Glenn08 Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart 24. Kakkers mogen niet zakken! Een nieuwe uitdaging dus, er was misschien nog wel wat werk in Münster, maar in het hoofd was het over. En als het in je hoofd over is, dan wordt het moeilijk. In mijn hoofd was het na het seizoen al over, maar heb ik uiteindelijk toch proberen verder spelen, maar ik was meer naar de beschikbare banen aan het kijken, dan naar het effectieve spelen. Dus de tijd was er om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Die nieuwe uitdaging werd gevonden bij KV Mechelen. Een club die haar gouden jaren al lang achter zich heeft, maar wel één van de echte traditieclubs in België blijft. Een club die alles heeft meegemaakt, van de absolute top, tot absolute dieptepunten. En ze waren weer op weg naar een dieptepunt. In het seizoen 24/25 degradeerden ze naar het tweede niveau, en tot op heden zijn ze daar nog niet uitgeraakt. We stappen bij de Kakkers in na 17 gespeelde wedstrijden. Met een teleurstellende 15de plek is er op dit moment nog geen vreugde te beleven Achter de Kazerne. Aan ons om hier wat aan te doen. Ook de financiën zijn bloedrood, zoals wel eens te verwachten is bij clubs in België die het slecht doen. Gelukkig hebben ze heel wat talent in het jeugdelftal zitten, zodat er toch een basis is om op te bouwen! @Bogatyr@MNie@Copywriter@keano77@Jónstærke@roeliho@Lensherr@Fantasy@Marius@De Raam@Netzwerk@Boyzone@KayDeManaager@Arezo@Djurovski@Kyrill@Titan@Nom de Guerre Mijn excuses aan degenen die hadden gehoopt/verwacht dat ik ging verder gaan met Münster. Maar ik verloor het spelplezier, met deze overstap hoopte ik dat spelplezier terug te vinden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Malinwa! Succes, Glenn. Benieuwd of onze transfergoeroe het ook zonder budget voor elkaar krijgt om de ploeg te versterken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Nooit excuses aanbieden als je een stap wil maken in je save. Je eigen spelplezier gaat voorop he en als het dan naar de mooiste club van België is, kan niemand er iets op tegen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Had iets mooiers verwacht dan dit . Geintje, succes met Mechelen, best een aardig stadje voor een half dagdeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart We're malinwaaa, we're wonderful.. (vul jij aan @Bogatyr?) Succes bij één van de minder lelijke clubs van ons lan; Speel elke FM ook wel even met het idee om Malinwa onder handen te nemen en ze met wat Nederlandse invloeden terug naar Europees succes te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Sluit deze maar af. Ze staan waar ze horen! Nee gekheid leuk cluppie die zeker hoger horen. Mooie uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Succes bij de kakkers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Wanneer jou hoofd begint te denken gaat het fout. Dan kom je terecht bij KV Mechelen en dat gaat het nog fouter dan fout. Van de absolute top naar het absolute dieptepunt. Veel succes bij De Kakkers maar vraag even raad aan Hasi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei Lensherr: Wanneer jou hoofd begint te denken gaat het fout. Dan kom je terecht bij KV Mechelen en dat gaat het nog fouter dan fout. Van de absolute top naar het absolute dieptepunt. Veel succes bij De Kakkers maar vraag even raad aan Hasi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 16 minuten geleden zei Bogatyr: Als coach van Lierse moest ik dit onder dwang typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Veel plezier en succes bij Mechelen!! Ik sta alvast klaar wanneer er daar CL voetbal is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart 29 minuten geleden zei Kyrill: Veel plezier en succes bij Mechelen!! Ik sta alvast klaar wanneer er daar CL voetbal is! Dat is er nu al, Challenger pro League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Zojuist zei Glenn08: Dat is er nu al, Challenger pro League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april 25. Adieu. Lieve volgers, met spijt in het hart moet ik jullie meedelen dat deze novelle (tijdelijk?) gaat stoppen. De game loopt nog, en de overstap naar KV Mechelen is mij goed bevallen, echter heb ik door wat drukke periodes moeten vaststellen dat ik het schrijven dan liever naar de achtergrond laat verdwijnen. Hierdoor heb ik ook niet genoeg opslagpunten, en screens genomen om de novelle deftig up to date te houden. Ik wil nog meedelen dat ik in het seizoen dat ik overnam nog de promotie heb kunnen afdwingen. In het seizoen erna heb ik me weten te redden in de Pro League. En ook in het seizoen dat ik nu speel lijkt de redding een feit te zijn. Jullie kunnen mijn avonturen blijven volgen via het forum, en via de podcast. Bij een overstap naar een nieuwe club kan het zijn dat de novelle terug opgepakt wordt. Ik heb nog enkele doelen in deze save, waaronder 1000 wedstrijden met een speler, en de poképlayer. Dus wie weet halen we deze nog wel eens van onder het stof. @Bogatyr@MNie@Copywriter@keano77@Jónstærke@roeliho@Lensherr@Fantasy@Marius@De Raam@Netzwerk@Boyzone@KayDeManaager@Arezo@Djurovski@Kyrill@Titan@Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jammer man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jammer maar begrijpelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Jammer en dat net bij de mooiste club van het land, maar begrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Je moet er ook vooral zelf plezier uit blijven halen, en als je dat niet meer doet uit het schrijven, stopt het logischerwijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Van we are gold naar we are uitgebold. Spijtig man, maar gelukkig heb ik eer zodat ik je avonturen nog kan volgen op mijn gsm wanneer je vrouw en andere activiteiten je met rust laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Jammer maar begrijpelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten