang ze maar presteren voor de club. Selectie is met wat ervaring en in mijn ogen voldoende talent zeker in staat om het linkerrijtje te bestormen en play offs te halen 1 maart bewerkt door mattihamstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten